Vraag: Trouwe klanten actie

• Veldje1234

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Veldje1234 heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    1 Reacties
    Auteur

11 maart 2013, 00:37

- Topic starter
    Hallo allen,

Afgelopen vrijdag heb ik een sms'je gekregen van T-Mobile met daarin de volgende tekst:
    "Trouwe klanten actie! Waardeer binnen 4 dgn op met 10 euro en krijg eenmalig 10 euro kado geldig voor 14 dagen. Geen acties via sms? Afmelden via t-mobile.nl/my"

Vandaag dus mijn prepaid kaartje opgewaardeerd met 10 euro via t-mobile.nl (ideal) en netjes bericht gekregen dat mijn beltegoed met 10 euro is gestegen. Er lijkt echter geen spoor te zijn van het actie tegoed. Bellen/Sms'en gaat ook gewoon van het normale beltegoed af. Zie ik iets over het hoofd, of is er iets mis gegaan met deze actie?
    0
  • mgd187

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten mgd187 heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    3 Reacties

11 maart 2013, 07:49

Hallo allen,

Afgelopen vrijdag heb ik een sms'je gekregen van T-Mobile met daarin de volgende tekst:
    "Trouwe klanten actie! Waardeer binnen 4 dgn op met 10 euro en krijg eenmalig 10 euro kado geldig voor 14 dagen. Geen acties via sms? Afmelden via t-mobile.nl/my"

Vandaag dus mijn prepaid kaartje opgewaardeerd met 10 euro via t-mobile.nl (ideal) en netjes bericht gekregen dat mijn beltegoed met 10 euro is gestegen. Er lijkt echter geen spoor te zijn van het actie tegoed. Bellen/Sms'en gaat ook gewoon van het normale beltegoed af. Zie ik iets over het hoofd, of is er iets mis gegaan met deze actie?

Ik heb ook van die actie gebruik gemaakt volgens mij is het alleen te gebruiken naar andere t mobile nummers,
    0
  • Veldje1234

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Veldje1234 heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    1 Reacties
    Auteur

11 maart 2013, 15:46

Inmiddels twee smsjes gekregen van T-Mobile. Eentje met een suprise code en de ander met een bevestiging van de trouwe klanten actie. Er lijkt dus wat vertraging in te zitten. (ongeveer een dag)

Probleem lijkt dus vanzelf opgelost te zijn.
    0
  • Tom

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Tom heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    9868 Reacties
    Allrounder

Allrounder

13 maart 2013, 12:43

@Veldje1234 wat fijn om te lezen dat het is opgelost! Veel plezier met je gratis tegoed. :)
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)