Beantwoord: Met PrePaid internetten

• Wolbol

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Wolbol heeft ontvangen van andere leden.

is nieuwsgierig
    0 Reacties
    Auteur

11 oktober 2017, 21:56

- Topic starter
    Ik ben nieuw bij T- mobile en dit forum. Ik heb een prepaid kaart gekocht voor mijn I-pad. Dus ik heb alleen internet nodig na het ontvangen van de kaart heb ik hem online opgewaardeerd tot €20,00.
    Nu zie ik hier op de site dat ik een bundel moet aanschaffen, kan ik nu die €20,00 overhevel naar de internetbundel?
    Verder weet ik nog niet wat ik ga gebruiken kan ik dit ten alle tijde bijstellen?

Groet wolbol
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Jaimy op 12 oktober 2017, 15:11
    Hoi Wolbol,

Welkom bij T-Mobile en welkom op het forum! Leuk om je hier te zien. :)

Ik raad je aan even dit topic over Internetten met PrePaid door te lezen. Daar staat alles tot in de puntjes uitgelegd. Mocht je daarna toch nog vragen hebben, dan staan we natuurlijk voor je klaar!
    Bekijk origineel
  • HereIsTom

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten HereIsTom heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    209 Reacties

11 oktober 2017, 23:05

Ja kan ook zonder bundel Internetten op je iPad, dan kan je dat tegoed opmaken.
    Gebruik je veel Internet dan kun je daarna beter een bundel nemen.

https://www.t-mobile.nl/shop/product/simonlppst
    0
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    419 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Antwoord

12 oktober 2017, 15:11

Hoi Wolbol,

Welkom bij T-Mobile en welkom op het forum! Leuk om je hier te zien. :)

Ik raad je aan even dit topic over Internetten met PrePaid door te lezen. Daar staat alles tot in de puntjes uitgelegd. Mocht je daarna toch nog vragen hebben, dan staan we natuurlijk voor je klaar!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)