Vraag: [FAQ] T-Mobile Thuis

• David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8729 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Auteur

14 februari 2017, 16:42

- Topic starter
    Hoi allemaal,

Het is dan eindelijk zover: vanaf 15 februari hebben we Vodafone Thuis overgenomen en heet het nu echt T-Mobile Thuis! :) We begrijpen dat jullie behoorlijk wat vragen hebben, dus de meestgestelde vragen hebben we hier alvast voor jullie in één topic.

Als jullie na het lezen van de FAQ nog vragen hebben, dan kunnen jullie dat hieronder in een reactie laten weten. We pakken de vragen dan hier op en jullie kunnen elkaar onderling natuurlijk ook helpen!

Je vindt de informatie overigens ook op onze website van T-Mobile Thuis.

Wat is er nou precies veranderd?

Je TV-menu is gewijzigd
    Als je TV hebt, zal er in de periode van 15 tot 20 februari ’s nachts een automatische software update plaatsvinden op al jouw Interactieve TV Boxen. Hier hoef je zelf niets voor te doen. Na de update is je TV-menu gewijzigd en voorzien van T-Mobile logo en kleuren. Tevens is de leesbaarheid van het menu verbeterd en is de Videoshop aangepast. Je kunt de apparatuur (modem en Interactieve TV Boxen) gewoon blijven gebruiken.

Er is een nieuwe TV Anywhere app
    Je kunt de Vodafone TV Anywhere app nog blijven gebruiken tot 15 maart. Je kunt binnenkort een nieuwe T-Mobile TV Anywhere app downloaden. De nieuwe app werkt exact hetzelfde als de huidige. Lees de instructie hoe de nieuwe app te downloaden en installeren.

Overzicht van alle wijzigingen voor TV
    De belangrijkste wijzigingen voor TV kun je op onze supportpagina vinden.

My T-Mobile Thuis
    My Vodafone Thuis heet straks My T-Mobile Thuis. Sla dus thuis.t-mobile.nl/my op als favoriet in je browser! En… je kunt gewoon inloggen met het e-mailadres dat je tot nu toe altijd hebt gebruikt.

Je Forum is gewijzigd
    Er stonden al een aantal topics live, maar nu is het officieel: je kunt hier op het forum terecht met al jouw vragen over T-Mobile Thuis! Met meer dan 250.000 leden is er meer dan genoeg kennis aanwezig! :D

Online klantenservice
    Online vind je antwoord op al je vragen, maar wel op een andere plek dan eerst! Op onze Klantenservice-pagina vind je onder andere belangrijke handleidingen, tips bij installeren en een stappenplan om je te helpen bij storingen.

Je kunt T-Mobile Thuis e-mailadressen gebruiken
    Vanaf 15 februari kun je in My T-Mobile Thuis een @t-mobilethuis e-mailadres aanmaken.

Overname Vodafone Thuis

Waarom heeft T-Mobile Vodafone Thuis overgenomen?
    Steeds meer consumenten vragen om het gemak van een alles-in-een-pakket: naast een mobiel abonnement wil de klant van dezelfde leverancier ook internet, TV en vast bellen. Door de overname kan T-Mobile aan bestaande én nieuwe klanten al deze diensten aanbieden, of een combinatie hiervan.

Wat gebeurt er met Vodafone Thuis?
    De Vodafone Thuis producten zullen per 15 februari verkocht en geleverd gaan worden onder de naam T-Mobile Thuis.

Blijven alle diensten en voorwaarden gelijk bij T-Mobile Thuis?
    Ja, alle diensten en voorwaarden zijn overgenomen door T-Mobile Thuis. Er verandert dus niets.

Mijn contract bij Vodafone Thuis

Ik heb een contract met Vodafone Thuis. Wat gebeurt er nu met mijn contract?
    Het contract is overgegaan naar T-Mobile Thuis. Hiervoor hoef je niets te doen.

Mag ik mijn contract met Vodafone Thuis nu beëindigen?
    Nee, omdat je contract, voorwaarden en onze dienstverlening hetzelfde blijven, is er geen opzegrecht voor bestaande klanten. Natuurlijk kan je altijd opzeggen wanneer je contract al is afgelopen.

Wat betekent dit voor de looptijd van mijn contract?
    Aan de looptijd van je abonnement verandert niets.

Kortingen, abonnementen en pakketten

Op dit moment ontvang ik een korting, blijf ik deze ontvangen?
    Ja, zolang de looptijd duurt.

Op dit moment ontvang ik extra zenderpakketten (Mobiel + Thuis Voordeel), blijf ik deze ontvangen?
    Ja. Je Mobiel + Thuis Voordeel in de vorm van 1 of meerdere gratis zenderpakketten blijft zoals het is.

