Beantwoord: Hoe deblokkeer ik mijn abonnement?

• iris123456

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten iris123456 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

17 augustus 2017, 13:04

- Topic starter
    Aangezien ik al een half uur de klantenservice van Tmobile thuis probeer te bereiken maar dit onmogelijk lijkt....
    In oktober overgestapt van Ziggo naar Vodafone thuis. En opeens stond daar een paar maanden geleden Tmobile thuis op mijn tv, hier was ik niet van op de hoogte! gelukkig kon het internet mij vertellen dat vodafone thuis tmobile thuis was geworden.
    Verder geen onverwachte veranderingen en tot afgelopen week ook geen problemen. Buiten dat ik al een paar keer heb geprobeerd een wachtwoord aan te vragen maar niks in mijn mailbox kreeg.
    Opeens wist Tmobile thuis mij afgelopen week wel te bereiken met een sms. Ik ben afgesloten omdat ik mijn factuur niet heb betaald, wat ik kan doen met de ideal link in mijn mailbox, maar laat ik die nou niet hebben ontvangen! Net als de mail van de overname en de mail met mijn wachtwoord.

Het zou fijn zijn als ik weer gebruik kan maken van internet en tv, en ik wil ook best de factuur betalen maar dan moet dit mij niet onmogelijk gemaakt worden.
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Sander op 17 augustus 2017, 16:29
    Hoi Iris,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Dat lijkt mij ook niet fijn. Dat e-mailadres waar je een e-mail naar gestuurd hebt, is bedoeld voor andere zaken en daarom is daar een andere reactietijd op gezet. Voor jou ga ik andere wegen bewandelen! Kun je mij jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je banknummer doorsturen in een privébericht?

Dan ga ik het voor je uitzoeken. Ik ben ervan overtuigd dat we eruit komen!
    Bekijk origineel
  • iris123456

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten iris123456 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

17 augustus 2017, 14:04

Inmiddels ook maar een mail gestuurd naar contractovername@t-mobile.nl. Binnen 20 werkdagen reactie..... Serieus?
    0
  • Sander

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sander heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Thuis moderator
    796 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Antwoord

17 augustus 2017, 16:29

Hoi Iris,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Dat lijkt mij ook niet fijn. Dat e-mailadres waar je een e-mail naar gestuurd hebt, is bedoeld voor andere zaken en daarom is daar een andere reactietijd op gezet. Voor jou ga ik andere wegen bewandelen! Kun je mij jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je banknummer doorsturen in een privébericht?

Dan ga ik het voor je uitzoeken. Ik ben ervan overtuigd dat we eruit komen!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)