• Sander

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sander heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Thuis moderator
    161 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Auteur

11 mei 2017, 16:45

- Topic starter
    Dag allen!

Als ik op dit forum rondkijk, zie ik dat er erg veel vraag is naar ons aanbod rondom Quadplay, Mobiel en Thuis voordeel oftewel Combinatiekorting. Niet meer dan terecht natuurlijk, daarom start ik dit topic. Dan kan de discussie hier gebundeld worden, dan hoeven we niet tussen alle verschillende topics te schakelen.

Zodra er meer info is rondom een actie, dan zullen we dit (onder andere) hier plaatsen! :cool:
    0
  • Thalina

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Thalina heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    4910 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

Modbreak

19 mei 2017, 09:59

Hoi allemaal,

Ik begrijp heel goed dat jullie het liefst vandaag nog een combideal zouden willen hebben voor T-Mobile mobiel en T-Mobile Thuis! Als ik het gelijk voor jullie kon regelen, had ik het direct gedaan. Het is iets lastiger dan het misschien lijkt, aangezien er onder meer uit twee systemen informatie gehaald moet worden en gecombineerd moet worden. Ik kan jullie wel zeggen dat er momenteel keihard aan gewerkt wordt en dat het er zeker weten gaat komen. We doen echt ons best :) En zodra er meer bekend is, laten we dat direct weten aan jullie!
    0
  • Anmieke

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anmieke heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

19 mei 2017, 20:57

Maar wanneer komen die voordelen? Wat is de grove verwachting?

Snel en zo snel mogelijk zeggen voor 6 maanden lang is toch een beetje te gek voor woorden, en dat weten jullie ook.

Ik weet dat jij er persoonlijk niet iets aan kan doen, maar dit zorgt wel voor veel mensen oa hier in het gezin om te overwegen over te stappen.
    0
  • Gronik68

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Gronik68 heeft ontvangen van andere leden.

is een Master Poster
    29 Reacties

20 mei 2017, 19:24

1 ding weet ik wel zeker 29‑7‑2017 stop ik met T-Mobile thuis. Sinds de overname van T-mobile is het gewoon werken van zowel Thuis als mobiel niet wat het was vergeleken met Vodafone.
    Soms moet ik me TV box herhaaldelijk starten omdat er een rose gloed over het beeld zit of het geluid niet werkt sinds de update van T-mobile.
    Mobile soms onbereikbaar voor mensen die me bellen of geen internetverbinding dat me Whatsapp berichten niet verzonden worden of van andere niet aankomen van mensen die mij een berichtje sturen.
    Beetje vreemd dat T-mobile het beste netwerk schijnt te hebben en ik met alle problemen bij Vodafone NOOIT last heb gehad.:(
    0
  • Kaassausje

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Kaassausje heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    5640 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

21 mei 2017, 11:05

Gronik68 schreef:

...of geen internetverbinding dat me Whatsapp berichten niet verzonden worden of van andere niet aankomen van mensen die mij een berichtje sturen.

Hier heb ik even een vraagje over: weet je zeker dat dit aan jouw netwerkverbinding ligt en niet aan WhatsApp zelf? De afgelopen week/weken heeft WhatsApp namelijk nogal last van storingen, daar heb ik zelf ook last van gehad (op Wi-Fi en 4G), een vriend van me ook en op allestoringen.nl werd het ook veelvuldig gemeld. Wat betreft storingen met WhatsApp zou het puur toeval kunnen zijn. (Of pech eigenlijk, want we komen er pas achter als we een berichtje willen sturen. ;) )
    0
    Een "dank je wel" kost 2 seconden. - Ik ben een medeklant, geen medewerkster!
  • Gronik68

is een Master Poster
    29 Reacties

21 mei 2017, 11:18

@Kaassausje, ja. Want me oude toestel S6 Edge van me vriendin doet het wel. Gaat voornamelijk als je snel antwoord geeft dat hij een klokje weergeeft.
    Ook als ik haar simkaartje gebruik in mijn toestel heeft geeft dit geen problemen.
    Met snel antwoord geven met Whatsapp bedoel ik dat je vanuit je homescreen antwoord geeft zonder Whatsapp te starten.
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    6987 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

22 mei 2017, 14:05

@Anmieke; Ik kan je niet vertellen wanneer de actie er gaat komen, maar zoals eerder vermeld zijn wij er druk mee bezig!

@Gronik68; Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent en dat je een mindere dekking ervaart. In dit topic staan wat tips om je internet probleem op te lossen. Zou je deze tips kunnen uitproberen? Ik hoop dat het daarmee wordt opgelost anders gaan we samen op zoek naar een oplossing. We wensen je natuurlijk wel een fijne T-Mobile Thuis ervaring toe.
    0
    ..
  • Gronik68

is een Master Poster
    29 Reacties

22 mei 2017, 14:53

De problemen met internet zijn op me mobiel, internet werkt thuis werkt wel goed. Alleen als ik de decoder op start moet ik deze na de T-mobile update vaak herstarten tot de roze gloed verdwijnt en het geluid weer werkt.
    0
  • Sander

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sander heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Thuis moderator
    161 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Auteur

22 mei 2017, 16:34

Hoi @Gronik68, ik begrijp je onvrede. Storing op beeld wil je niet, en 4G is ook wel prettig. Dit topic is echter niet de juiste plaats hiervoor. Hier hebben we het over de komende combideal, niet over storingen op TV of mobiel. Voor een oplossing voor die zaken, kun je beter op de betreffende plaats zoeken.
    0
  • Gronik68

is een Master Poster
    29 Reacties

22 mei 2017, 16:43

Ik begon er niet over. ;) Hajar verwees me naar bevondstaande link en daar gaat het over thuis internet.

Ik gaf alleen me bevindingen aan ivm me onvrede.

Mvg.
    0
  • Mo El H

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mo El H heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

23 mei 2017, 16:07

Ik heb de hoop opgegeven dat T-mobile met een combi regeling komt. Ik roep alle klanten op ons samen te verenigen en zodra ons contract ten einde loopt dit te stoppen met als reden combiregeling niet aanwezig. Dan hebben ze binnen 24 uur een oplossing. Zolang we blijven zeiken en geen aktie onder nemen zal er niks veranderen. NIET VERLENGEN BIJ T-MOBILE.
    1
  • Jelle Daan

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jelle Daan heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    4 Reacties

26 mei 2017, 23:18

Ik denk er ook over om mijn contract niet te verlengen. Om dezelfde reden als Mo El H
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)