Op dit moment ontvang ik gratis extra mobiele data (Mobiel + Thuis Voordeel), blijf ik deze ontvangen?
    Ja. Je Mobiel + Thuis Voordeel in de vorm van een extra data pakket blijft zoals het is zolang je een daarvoor in aanmerking komend Vodafone mobiel abonnement hebt.

Ik heb een T-Mobile mobiel abonnement. Komt er nog extra voordeel voor de klanten die zowel een mobiel als Thuis abonnement hebben?
    Op dit moment is nog niet bekend welke voordelen en wanneer. Maar reken er op dat er voordelen komen. Zodra dit bekend is zullen we je uiteraard als eerste informeren

Wat gebeurt er met het zenderpakket dat ik nu ontvang via Vodafone Thuis?
    Door de naamswijziging verandert er niets aan het zenderpakket dat je nu ontvangt.

Ik heb besteld en word pas na 15 februari aangesloten. Wat gebeurt er met mijn bestelling?
    Je bestelling blijft gewoon staan en je zal volgens planning worden aangesloten.

Ik heb besteld vóór 16 december en wacht nog op mijn aansluiting. Wat gebeurt er met mijn bestelling?
    Je krijgt de producten en diensten die je hebt besteld en, voor zover je hiervoor in aanmerking kwam op het moment dat je bestelde, het overeengekomen Mobiel + Thuis Voordeel.

Ik ga verhuizen. Behoud ik mijn extra data en themapakketten?
    Ja, ook op je nieuwe adres blijf je de extra data en themapakketten houden.

Overige vragen

Wat gebeurt er met de apparatuur die ik nu gebruik van Vodafone Thuis?
    Je kunt de apparatuur (modem en Interactieve TV Boxen) gewoon blijven gebruiken.

Wat gebeurt er met mijn telefoonnummer?
    Als je Bellen in je pakket hebt en daar gebruik van maakt dan blijft je vaste telefoonnummer onveranderd.

Wat gebeurt er met mijn @vodafonethuis.nl e-mailadres?
    Voorlopig verandert er niets en kun je je huidige @vodafonethuis.nl e-mailadres blijven gebruiken. Wil je een nieuw e-mailadres of alias aanmaken vanaf 15 februari, dan is dit alleen mogelijk met een @t-mobilethuis.nl e-mailadres.

Eind 2017 zullen de @vodafonethuis.nl e-mailadressen komen te vervallen. We zullen je tijdig informeren en je daar zoveel mogelijk bij helpen.

Waar kan ik de komende tijd terecht als ik vragen of problemen heb met mijn T-Mobile Thuis dienst?
    Check eerst online op onze Klantenservice-pagina of je antwoord op je vraag kunt vinden. Lukt dat niet? Dan kun je contact opnemen via dit forum, het e-mailadres klantenservice@t-mobilethuis.nl of je belt naar nummer 0800-0092, zoals je gewend bent.

Wat gebeurt er met de incasso van mijn T-Mobile Thuis abonnementsgeld?
    De incasso wordt sinds de maand januari maandelijks gedaan door T-Mobile Thuis B.V. Je wordt geïncasseerd vanaf hetzelfde rekeningnummer als eerst, alleen de naam is anders!

Kan ik nog steeds My Vodafone Thuis gebruiken?
    Nee, met ingang van 15 februari kun je gebruik maken van My T-Mobile Thuis. Hierin kun je, net als voorheen, je abonnementen wijzigen, rekeningen inzien en persoonlijke instellingen wijzigen.

Mag ik benaderd worden door T-Mobile?
    Ja, T-Mobile mag haar eigen klanten benaderen met soortgelijke producten- en/of diensten. Je kunt je afmelden voor ongevraagde communicatie via My T-Mobile Thuis.

Ik heb nog een andere vraag, waar kan ik met deze vraag terecht?
    Check eerst online op onze Klantenservice-pagina of je antwoord op je vraag kan vinden. Lukt dat niet? Stel dan jouw vraag hier in dit topic, mail naar klantenservice@t-mobilethuis.nl of bel gratis met 0800-0092.

Zoals gezegd, bijna alle informatie vind je hierboven, maar als je nog een vraag hebt, laat het gerust hieronder weten!
    1
    Tot en met 1 mei ben ik niet aanwezig op het forum, maar gelukkig helpen mijn vriendelijke collega's je graag verder! Fijne Koningsdag!
  • Serviceweb

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Serviceweb heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    1259 Reacties
    Allrounder

Allrounder

15 februari 2017, 08:55

Uiteraard heb ik een vraag :P

Ik heb een T-Mobile mobiel abonnement. Komt er nog extra voordeel voor de klanten die zowel een mobiel als Thuis abonnement hebben?
    Op dit moment is nog niet bekend welke voordelen en wanneer. Maar reken er op dat er voordelen komen. Zodra dit bekend is zullen we je uiteraard als eerste informeren.

