Beantwoord: Opwaardeercode is niet meer leesbaar

• Christian.vdh

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Christian.vdh heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

5 december 2017, 21:56

- Topic starter
    Hoi ik heb een opwaardeercode kaart alleen met het krassen zijn 3 getalletjes weggevaagd nu kan ik het niet meer lezen, zouden jullie mij kunnen helpen?

MVG
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Johrick op 6 december 2017, 09:57
    Hoi Cristian,

Om wat voor soort kaartje gaat het?

In het geval van een Prepaid kaartje moet ik je helaas teleurstellen, wij kunnen je verder niet helpen met het verkrijgen van de code. Misschien dat je het alsnog kan lezen door het kaartje in het licht te houden? Zodat je de nummers wellicht nog lichtjes ziet...

Mocht dit niet lukken zou ik jou willen vragen om een foto te maken van de bon & de opwaardeercode kaart zodat ik kan kijken wat ik voor je kan doen. (Zorg er wel voor dat er geen privé gegevens op staan. Dit is namelijk een openbaar forum.)
    Bekijk origineel
  • Johrick

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Johrick heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Stagiair
    67 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Antwoord

6 december 2017, 09:57

Hoi Cristian,

Om wat voor soort kaartje gaat het?

In het geval van een Prepaid kaartje moet ik je helaas teleurstellen, wij kunnen je verder niet helpen met het verkrijgen van de code. Misschien dat je het alsnog kan lezen door het kaartje in het licht te houden? Zodat je de nummers wellicht nog lichtjes ziet...

Mocht dit niet lukken zou ik jou willen vragen om een foto te maken van de bon & de opwaardeercode kaart zodat ik kan kijken wat ik voor je kan doen. (Zorg er wel voor dat er geen privé gegevens op staan. Dit is namelijk een openbaar forum.)
    0
    Groetjes Johrick - Stagiair bij T-Mobile Webcare
  • Christian.vdh

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Christian.vdh heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

6 december 2017, 20:44

Kan ik geen PM of iets dergelijks sturen?
    0
  • Johrick

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Johrick heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Stagiair
    67 Reacties
    Allrounder

Allrounder

7 december 2017, 09:35

Hi Christian,

Bij een PM kan je helaas geen bijlage toevoegen. Vandaar dat ik vraag of je het hier in een reactie erbij kan zetten :) (vergeet niet je privé gegevens af te schermen).
    0
    Groetjes Johrick - Stagiair bij T-Mobile Webcare

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)