Beantwoord: Whatsapp heeft een fout tijdens het downloaden?

• Savannahvs

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Savannahvs heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    6 Reacties
    Auteur

11 augustus 2012, 22:20

- Topic starter
    Hey! Ik wilden net een whatsapp sturen maar er stond dat ik moest upgraden. Wil ik hem downloaden en is hij op de helft, staat er dat er een fout is opgetreden. 
    Hoe zorg ik ervoor dat de download wel lukt? Alvast bedankt
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Chris076 op 20 augustus 2012, 10:12
    @savannahvs & Iris09

Is het inmiddels gelukt om WhatsApp te installeren op jullie toestellen?
    Bekijk origineel
  • Savannahvs

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Savannahvs heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    6 Reacties
    Auteur

11 augustus 2012, 22:30

Ik heb trouwens een blackberry curve 8520 prepaid
    0
  • Iris09

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Iris09 heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    1 Reacties

12 augustus 2012, 09:24

Hallo,
    Ook bij mij lukt het updaten van whatsapp niet, kreeg een melding dat  de versie die ik op mijn telefoon heb staan te oud is. Maar als ik het wil updaten komt er downloaden mislukt te staan. En kan in mijn app world ook niks downloaden telkens hetzelfde bericht? 

Groetjes
    0
  • sharmonyk

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten sharmonyk heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    3 Reacties

17 augustus 2012, 18:08

Iris09 schreef:

Hallo,
    Ook bij mij lukt het updaten van whatsapp niet, kreeg een melding dat de versie die ik op mijn telefoon heb staan te oud is. Maar als ik het wil updaten komt er downloaden mislukt te staan. En kan in mijn app world ook niks downloaden telkens hetzelfde bericht?

Groetjes

hier dus precies hetzelfde,wat is er aan te doen,ik heb gewoon een bb curve met abbonement
    0
  • sharmonyk

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten sharmonyk heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    3 Reacties

17 augustus 2012, 18:09

hier dus precies hetzelfde,bb curve,maar wel een abbo
    0
  • Chris076

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Chris076 heeft ontvangen van andere leden.

Oud-Moderator
    12682 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Antwoord

20 augustus 2012, 10:12

@savannahvs & Iris09

Is het inmiddels gelukt om WhatsApp te installeren op jullie toestellen?
    0
  • Chris076

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Chris076 heeft ontvangen van andere leden.

Oud-Moderator
    12682 Reacties
    Allrounder

Allrounder

20 augustus 2012, 10:17

@sharmonyk

Kun je nu gebruik maken van WhatsApp? De instellingen heb ik voor je gecontroleerd en deze zijn juist. Ook kun je (wanneer het niet gelukt is) gebruik maken van deze link om WhatsApp direct via hun site te downloaden.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)