En wanneer denkt T-Mobile voor z'n vaste klanten met een aanbieding te komen 4 in 1? Sorry, ik wil graag overstappen, maar zoals het er nu naar uit ziet schiet ik er niets mee op, op snelheid na. Maar verder ga ik met bepaalde dingen juist achteruit op mijn huidige Ziggo contract. Dus pas als T-Mobile met iets komt, zoals Vodafone Thuis ook had, dan ben ik "waarschijnlijk" wel over!

Waar ik me wel aan kan ergeren, sorry T-Mobile, ik ben zeer positief over jullie, maar je schrijft je in om op de hoogte worden gehouden over T-Mobile Thuis en waar blijft de mail? Het is al overal te lezen, zelfs op sites van derden, en de mail komt maar niet. Dat valt me toch een klein beetje tegen. Of ik praat te snel en er komt straks een mail met een geweldige aanbod voor bestaande T-Mobile mobiel klanten die 4 in 1 willen nemen. :$ :8
    2
    Ben ook maar gewoon een klant! Zeer tevreden over T-Mobile maar als ik kritisch moet zijn dan ben ik dat ook.
  • Rico29

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rico29 heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    14 Reacties

15 februari 2017, 09:12

Ben het volledig eens met het vorige bericht. Waarschijnlijk komt er mogelijk ook wel binnenkort een voordeel voor de T-mobile klanten. Daar waar de Vodafone klanten hun voordeel gewoon behouden zolang hun contract loopt. Ik vind dit echt geen goede klantenservice hoor. Ik verleng mijn alles in 1 wel gewoon bij KPN en we kijken volgend jaar wel weer verder. Teleurstellend.
    2
  • MaiteNL

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MaiteNL heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    4 Reacties

15 februari 2017, 10:04

Inderdaad, zonder 4 in 1 voordeel geen reden om over te stappen. Je zou denken dat ze genoeg tijd hadden om alles voor te bereiden om op 14.02.17 met een leuke aanbieding te komen, of dan minimaal de zelfde opties aanbieden wat Vodafone deed voor mobile klanten. Erg jammer...
    0
  • jelle1

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jelle1 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

15 februari 2017, 10:30

Ik als Vodafone klant heb ook erg lang moeten wachten op wat er ging gebeuren. Daar ik al mijn contract in oktober had verlengd zonder al te weten wat er ging gebeuren, En zelf toen ik Vodafonethuis ging gebruiken wist ik niet dat het verkocht zou worden
    met wat ik had Ziggo ben ik erg tevreden ook de klantenservices die er voor gezorgd heeft dat ik 4 dagen eerder werd aangesloten dan geplant was
    dus bij deze een ;) voor de klantenservices
    0
  • Jurian18

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jurian18 heeft ontvangen van andere leden.

is een Master Poster
    22 Reacties

15 februari 2017, 11:16

Ik heb in elk geval een mobiel abonnement, maar ik zie geen voordelen met alles-in-1 en mobiel. Waarom zou ik het combineren? Dat heeft toch geen voordelen. Dus dan kan ik rustig verder kijken bij de concurrenten.
    Geen slimme zet vind ik dat. Maar laat ik wel afkloppen, er kan nog wat komen.
    0
  • Amy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Amy heeft ontvangen van andere leden.

Oud-Moderator
    10065 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Modbreak

15 februari 2017, 11:52

Goedemorgen allemaal,

Logisch dat jullie hier vragen over hebben en hier nieuwsgierig en ook wel kritisch op reageren! Het liefste zou ik jullie een datum geven waarop meer informatie over de korting bekend gemaakt zal worden maar dat is momenteel nog niet duidelijk. Zoals jullie in de FAQ al kunnen lezen is het nog niet bekend welke voordelen er komen en wanneer dit gaat komen. Ik kan jullie verzekeren dat we op de achtergrond druk bezig zijn om dit vorm te geven.

Je kunt het in de FAQ al lezen: Reken er maar op dát er voordelen komen! Geduld is een schone zaak en we hopen dan ook dat jullie het geduld kunnen opbrengen om hier op te wachten. De Vodafone Thuis klanten die zijn overgezet naar T-Mobile Thuis en al gebruik maakte van de voordelen bij Vodafone blijven hier uiteraard gewoon gebruik van maken tot het einde van het contract.

