Beantwoord: Prepaid Internetbundel niet toegevoegd

• IngeRö

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten IngeRö heeft ontvangen van andere leden.

is nieuwsgierig
    0 Reacties
    Auteur

12 augustus 2017, 14:40

- Topic starter
    Mijn toestel is een Iphone6, en gebruik enkel prepaid / beschikbare wificonnecties. Voor mijn reis heb ik een prepaid internetbundel M gekocht. Echter zie ik deze bundel nergens terug in mijn persoonlijke gegevens. Hoe zie ik of ik deze bundel ook daadwerkelijk kan gaan gebruiken? Waar staat mijn tegoed?
    Groet, Inge
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Muberra op 14 augustus 2017, 14:44
    Hoi Inge,

Goed dat je dit aangeeft! :)

Ik zie in het systeem dat je gisteren in de T-Shop bent geweest. Heel verstandig van je! Daar hebben mijn collega's de bundel direct voor je geactiveerd. Kan je weer gebruik maken van het internet? Is alles weer naar wens?

Anders staan wij voor je klaar om het op te lossen. Laat je het even weten?
    Bekijk origineel
1 Reactie
  • Muberra

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Muberra heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    1203 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Antwoord

14 augustus 2017, 14:44

Hoi Inge,

Goed dat je dit aangeeft! :)

Ik zie in het systeem dat je gisteren in de T-Shop bent geweest. Heel verstandig van je! Daar hebben mijn collega's de bundel direct voor je geactiveerd. Kan je weer gebruik maken van het internet? Is alles weer naar wens?

Anders staan wij voor je klaar om het op te lossen. Laat je het even weten?
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)