• Sander

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sander heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Thuis moderator
    474 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Auteur

11 mei 2017, 16:45

- Topic starter
    Dag allen!

Als ik op dit forum rondkijk, zie ik dat er erg veel vraag is naar ons aanbod rondom Quadplay, Mobiel en Thuis voordeel oftewel Combinatiekorting. Niet meer dan terecht natuurlijk, daarom start ik dit topic. Dan kan de discussie hier gebundeld worden, dan hoeven we niet tussen alle verschillende topics te schakelen.

Zodra er meer info is rondom een actie, dan zullen we dit (onder andere) hier plaatsen! :cool:
    0
  • Ronaldl8

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ronaldl8 heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    26 Reacties

11 mei 2017, 17:31

Hallo Sander,

Het is niet zozeer een discussie maar we spreken allen de wens uit dat T-Mobile eens haast gaat maken hiermee. De oude klanten van Vodafone hadden het voordeel maar de nieuwe klanten helaas niet. En diegenen die een nieuw abonnement moesten afsluiten helaas ook niet meer. En een paar maanden moet toch genoeg zijn om een leuke actie te bedenken( zelfs Vodafone Ziggo kan dat dus waarom T-Mobile niet!!

Groetjes Ronald
    0
    Word niet boos ik ben ook maar klant en probeer alleen te helpen!!
  • Hakuin

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hakuin heeft ontvangen van andere leden.

is een King Poster
    128 Reacties

12 mei 2017, 12:48

Inderdaad, klanten willen gewoon korting, geen discussie! De enigste discussie is dat tmobile er wel erg lang over doet om te komen met die combikorting.
    Kom met die korting of praat er verder niet over want dat geeft alleen wrevel bij klanten.
    0
  • Jelle Daan

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jelle Daan heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    4 Reacties

13 mei 2017, 22:46

Volgens mij komt er helemaal geen korting. Want dit hadden ze allang voor mekaar kunnen hebben
    1
  • BeMu

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten BeMu heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    62 Reacties

14 mei 2017, 07:59

Een dergelijke actie kan men in principe in een half uur maken, het combineren van een aantal producten uit het assortiment is niet zo moeilijk, meerdere providers hebben al een soort quadplay voeg daarbij iets leuks toe zoals Netflix of Videoland zo zijn er wel meerdere keuzes wwauit de klant zou kunnen kiezen, vaak is het een kwestie van wel willen maar niet weten wat kan.
    0
  • Pieter_B

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pieter_B heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Thuis Expert
    113 Reacties

14 mei 2017, 12:46

Ik ga mij toch steeds meer aansluiten bij wat Jelle Daan schrijft.

https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuws-t-mobile-nederland-neemt-vodafone-thuis-over-273074/index1.html#post1350746

We zijn nu meer dan 6 maanden verder nadat dit bovenstaande nieuws was.
    Heb zo het idee dat ze wachten tot alle klanten van Vodafone hun jaarcontract erop hebben zitten, om vervolgens het eerst duurder te maken voor die klanten.
    Om dan pas te komen met een combi-korting, waarbij de oude Vodafone klant de combi-korting krijgt, maar tegen een duurdere prijs dan waarvoor hij nu zit.
    De overname prijs was hoog, dus moet die meerprijs toch ergens vandaan komen .. dus geen kortingen voorklanten?

Ben ik nu te negatief of realistisch?

Hoe langer het duurt geeft toch zeer te denken hoe T-Mobile aan zijn klantenbinding invulling geeft. Er moet gewoon na 6 maanden een stap gezet kunnen worden?
    0
    Als het niet defect is ... hoef je het niet te repareren!
  • BeMu

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten BeMu heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    62 Reacties

14 mei 2017, 12:59

De vraag bij een dergelijk geval is vaak wat is het beste in je persoonlijke omstandigheden, is het verstandig om over te gaan naar een ander pakket ook het gegeven het contract dan op nieuw start.
    Zelf heb ik een alles in een pakket, zoals vroeger veel werd aangeboden dus zonder mobiel dat sinds januari 2014, juli 2015 werd de Draytek gemonteerd en veranderde mijn zender aanbod (kwalitatief vind ik de streams beter dan van Glashart) Op een gegeven moment had Vodafone een kort durende actie waarbij men een aantal zender pakketten (3) kon activeren die men zolang je maar niks veranderd aan je contract.
    Aangezien T-mobile mijn contract 1 op 1 heeft overgenomen mogen ze contractueel niets veranderen in mijn contract tenzij ik zelf wat verander zoals snelheids verhoging, dit geldt voor elk contract.
    0
  • Pieter_B

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pieter_B heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Thuis Expert
    113 Reacties

14 mei 2017, 23:44

@BeMu

We hebben het ook niet over lopende contracten, ze moesten wel om alle klanten van Vodafone mee te krijgen. Een gewijzigd contract zou namelijk betekenen dat het een reden voor opzegging zou geven volgens de wetgever ... en die is er dus niet, dus moesten alle klanten mee zonder op te kunnen zeggen i.v.m. contractwijziging.

