Beantwoord: Snelheid prepaid omhoog?

Tags:
  • WhatsBell

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten WhatsBell heeft ontvangen van andere leden.

is een King Poster
    29 Reacties
    Auteur

10 januari 2018, 15:31

- Topic starter
    Het zou mooie voorstel zijn als t-mobile hun snelheid bij prepaid omhoog kan bij 4G verkeer.
    Vooral bij Unlimited voor 1 dag zou ik heel fijn vinden als ze bij 4G snelheid nog hoger kunnen,
    want ik woon in buitengebied en ik heb helaas nog steeds telefoonlijn en dat is meestal een vloek.
    Ik zat te denken aan 50/50 MB voor Unlimited voor 1 dag. Nu haal ik 15/3 MB en dat is voor mij helaas te weinig. Ook heb ik liever limiet van 5 gb verander in onbeperkt voor 24 uur.

Mijn idee is ; bied 50/50 MB Unlimited zonder datalimited! voor 5 euro en is geldig 24 uur.
    Dan zou je mij erg mee helpen! Ik maak soms gebruik van Unlimited voor 24 uur voor Netflix download's.
    En ik wil ook in 4K kijken en deze stelt hoge eisen betreft snelheid van download en het grootte van geheugen.

Wie kan mij vertellen wat jullie toekomstplannen zijn betreft snelheid van prepaid voor 4G, en of klanten voor dat extra kan betalen voor dat soort service?

Ik maak dan verbinding met computer en dan download ik alle films en serie bij netflix.
    Dat doe ik via smartphone met 4G.

En 4k monitor heb ik al, en wil graag gebruik van 4k maken, maar het prepaid 4g is bij t-mobile 15/3 mb en dat is niet genoeg.
    0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 11 januari 2018, 11:31
    Hoi WhatsBell,

Bedankt voor jouw bericht en de feedback over de snelheid bij PrePaid! :)

Het klopt inderdaad dat PrePaid andere snelheden heeft dan een abonnement. Dit heeft er onder andere mee te maken dat je met PrePaid anders erg snel door je euro's beltegoed, dan wel databundel, heen bent en daar is niet altijd iedereen goed van op de hoogte. Met 15 Mbps download kun je alsnog heel veel, maar ik snap dat het voor grotere handelingen niet altijd toereikend is. Op dit moment staan er nog geen veranderingen gepland, dus vooralsnog blijft de snelheid hetzelfde.

Misschien is voor jouw behoefte een abonnement een stuk geschikter dan PrePaid. Je kunt hierbij denken aan Go Unlimited of aan 4G voor Thuis. Je hebt dan een grotere (of Unlimited) databundel met hoge snelheden! Dan kun je Netflixen zoveel je wilt (en bundel toe laat) en hoef je je verder geen zorgen te maken over de snelheid van het netwerk. Ik wil het maar geopperd hebben! ;)

Als je nog meer vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag!
    Bekijk origineel
1 Reactie
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11685 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

11 januari 2018, 11:31

Hoi WhatsBell,

Bedankt voor jouw bericht en de feedback over de snelheid bij PrePaid! :)

Het klopt inderdaad dat PrePaid andere snelheden heeft dan een abonnement. Dit heeft er onder andere mee te maken dat je met PrePaid anders erg snel door je euro's beltegoed, dan wel databundel, heen bent en daar is niet altijd iedereen goed van op de hoogte. Met 15 Mbps download kun je alsnog heel veel, maar ik snap dat het voor grotere handelingen niet altijd toereikend is. Op dit moment staan er nog geen veranderingen gepland, dus vooralsnog blijft de snelheid hetzelfde.

Misschien is voor jouw behoefte een abonnement een stuk geschikter dan PrePaid. Je kunt hierbij denken aan Go Unlimited of aan 4G voor Thuis. Je hebt dan een grotere (of Unlimited) databundel met hoge snelheden! Dan kun je Netflixen zoveel je wilt (en bundel toe laat) en hoef je je verder geen zorgen te maken over de snelheid van het netwerk. Ik wil het maar geopperd hebben! ;)

Als je nog meer vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)