Bedankt voor de input, waarderen we zeer! Uiteraard zetten we alle feedback die wij hier op het forum krijgen door naar het team achter T-Mobile Thuis. Mochten er nog verdere vragen zijn, stel ze gerust. :)
    0
  • Hemmik

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hemmik heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    5 Reacties

15 februari 2017, 12:04

Gaan jullie ook nog een combi aanbieden tussen T-Mobile Thuis en Knippr? Ik heb momenteel T-mobile thuis incl TV maar gebruik dit nooit omdat ik ook Knippr heb op mijn Apple TV.
    0
  • Serviceweb

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Serviceweb heeft ontvangen van andere leden.

1259 Reacties
    Allrounder

Allrounder

15 februari 2017, 12:16

Beste Amy,

Ik kan jullie verzekeren dat we op de achtergrond druk bezig zijn om dit vorm te geven. Hoe lang weten jullie al niet dat vanaf 15 februari T-Mobile Thuis in gaat? Jullie persoonlijk misschien niet al zo lang, maar de mensen die abonnementen bedenken, kortingen maken en het structuur bekijken, moeten dit toch al een lange tijd weten. Dan snap ik echt niet waarom het zo lang moet duren voor hier meer informatie over komt.

Reken er maar op dát er voordelen komen! Geduld is een schone zaak en we hopen dan ook dat jullie het geduld kunnen opbrengen om hier op te wachten. Blijf het vreemd vinden dat je je kan aanmelden om op de hoogte gehouden te worden per mail en zelfs die mail hebben we nog niet eens gehad en T-Mobile Thuis is inmiddels in de lucht. Net zoals de vorige vraag, dit had T-Mobile toch al kunnen weten, ze nemen het systeem toch over van Vodafone, die hadden toch hele mooie aanbiedingen en die zijn toch makkelijk over te nemen of over na te denken?

De Vodafone Thuis klanten die zijn overgezet naar T-Mobile Thuis en al gebruik maakte van de voordelen bij Vodafone blijven hier uiteraard gewoon gebruik van maken tot het einde van het contract. Deze mensen zijn over, hebben al een mooie aanbieding gehad om ook klant te worden bij T-Mobile mobiel. Waarom jullie eigen trouwe fans, sponsoren, gekke magenta liefhebbers dan nog geen aanbod doen om T-Mobile Thuis te nemen met kortingen?

Op alle vragen kom ik elke keer weer terug op de vraag, waarom?? Ik snap echt niet dat er zolang gewacht moet worden. Geloof me, als jullie vandaag de vaste klanten een bericht hadden gedaan met een mooie 4 in 1 aanbieding, jullie hadden er vandaag al een record aan klanten bij gehad. Nu moet ik wachten en loop bij mijn andere provider bij een deadline omdat die voelt dat ik misschien over wil stappen en mij korting doet om te blijven. Liefst blijf ik daar niet en wil ik trouw zijn aan T-Mobile, maar please... Kom met iets over de brug. Daar moet allang een oplossing zijn.

Sorry, ben normaal niet zo kritisch en uiteraard, ik blijf positief over T-Mobile, maar het had anders kunnen gaan nu. Waar is de afkoel kamer :cool: :P
    1
    Ben ook maar gewoon een klant! Zeer tevreden over T-Mobile maar als ik kritisch moet zijn dan ben ik dat ook.
  • HugoB

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten HugoB heeft ontvangen van andere leden.

500 Reacties
    Allrounder

Allrounder

15 februari 2017, 13:47

Ik krijg net de mail binnen met de "officiële" wijzigingen met daarbij een cadeau voor 8 films! Alleen helaas, je moet een tv abonnement hebben. Die heb ik niet, alleen internet..

Verder inderdaad helemaal niets anders zo te zien. Schijnt ook nog een valentijnskaart gestuurd te zijn!
    0
  • Serviceweb

1259 Reacties
    Allrounder

Allrounder

15 februari 2017, 13:53

Wow, jij wel een mail gehad. De eerste die er ik over hoor!
    8 films krijgen en dan geen tv abonnement hebben, dat schiet lekker op :)

Misschien komt het aanbod voor TV kijken straks nog per mail :P
    0
  • Pilovali

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pilovali heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    2030 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

15 februari 2017, 13:59

Serviceweb, dit is de link die je krijgt in je e-mail. Als je Vodafone Thuis had, krijg je alleen een mail en kaartje.
    1
    *** Ik ben GEEN T-Mobile medewerker, ik ben gewoon een mede-klant :) ***
  • Serviceweb

1259 Reacties
    Allrounder

Allrounder

15 februari 2017, 14:02

Oké, leuk filmpje :)
    Maar ik bedoelde meer de pagina waar je je gegevens achter kon laten om op de hoogte te blijven als T-Mobile Thuis komt. Dat is dus duidelijk een andere mail.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)