REF: https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/aanbieder-telefonie-internet-televisie-verandert-prijzen-of-algemene-voorwaarden

Wat moet de aanbieder doen als hij de voorwaarden wil wijzigen?
    Wil de aanbieder het abonnement wijzigen? Dan moet hij dit minimaal een maand van tevoren aan u laten weten. De aanbieder heeft verder nog de volgende verplichtingen:

Hij moet u zo veel mogelijk persoonlijk informeren over deze verandering. Bijvoorbeeld met een brief, e-mail of sms. Zet hij de verandering alleen in de krant? Dan is dat niet voldoende.
    Is de verandering nadelig voor u? Dan moet hij u laten weten dat u zonder bijkomende kosten uw abonnement kunt opzeggen.
    Hij moet u laten weten op welke wijze u kunt opzeggen.

Opzich dus een slimme zet om alle klanten over te nemen zonder veel extra problemen, om maar te zeggen geruisloos.

Alleen nu lopen er een aantal contracten af en nu is T-Mobile aan zet .. de vraag is alleen nu al 6 maanden, welke zet doen ze om deze overgenomen klanten, of zelfs nieuwe klanten, aan hun te binden met een goede combi-deal zoals bij andere providers wel het geval is.
    0
    Als het niet defect is ... hoef je het niet te repareren!
  • Hakuin

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hakuin heeft ontvangen van andere leden.

is een King Poster
    128 Reacties

15 mei 2017, 06:24

Ik denk dat ik maar een abonnement ga afsluiten bij die energiemaatschappij voor 29,95 allin en dan zie ik wel wat er naar een jaar gebeurt.
    Dat suggereren terwijl er maar niks komt geeft mij een gevoel van in de maling genomen worden.
    0
  • Rajaa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rajaa heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

17 mei 2017, 19:24

Al maanden zegt t-mobile dat er heel snel een combinatiekorting komt, Er komt helemaal niks.
    T-mobile, geef de mensen geen vals hoop.

Jammer dat ik nog niet kan veranderen van provider, er zijn betere deals te vinden
    0
  • TAVL

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten TAVL heeft ontvangen van andere leden.

is een King Poster
    25 Reacties

18 mei 2017, 09:47

Het is niet enkel verzinnen, maar ook migreren, implementeren en marketen. Dat is vaak lastiger dan het lijkt. Daarbij is T-Mobile pas dit jaar gestart en is de overname toen pas formeel afgerond. Dat betekent dat ze opnieuw moeten opstarten en veel moeten aanpassen.

Haalt niet weg dat ik ook erg ongeduldig ben en graag quad play wil.

Overigens; het gras lijkt soms groener bij de buren, dan het is. Heb een jaartje bij het goedkopere KPN zusje gezeten, maar het wifi modem daar was om te huilen. Kijk dus goed naar de apparatuur die gebruikt wordt. Ook het bijstellen van abonnementen is niet altijd vrijelijk. :)
    1
  • RP-Mobiel

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten RP-Mobiel heeft ontvangen van andere leden.

is een King Poster
    48 Reacties

18 mei 2017, 16:38

Eerst zien dan geloven. Volgens mij gaat het dezelfde kant op als met de stellige aankondiging van VoLTE. Dat wordt nu ineens in de ijskast gezet omdat het nauwelijks een verbetering zou zijn. Wie gelooft er nu nog in combikorting voor bestaande T-Mobile klanten? Ik heb in ieder geval het gevoel dat de ijskast van T-Mobile voller wordt.

Voor de nieuwe VoLTE mededeling en discussie: https://forum.t-mobile.nl/netwerk-347/info-volte-netwerktechnologie-279103
    0
  • Kid rock

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Kid rock heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    8 Reacties

19 mei 2017, 00:17

Zie de advertenties op televisie en op Bill boards,
    Nu er een grote campagne is, moet het toch mogelijk zijn om 1of andere all in pakket te maken voor klanten die alles afnemen, moet toch niet zo moeilijk zijn dit samen te stellen,

Ik kijk het nog eventjes aan en anders neem ik een ander all in pakket.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)