Vanaf nu nog makkelijker om je PrePaid tegoed op te waarderen

• Marsha

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Marsha heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Expert PrePaid Bundels
    122 Reacties
    Modbreak

17 december 2014, 15:31

- Topic starter
    PrePaid Opwaarderen

Snel, veilig en makkelijk

T-Mobile maakt het vanaf nu nog makkelijker om je PrePaid tegoed op te waarderen voor je mobiele telefoon, tablet en laptop. Het opwaarderen van je PrePaid tegoed kan op verschillende manieren, ook als je onderweg bent.
    Naast betalen met iDEAL en je creditcard, kan je nu ook betalen met je zelfgekozen pincode. Zo hoef je niet bij elke opwaardering je betaalgegevens in te vullen of iDEAL te gebruiken en dat scheelt je tijd. Je hoeft je hiervoor slechts eenmaal aan te melden.

Online Opwaarderen

Met vernieuwd Online Opwaarderen kun je altijd en overal je PrePaid tegoed opwaarderen via de T-Mobile website. Dit kan met je laptop of computer, maar ook met je smartphone of tablet.
    Zo voorkom je dat je onverwachts zonder PrePaid tegoed komt te zitten.
    Je kunt je eigen tegoed opwaarderen of tegoed cadeau geven aan iemand anders. Betalen kan met iDEAL, creditcard of met je zelfgekozen pincode.

Welke bedragen kan ik opwaarderen?
    Je kunt snel kiezen uit een aantal bedragen, maar ook zelf je opwaardeerbedrag bepalen. Het minimale bedrag is € 10,-, het maximale bedrag is € 50,-. Elk bedrag daartussen, afgerond op hele euro’s, kun je opwaarderen.

Hoe kan ik snel en veilig betalen met een pincode?
    Voor Online Opwaarderen geldt dat het niet verplicht is om je aan te melden.
    Doe je dit echter wel, dan biedt T-Mobile je een aantal voordelen. Bij een volgende opwaardering hoef je niet meer je betaalgegevens in te vullen. Met een zelfgekozen pincode kun je voortaan nog eenvoudiger en sneller betalen.
    Bij de aanmelding vragen we eenmalig naar je betaalgegevens. Deze gegevens zullen we gebruiken bij elke opwaardering via de pincode. Dit is snel en veilig omdat je je pincode zelf kiest. Zonder deze pincode kan er nooit een opwaardering worden gedaan.
    Je betaalgegevens controleren wij met een eenmalige opwaardering. Je kunt zelf de hoogte van deze opwaardering bepalen. Het bedrag ontvang je direct als PrePaid tegoed op je simkaart.

Gebruik je ook SMS Opwaarderen? Dan kun je dezelfde pincode gebruiken.
    Naast Online Opwaarderen kun je ook opwaarderen door een SMS te sturen. Heb je je aangemeld? Dan kun je opwaarderen met je zelfgekozen pincode. Voor meer informatie over SMS Opwaarderen, zie www.t-mobile.nl/smsopwaarderen.

Ik ben mijn pincode vergeten. En nu?
    Wanneer je je pincode bent vergeten, kun je deze wijzigen op www.t-mobile.nl/smsopwaarderen.
    De medewerkers van T-Mobile hebben geen inzicht in je pincode.

Ik heb een nieuw T-Mobile PrePaid nummer. Nu werkt mijn pincode niet meer.
    Opwaarderen met een pincode is alleen mogelijk in combinatie met je mobiele nummer. Met een nieuwe simkaart of een nieuw mobiel nummer moet je je dus opnieuw aanmelden.

Hoe kan ik mijn betaalgegevens wijzigen?
    Na aanmelding kun je je betaalgegevens wijzigen op www.t-mobile.nl/smsopwaarderen. Je kunt kiezen voor een andere rekening en gegevens van een nieuwe creditcard invoeren. Wisselen tussen betalen met creditcard en je bankrekening is ook mogelijk.

SMS Opwaarderen

Met SMS Opwaarderen kun je altijd en overal je PrePaid tegoed opwaarderen door één eenvoudig, gratis SMS’je te sturen.

Bijvoorbeeld:

KOOP 15 1234

om € 15,- op te waarderen met pincode 1234.

Zo voorkom je dat je onverwachts zonder PrePaid tegoed komt te zitten.

Hoe werkt SMS Opwaarderen?
    Voor SMS Opwaarderen moet je je eenmalig aanmelden. Daarbij kies je zelf een pincode. Na aanmelding stuur je om op te waarderen een SMS’je naar 1244 met de tekst:
    KOOP
    Bijvoorbeeld:
    KOOP 15 1234
    om € 15, - op te waarderen met pincode 1234
    Je ontvangt daarna direct het PrePaid tegoed en een SMS-bericht als bevestiging.

