Beantwoord: Klacht over T-mobile Thuis

• Koenaa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Koenaa heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

7 februari 2018, 10:18

- Topic starter
    Hallo,

Sinds mei heb ik T-mobile thuis. Tijdens de installatie bleek dat het wifi-signaal niet door de gehele woning kon komen. Daarom heb ik op advies van T-mobile voor ruim 100 euro aan kabels later leggen. Dit zou als voordeel hebben dat het wifi-signaal niet repeated zou worden, waardoor het sterker zou blijven.

Inmiddels ben ik 7 maanden verder en heb ik nog geen moment fatsoenlijk internet gehad. Elk half uur tot uur valt het internet wel eens een keer weg.

De monteur is november langs geweest om de instellingen na te kijken. Hij heeft 1 van de 2 netwerken uitgeschakeld, zodat dit niet elkaar niet kon storen. Het gevolg dat ik daardoor in de helft van mijn huis, slecht tot geen internet heb ik als verlies geaccepteerd.

Helaas maakte deze oplossing geen verschil, waardoor na langdurig telefonisch overleg is geconcludeerd dat het probleem toch echt veroorzaakt moet worden door een defecte Fritzbox.

Even een opsomming van mijn laatste 10 telefonisch contacten die ik met jullie heb gehad:
    10-10-2016 8 minuten, bespreken storing, reset modem wordt uitgevoerd
    12-10-2016 4 minuten, bespreking storing
    13-12-2016 2 minuten, maken afspraak monteur
    31-12-2017 39 minuten, reset Frtizbox
    03-01-2018 37 minuten, reset Fritzbox
    08-01-2018 30 minuten, reset Fritzbox, een nieuwe box wordt beloofd
    18-01-2018 8 minuten, Fritzbox blijkt niet verzonden (foutje medewerker) een nieuwe Fritzbox wordt beloofd
    20-01-2018 22 minuten, Frizbox blijkt weer niet verzonden (foutje medewerker) een nieuwe Fritzbox wordt wéér beloofd
    30-01-2018 14 minuten Frizbox blijkt weer niet verzonden (foutje medewerker) een nieuwe Fritzbox wordt wéér beloofd.. nu écht!
    07-02-2018 34 minuten Fritzbox is weer niet verzonden! Ik wordt doorgeschakeld met Guidion zodat zij de nieuwe Fritzbox kunnen leveren.

In totaal heb ik dus 200 minuten gebeld en meer dan 100 euro extra geïnvesteerd om een fatsoenlijk werkend internet te krijgen. En nog steeds werkt het niet!

Voorstelde oplossing:
    Meerdere malen heb ik gevraagd om enige tegemoetkoming. De medewerkers (over het algemeen vriendelijke mensen) geven aan dat dit pas kan als het probleem is opgelost. Nou los het eens op! Ik zit nu al 7 maanden met problemen, kan niet fatsoenlijk streamen, werken en internetten.

Of geef me enige compensatie en zeg laat mij aub mijn contract opzeggen (loopt door tot begin april). Zodat ik naar een aanbieder kan die wel zijn zaakjes voor elkaar heeft.

Ik hoor graag jullie oplossing.

Groet,
    Koen
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Brian op 9 februari 2018, 11:16
    Hi Koenaa, bedankt voor je duidelijke verhaal, ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen! Zou je mij hiervoor je T-Mobile Thuis klantnummer, je volledige adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door willen sturen via een privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag!

@Eva3 Ook voor jou kijk ik graag wat ik kan betekenen! Is het met de tweede monteur wél gelukt? Je geeft aan dat je niet meer in kan loggen, bedoel je dan op het wifi netwerk? Mogelijk is je wifi netwerk gereset, hier vind je hoe je dit aan kan passen. Mocht je nog ergens tegenaan lopen laat het dan zeker weten!
    Bekijk origineel
  • Eva3

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Eva3 heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

8 februari 2018, 13:40

Ik heb hetzelfde probleem maar dan lag het aan de installatie en geen signaal en gisteren was er opnieuw een monter en die is aan het puinruimen geweest met betrekking tot zijn voorganger. En nu heb ik wel een rekening ontvangen en kan ik niet inloggen . Wat een ergenis en niets gaat goed . Baal enorm en ik ben van mening dat er naar de consument een wanprestatie wordt geleverd. En dat je niet of nauwelijks moet betalen voor dit gedoe . Groet Evelien en sterkte tegenover dit bastion
    0
  • Brian

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Brian heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    1272 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Antwoord

9 februari 2018, 11:16

Hi Koenaa, bedankt voor je duidelijke verhaal, ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen! Zou je mij hiervoor je T-Mobile Thuis klantnummer, je volledige adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door willen sturen via een privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag!

@Eva3 Ook voor jou kijk ik graag wat ik kan betekenen! Is het met de tweede monteur wél gelukt? Je geeft aan dat je niet meer in kan loggen, bedoel je dan op het wifi netwerk? Mogelijk is je wifi netwerk gereset, hier vind je hoe je dit aan kan passen. Mocht je nog ergens tegenaan lopen laat het dan zeker weten!
    0
  • Koenaa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Koenaa heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties
    Auteur

12 februari 2018, 12:33

Update 12-02-2017:

Wat een gepruts weer! De afspraak was dat de monteur zou komen tussen 10.00 en 12.00, nu is het 12.30 en de monteur nog steeds niet geweest.

Wel heb ik al een getekende factuur ontvangen, met dat mijn probleem verholpen is. Voor de duidelijkheid, de handtekening is niet van mij.

Ik heb gebeld met Guidion, waar ik 25 minuten in de wacht heb gestaan, zij geven aan dat de monteur per ongeluk het verkeerde adres heeft aangevinkt. Hij komt er nu écht aan en zal er binnen 10 minuten zijn.

@Brain
    Ik zal mijn gegevens aan je doorgeven.

Groet,
    Koen
    0
  • Brian

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Brian heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    1272 Reacties
    Allrounder

Allrounder

12 februari 2018, 17:42

Hi Koen,

Ik heb je privébericht ontvangen, bedankt voor de gegevens! Ik zie dat het inmiddels gelukt is met het bezoek van de monteur en de metingen zien er goed uit na het vervangen van de modem en de repeater! Omdat het zo lang heeft geduurd voordat het probleem definitief is opgelost heb ik de kosten voor het internetabonnement van de laatste twee maanden voor je vergoed. Dit wordt verrekend met je factuur van volgende maand en het bedrag dat overblijft maken we dan naar je over. Ik ga ervan uit dat je vanaf nu een beter bereik hebt!

Groet,

Brian
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)