Vraag: Er zijn problemen met Prepaid opwaardering via iDEAL & SMS

  • Muberra

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Muberra heeft ontvangen van andere leden.

    Oud T-Mobile Moderator
    1392 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Auteur

    21 augustus 2017, 10:08

    - Topic starter
    [Update] 4 September 2017

    Hi allemaal,

    Op dit moment ervaren sommige klanten problemen met PrePaid opwaarderingen die betaald zijn met iDEAL of via SMS. De betaling lukt wel via iDeal of SMS, maar het nieuwe tegoed/bundel wordt dan niet bijgeschreven. Dit probleem is bij ons bekend en wij doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen voor jullie. Ons excuses voor het ongemak.

    Mochten jullie hier last van ondervinden, laat dan in dit topic een reactie achter met een screenshot van de betaling en dan zorgen wij ervoor dat wij het tegoed of de bundel voor jullie handmatig toekennen. Zorg er wel voor dat privégegevens niet te zien zijn in de screenshots. Wij staan voor jullie klaar om het op te lossen!

    Zodra wij een update hebben, zullen wij dit meteen met jullie delen, beloofd!
    2
    Quote
  • Muberra

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Muberra heeft ontvangen van andere leden.

    Oud T-Mobile Moderator
    1392 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Auteur

    1 september 2017, 10:31

    Hi 2GB per seconde,

    Heel goed dat je dit aangeeft!

    Fijn dat je een betalingsbewijs hebt toegevoegd, want nu kan ik het direct voor je regelen. De 2000 MB's heb ik handmatig voor je toegevoegd. Op jouw My T-Mobile is dat meteen terug te zien. Om het ongemak te verzachten, heb ik je ook extra beltegoed gegeven. Ik hoop dat je er blij mee bent. :)

    Mocht je in de toekomst weer vragen hebben, ben je altijd welkom op het forum. Wij staan voor je klaar!
    1
    Quote
  • Jaimy

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    1257 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    14 november 2017, 14:32

    Hoi MR-tin,

    Ik heb het meteen even voor je gecheckt en zie er niets van terug in ons systeem. Er lijkt daarom iets niet helemaal goed te zijn gegaan, maar uiteraard wil ik dat graag voor je oplossen. :D

    Kun je een screenshot van de afschrijving maken, waarop ook de datum is te zien? Zorg er wel voor dat er geen privégegevens zichtbaar zijn, aangezien dit een openbaar forum is. Aan de hand van het screenshot kan ik hier voor je achteraan gaan. Ik zie je reactie tegemoet!
    1
    Quote
  • MR-tin

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MR-tin heeft ontvangen van andere leden.

    Doet lekker mee
    5 Reacties

    15 november 2017, 16:35

    Thanks voor de hulp! Hopen dat het niet nog een keer gebeurd nee, anders laat ik het wel weten ;)
    1
    Quote
  • WobWobble

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten WobWobble heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    8 Reacties

    21 augustus 2017, 10:44

    Wat fijn allemaal! een ietsje duidelijkheid.
    Zou u mij handmatig de unlimited dagbundel kunnen toekennen?
    daarnaast heb ik gisteren contact gehad met de klantenservice via twitter, en daar werd mij verteld dat ze de bundel (unlimited dagbundel) voor me gingen activeren, maar nu staat er een 300 mb bundel voor me geactiveerd.. die heb ik niet nodig en ook nooit om gevraagd, zou u dat gelijk kunnen terugdraaien? Super bedankt!
    0
    Quote
  • dhyaanicha

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten dhyaanicha heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

    21 augustus 2017, 11:05

    Hoi, ik heb een 2000 MB bundel gisteren gekocht via IDEAL en tot nu toe geen sms ontvangen voor activeren. Kunt U voor mij zo spoedig mogelijk activeren want ik ben nu op vakantie en heb dringen de bundel nodig. Alvast bedankt!
    0
    Quote
  • annepanne98

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten annepanne98 heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

    21 augustus 2017, 11:35

    Hallo, ik heb ook een 2000 MB bundel gekocht gisteren via iDeal op een pc. Zou dit tegoed op mijn account gezet kunnen worden? Ik heb op het moment geen toegang tot een pc dus het is helaas niet mogelijk een betaalbewijs te versturen. Ik hoop dat het toch nog opgelost kan worden want ik heb mijn mbs hard nodig. Bedankt!
    0
    Quote
  • WobWobble

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten WobWobble heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    8 Reacties

    21 augustus 2017, 11:56

    Muberra schreef:

    {UPDATE} Probleem opgelost!

