Beantwoord: Internetverbinding met PrePaid

• Kampp05

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Kampp05 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

18 mei 2017, 16:12

- Topic starter
    Ik heb sinds begin mei geen internetverbinding meer op mijn Samsung A3 2016. Ik heb van alles geprobeerd via instellingen en allerlei tips (ook van T-mobile) opgevolgd zonder resultaat. Via de wifi werkt alles correct. Ik heb begin mei mijn beltegoed opgewaardeerd en ben daarna op- en neer naar Engeland geweest. Sinds die tijd geen mobiel internet meer. Roaming staat uiteraard aan! Wie weet er raad?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Pilovali op 18 mei 2017, 16:42
    Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Het PrePaid systeem is afgelopen weken veranderd, je moet via een landingspagina een bundel kiezen of per MB betalen. Voor meer informatie, zie deze pagina.

Of hier voor de aanpassingen.

Groet,
    Bekijk origineel
  • jan kelder

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jan kelder heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    804 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

18 mei 2017, 16:30

Heb je het toestel al een keer uit en aan gedaan? . Probeer dat ook met je simkaart.
    0
  • Pilovali

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pilovali heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    2225 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Antwoord

18 mei 2017, 16:42

Het PrePaid systeem is afgelopen weken veranderd, je moet via een landingspagina een bundel kiezen of per MB betalen. Voor meer informatie, zie deze pagina.

Groet,
    0
    *** Ik ben GEEN T-Mobile medewerker, ik ben gewoon een mede-klant :) ***
  • Kampp05

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Kampp05 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

18 mei 2017, 16:43

Dag Jan, dank voor je snelle reactie. Ik heb inmiddels (toevallig) uitgevonden dat T-Mobile vanaf begin mei iets nieuws heeft uitgevonden waarbij je voor het internetten eerst een keuze moet maken of je rechtstreeks wil betalen met bv. IDEAL of vanuit je prepaid bundel. Deze nieuwigheid was me totaal ontgaan en na de uitvoering van het gevraagde werkt alles nu weer. Maar evengoed bedankt voor je reactie.
    Ik vind het zwak van T-Mobile dat dit wat mij betreft zo slecht is gecommuniceerd.
    1
  • jan kelder

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jan kelder heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    804 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

18 mei 2017, 20:58

Mooi dat het weer werk ! Jou verhaal te snel gelezen en niet door had dat het om een prepaid ging. De laatste dagen al meer verhalen gelezen van mensen met het zelfde probleem . Misschien een aandachts punt voor tmobile .
    0
  • Thalina

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Thalina heeft ontvangen van andere leden.

Oud T-Mobile Moderator
    5258 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

19 mei 2017, 09:53

Hoi Kampp05,

Allereerst fijn om te lezen dat het uiteindelijk weer werkt! Ik zie dat Pilovali ook nog een link naar het topic hierover heeft gedeeld. In dit topic wordt uitgelegd hoe je met PrePaid kunt internetten. We hebben ook nog een algemeen topic over de aanpassingen aan ons PrePaid platform. We hebben al onze PrePaid klanten over deze aanpassingen geïnformeerd via een sms. Verder hebben we het op onze website vermeld en hier op het forum. Jammer om te lezen dat je dit niet hebt gezien. We doen ons best om dit zo goed mogelijk te communiceren.

Nog even iets anders: ik zie dat je jouw PrePaid nog niet hebt geregisteerd. Als je via deze pagina jouw gegevens invult, ontvang je van ons gratis 5 euro beltegoed. Altijd leuk meegenomen! :)

Ook zie ik dat je gezien jouw opwaarderingen in het verleden direct kunt overstappen naar PrePaid Voordeel 50%. Daarmee heb je weer een stuk voordeligere tarieven :) Het enige wat je hoeft te doen is een SMS sturen met VOORDEEL naar 1414. Je kunt ook je tariefplan wijzigen via My T-Mobile.

Ik hoop dat dit in ieder geval meer duidelijkheid geeft. Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag!
    0
  • Marcelxxl

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Marcelxxl heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    19 Reacties

19 mei 2017, 18:09

Pilovali schreef:

Groet,

Ik ervaar dit ook als een zeer vervelende maatregel. Mensen die niet weten dat betalen per MB geld kost zijn toch gewoon, en laat ik het nou netjes proberen te verwoorden, een beetje dom? Misschien is het beter die onder curatele te plaatsen

Maargoed,

Kunnen de IT heren het misschien voor elkaar krijgen om bij die procedure waar ik doorheen moet klikken de extra vraag te stellen 'Wilt u na 200 MB opnieuw lastig gevallen worden met deze irritante maatregel?" en dit antwoord per prepaid nummer vastleggen?

Dit zou niet heel moeilijk moeten zijn aangezien jullie ook al per nummer kunnen bijhouden hoeveel MB er gebruikt wordt.

Wat mij op de volgende vraag brengt:

Kan dat overzicht van wat ik verbruik aan prepaid MB misschien ook worden weergegeven in mijn verbruiksstatus in MyTmobile?

Tot slot:

Ik zie dat het aantal MB per bundel is verhoogd.

Wellicht is het handig om het tariefplan op https://www.t-mobile.nl/Consumer/media/pdf/klantenservice/bestelling-en-abonnement/tarieven/2017/consumer_prepaid_voordeel_230417.pdf even te updaten? Dit spoort klanten wellicht aan om sneller over te stappen op een bundel.
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    10080 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

22 mei 2017, 09:26

Hey Marcel,

Een goede tip inderdaad, die nemen we in ieder geval mee! Ik kan niet garanderen dat dit binnen afzienbare termijn wordt aangepast, maar als er veranderingen komen, dan zijn dit wel de suggesties waar we wat mee kunnen! Dit is zo bepaald, omdat we merkten dat er behoefte was aan een soort "bescherming" van het beltegoed. Daarom is er voor 200 MB gekozen als grens.

Het dataverbruik zie je terug op My T-Mobile, maar je ziet hier niet exact waar jouw MB's aan verbruikt zijn. Dit in verband met de wetgeving op privacy. Je kunt het zelf wel bijhouden op jouw toestel en in dit topic vind je tips om dit te controleren en, indien nodig, te beperken.

Erg alert inderdaad, bedankt! Ervaring leert wel dat de meeste klanten op deze pagina belanden, maar het moet inderdaad wel goed staan!

Als je nog verdere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!
    0
  • Marcelxxl

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Marcelxxl heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    19 Reacties

22 mei 2017, 09:41

Duidelijke reactie dus geen verdere vragen. Ik wou alleen nog even melden dat ik de bescherming opzich een goede zaak vind.

Alleen na 1x weet ik het wel. :D
    1
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    10080 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

22 mei 2017, 15:10

Begrijp ik ook wel inderdaad, wie weet komt er in de toekomst verandering in! :)
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)