Vraag: Mobiel + Thuis Voordeel: extra keuze?

• Arjan_TMT

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Arjan_TMT heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Medewerker
    9 Reacties
    Auteur

26 oktober 2017, 13:55

- Topic starter
    Dank voor jullie reacties op het Mobiel + Thuis Voordeel.
    We lezen en horen veel over een ruimere keuze in TV content. Niet iedereen is een voetbal fan.
    Geef hieronder aan welke content keuze jouw voorkeur zou hebben als dit als Mobiel + Thuis Voordeel zou worden aangeboden.
    Andere vragen of reacties? We horen ze graag!
    2

Stel je mag uit onderstaande opties jouw Mobiel + Thuis Voordeel kiezen. Welke keuze heeft jouw voor

• ThijsK95

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ThijsK95 heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    7 Reacties

6 december 2017, 14:29

@HereIsTom

Ik heb juist een T-mobile mobiel abonnement afgesloten omdat mijn ouders hier thuis ook een T-mobile vaste aansluiting hebben. Echter kijkt niemand hier thuis naar dat voetbal gedoe.

Je krijgt zogenaamd een "heel pakket aan zenders" maar het is alleen maar voetbal, voetbal en nog eens voetbal, het is dus altijd hetzelfde eenduidige spel. Ze mogen van mij dat hele pakket inruilen voor een pakket dat meer en afwisselendere sporten laat zien, zoals Ziggo sports, Extreme, Eurosports, Skysports etc. Daarnaast is Ziggo sports niet alleen te zien bij Ziggo maar ook gewoon een pakket dat bij andere providers te bekijken is.
    0
  • Rolf M.

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rolf M. heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    57 Reacties
    Allrounder

Allrounder

6 december 2017, 14:44

@ThijsK95

Ze hoéven het niet aan te bieden hè.... ;-)
    0
  • ThijsK95

is een Top Poster
    7 Reacties

6 december 2017, 14:47

@Rolf M.

Dat zeg ik ook niet. Ik kan je reactie ook niet helemaal plaatsen als ik de context van dit topic lees. Ik zeg alleen wat ik liever heb en geef daarmee antwoord op dat wat er in dit topic word gevraagd.
    0
  • HereIsTom

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten HereIsTom heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    317 Reacties
    Allrounder

Allrounder

6 december 2017, 17:13

ThijsK95 schreef:

Ik heb juist een T-mobile mobiel abonnement afgesloten omdat mijn ouders hier thuis ook een T-mobile vaste aansluiting hebben. Echter kijkt niemand hier thuis naar dat voetbal gedoe.

Je krijgt zogenaamd een "heel pakket aan zenders" maar het is alleen maar voetbal, voetbal en nog eens voetbal, het is dus altijd hetzelfde eenduidige spel. Ze mogen van mij dat hele pakket inruilen voor een pakket dat meer en afwisselendere sporten laat zien, zoals Ziggo sports, Extreme, Eurosports, Skysports etc. Daarnaast is Ziggo sports niet alleen te zien bij Ziggo maar ook gewoon een pakket dat bij andere providers te bekijken is.

Snap ik, van mij hoeft dat hele sport niet, kijk er nooit naar, heb dan liever het entertainment pakket.
    0
  • ThijsK95

is een Top Poster
    7 Reacties

6 december 2017, 17:16

@HereIsTom

Ieder zijn smaak. Ik denk dat we in ieder geval kunnen stellen dat we vinden dat er meer keuzemogelijkheden moeten zijn. Ook in de vorm van kiezen uit één zender, een zenderpakket of extra korting.
    0
  • barbs

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten barbs heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

6 december 2017, 21:14

anders, nl 2 themapakketten gratis zoals ook bij voorganger vodafone thuis was
    0
  • lifetol

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten lifetol heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

7 december 2017, 11:34

Anders... Ofwel een gratis Interactieve TV BOX met HD recorder (kost ook €5) of een (goedkoper) pakket als Entertainment of Infotainment.
    0
  • ThijsK95

is een Top Poster
    7 Reacties

7 december 2017, 18:53

Verdubbeling van de glasvezel internetsnelheid zal ook een goede optie zijn in mijn ogen.
    0
  • Telekom

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Telekom heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    5 Reacties

10 december 2017, 00:45

Ik vind in vergelijking met KPN Compleet en de deal bij VodafoneZiggo, dat mijn combinatie van een T-Mobile Go Unlimited NL & EU 10GB en T-Mobile Thuis me bijna geen enkel voordeel opleveren. Kan ik niet kiezen voor een ander GRATIS tv-pakket (voetbal houd ik niet van), GRATIS NETFLIX ( https://www.telekom.com/en/media/media-information/archive/netflix-and-deutsche-telekom-strike-international-partnership-509200 ) OF MEER KORTING? Ik vind het allemaal erg mager... Zeker in vergelijking tot de NL-concurrentie. En ook het MagentaEINS aanbod bij Deutsche Telekom kan voor sommige NL-klanten beter zijn. Bijvoorbeeld als je kinderen hebt. Ik vind dat jullie meer moeten aanbieden voor jullie UNIEKE klanten. En een miljardenbedrijf zoals Deutsche Telekom / Claudia heeft echt wel "wat geld in kas" voor het behouden bestaande klanten...
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)