    De storing is inmiddels opgelost, dus het is weer mogelijk om via iDEAL & SMS de databundels te activeren voor PrePaid. :)

    Mochten jullie toch tegen problemen aanlopen, laat het dan weten aan ons!



    superfijn! ik heb hem inmiddels zelf geactiveerd. kunnen jullie nog even die 300 mb bundel terugdraaien? alvast bedankt!


    edit: Inmiddels gebeurd! Toch nog goeie service op de maandagmorgen. Dankjewel t-mobile :)
    0
    Quote
  • MobieleGebruiker

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MobieleGebruiker heeft ontvangen van andere leden.

    is een nieuwe Poster
    4 Reacties

    21 augustus 2017, 13:00

    Bedankt voor de mededeling, ik heb hier al een paar dagen last van gehad, goed om te horen dat ik niet de enige was met dit probleem!
    Ik hoop dat de screenshots voldoende zijn, zo niet, zsm laten weten.
    Het gaat over NL Unlimited, en op dit moment heb ik het niet nodig. :)

    Alvast bedankt,

    MobieleGebruiker
    0
    Quote
  • Muberra

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Muberra heeft ontvangen van andere leden.

    Oud T-Mobile Moderator
    1392 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Auteur

    21 augustus 2017, 14:50

    @WobWobble,

    Heel erg bedankt voor je positiviteit! :D

    Daar worden wij ook erg gelukkig van. Wij doen altijd ons best om jullie zo goed mogelijk te informeren. Natuurlijk al helemaal wanneer het weer is opgelost! Fijn om te horen dat mijn collega's jou zo snel hebben kunnen helpen. Je bent altijd welkom op ons forum voor jouw vragen.

    @Dhyaanicha,
    Goed dat je dit aangeeft!

    Ik zie in het systeem inderdaad terug dat je een L-bundel hebt aangeschaft. Dit ga ik direct aan jouw huidige tegoed toevoegen, zodat je ervan kan genieten. Het is ook meteen terug te zien op jouw My T-Mobile. Ik wens je nog een fijne vakantie toe! :$

    @Annepanne98,
    I'm coming to the rescue! :)

    Je hebt vandaag meteen een Unlimited Data Vandaag NL bundel aangeschaft zie ik. Werkt de Unlimited bundel wel? In het systeem staat dat je de L-bundel inderdaad hebt gekocht, maar dat het niet is geactiveerd. Ik ga de 2000 MB's alsnog toevoegen aan jouw huidige tegoed. Dat zie je meteen terug op jouw My T-Mobile! Het voordeel is dat je vandaag nog gebruik kunt maken van de Unlimited Databundel. De 2000 MB's zijn gelukkig nog een maand geldig! Dus daar kan je nog volop van genieten. Als je nog vragen hebt, dan sta ik voor je klaar!

    @MobieleGebruiker,
    Niks te danken, daar zijn wij voor!

    Je was zeker niet de enige. Ik heb even met je meegekeken en ik zie dat de Unlimited databundel wel netjes door jou is gekocht. Je geeft aan dat je het vandaag niet meer nodig hebt, dus ik ga het bedrag van €2.95 voor jou terugstorten. Dat is direct te zien op jouw saldo! Ik hoop dat je hier blij mee bent. Als ik nog iets anders voor je kan doen, laat het maar weten! :)
    0
    Quote
  • TM user

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten TM user heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

    21 augustus 2017, 14:51

    Ik zit in het buitenland en ik was het gister erg nodig niet voor eigen gebruik. Vind het heel erg jammer van gister misschien dat ik nog een troost kan krijgen?....
    0
    Quote
  • TM user

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten TM user heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

    21 augustus 2017, 15:04

    Volgens mij heb ik 500mb's gekregen van jullie nu maar dat is niet EU dus dat betekend dat ik er niks mee kan. Zou saar iets aan gedaan kunnen worden?..
    0
    Quote
  • MobieleGebruiker

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MobieleGebruiker heeft ontvangen van andere leden.

    is een nieuwe Poster
    4 Reacties

    21 augustus 2017, 15:54

    Muberra schreef:



    @MobieleGebruiker,
    Niks te danken, daar zijn wij voor!

    Je was zeker niet de enige. Ik heb even met je meegekeken en ik zie dat de Unlimited databundel wel netjes door jou is gekocht. Je geeft aan dat je het vandaag niet meer nodig hebt, dus ik ga het bedrag van €2.95 voor jou terugstorten. Dat is direct te zien op jouw saldo! Ik hoop dat je hier blij mee bent. Als ik nog iets anders voor je kan doen, laat het maar weten! :)



    Ja, ik heb namelijk 3 keer ervoor betaald (19 augustus 2 keer, aangezien ik het echt nodig had en na de eerste keer dacht dat ik niet had betaald, dat bleek wel dus te zijn). En ik zie dat ik maar 1 keer was vergoed. Die van, waarschijnlijk 20 augustus staat wel op mijn T-mobile, kan dat even opgelost worden?

    Alvast bedankt,

    MobieleGebruiker
    0
    Quote

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)