Welke bedragen kan ik opwaarderen?
    Je kiest zelf je opwaardeerbedrag. Het minimale bedrag is € 10,-, het maximale bedrag is € 50,-. Elk bedrag daartussen, afgerond op hele euro’s, kun je opwaarderen.

Waarom moet ik mij aanmelden om SMS Opwaarderen te gebruiken?
    Om SMS Opwaarderen te gebruiken moet je je aanmelden. We vragen eenmalig naar je betaalgegevens. Deze gegevens zullen we gebruiken bij elke opwaardering via SMS. Dit is snel en veilig doordat je je pincode zelf kiest. Zonder deze pincode zal er nooit een opwaardering worden gedaan.
    Je betaalgegevens controleren we met een eenmalige opwaardering. Je kunt zelf de hoogte van deze opwaardering bepalen. Het bedrag ontvang je direct als PrePaid tegoed op je simkaart.

Hoe veilig is SMS Opwaarderen?
    SMS Opwaarderen is beveiligd met je mobiele nummer en je pincode. Tijdens de aanmelding kun je de pincode zelf bepalen. Alleen met de combinatie van je eigen mobiele nummer en je eigen pincode kan SMS Opwaarderen gebruikt worden. SMS’jes die gebruikt zijn voor het opwaarderen, kun je het beste uit je ‘verzonden berichten’ verwijderen. Zo voorkom je dat iemand anders je pincode kan lezen.

Ik ben mijn pincode vergeten. En nu?
    Wanneer je je pincode bent vergeten kun je deze wijzigen op www.t-mobile.nl/smsopwaarderen.
    De medewerkers van T-Mobile hebben geen inzicht in je pincode.

Ik heb een nieuw T-Mobile PrePaid nummer. Nu werkt SMS Opwaarderen niet meer.
    SMS Opwaarderen is beveiligd met de pincode én je mobiele nummer. Met een nieuwe simkaart of een nieuw mobiel nummer moet je je dus opnieuw aanmelden.

Ik wil mijn betaalgegevens wijzigen. Hoe doe ik dat?
    Na aanmelding kun je je betaalgegevens wijzigen op www.t-mobile.nl/smsopwaarderen.

Kan ik ook SMS Opwaarderen vanuit het buitenland?
    Je kunt SMS Opwaarderen ook gebruiken vanuit het buitenland. Het werkt precies hetzelfde als SMS Opwaarderen in Nederland. Stuur een SMS’je naar 1244 met de tekst:
    KOOP
    Is je pincode 1234 en wil je € 15,- opwaarderen, dan verstuur je:
    KOOP 15 1234

Gebruik je ook Online Opwaarderen? Dan kun je dezelfde pincode gebruiken.
    Naast SMS Opwaarderen kun je ook Online Opwaarderen op http://www.t-mobile.nl. Wanneer je je aangemeld hebt, kun je dit doen met dezelfde pincode. Zo hoef je niet elke keer je betaalgegevens in te vullen of iDEAL te gebruiken. Dat scheelt tijd.
    Kijk voor meer informatie over Online Opwaarderen op www.t-mobile.nl/opwaarderen.

Opwaarderen in de T-Mobile Shops

• Snel en gemakkelijk beltegoed opwaarderen zonder tussenkomst van een T-Shop medewerker
    • Voor jezelf of een ander opwaarderen, bijvoorbeeld als cadeau
    • Geen opwaardeercodes die je vervolgens via 1244 moet activeren

Hoe werkt opwaarderen in de T-Mobile Shop?
    1. Kies in het scherm de betreffende telecomprovider van het nummer waarop je wilt opwaarderen. Kies vervolgens het op te waarderen bedrag.

2. Vul vervolgens tweemaal je mobiele nummer in. (De tweede keer is ter controle.)

3. Kies de betaalmethode. Je kunt betalen via PIN en met cash.

4. Als de transactie is gelukt, wordt deze bevestigd. Het beltegoed zal direct bijgeboekt worden.

Opwaarderen met een opwaardeerkaart

Via een opwaardeerkaart kun je je PrePaid tegoed met € 10,-, € 15,-, € 20,- en € 40,- opwaarderen. Opwaardeerkaarten zijn te koop in de grotere supermarkten, telecomwinkels en benzinestations. Bel gratis 1244 om je beltegoed op te waarderen en je beltegoed zal direct bijgeboekt worden.

Ga je op vakantie en wil je niet het risico lopen om zonder beltegoed te zitten, dan raden we je aan om een aantal kaarten mee te nemen. Met de opwaardeerkaarten kun je ook vanuit het buitenland gratis via 1244 opwaarderen.
    0
0 Reacties

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)