Vraag: Er zijn problemen met Prepaid opwaardering via iDEAL & SMS

  • Muberra

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Muberra heeft ontvangen van andere leden.

    Oud T-Mobile Moderator
    1392 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Auteur

    21 augustus 2017, 10:08

    - Topic starter
    [Update] 4 September 2017

    Hi allemaal,

    Op dit moment ervaren sommige klanten problemen met PrePaid opwaarderingen die betaald zijn met iDEAL of via SMS. De betaling lukt wel via iDeal of SMS, maar het nieuwe tegoed/bundel wordt dan niet bijgeschreven. Dit probleem is bij ons bekend en wij doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen voor jullie. Ons excuses voor het ongemak.

    Mochten jullie hier last van ondervinden, laat dan in dit topic een reactie achter met een screenshot van de betaling en dan zorgen wij ervoor dat wij het tegoed of de bundel voor jullie handmatig toekennen. Zorg er wel voor dat privégegevens niet te zien zijn in de screenshots. Wij staan voor jullie klaar om het op te lossen!

    Zodra wij een update hebben, zullen wij dit meteen met jullie delen, beloofd!
    2
    Quote
  • MR-tin

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MR-tin heeft ontvangen van andere leden.

    Doet lekker mee
    5 Reacties

    13 november 2017, 15:03

    Hoi,
    Ik heb vanochtend via ideal mijn beltegoed opgewaardeerd met 10 euro.
    Is afgeschreven van mijn rekening maar (nog) niet toegevoegd in Mytmobile.
    Kan een mod voor mij checken hoe of dat zit?
    Alvast bedankt.
    0
    Quote
  • Jaimy

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    1259 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    14 november 2017, 14:32

    Hoi MR-tin,

    Ik heb het meteen even voor je gecheckt en zie er niets van terug in ons systeem. Er lijkt daarom iets niet helemaal goed te zijn gegaan, maar uiteraard wil ik dat graag voor je oplossen. :D

    Kun je een screenshot van de afschrijving maken, waarop ook de datum is te zien? Zorg er wel voor dat er geen privégegevens zichtbaar zijn, aangezien dit een openbaar forum is. Aan de hand van het screenshot kan ik hier voor je achteraan gaan. Ik zie je reactie tegemoet!
    1
    Quote
  • MR-tin

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MR-tin heeft ontvangen van andere leden.

    Doet lekker mee
    5 Reacties

    14 november 2017, 18:15

    Dank voor je reactie Jaimy.
    Zie hier de afschrijving.
    Tot nu toe nog steeds niet bijgeschreven in tmobile, ook nog geen sms gehad ergens van :/
    0
    Quote

    1 Bijlage

  • Jaimy

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    1259 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    15 november 2017, 15:54

    Bedankt voor het screenshot! Dat is natuurlijk een duidelijke zaak. Ik heb jouw beltegoed meteen aangevuld met 10 euro!

    Kun je het aangeven als dit toekomst weer fout gaat? In dat geval ga ik het namelijk even bij onze IT-specialisten neerleggen. :)
    0
    Quote
  • MR-tin

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MR-tin heeft ontvangen van andere leden.

    Doet lekker mee
    5 Reacties

    15 november 2017, 16:35

    Thanks voor de hulp! Hopen dat het niet nog een keer gebeurd nee, anders laat ik het wel weten ;)
    1
    Quote
  • Kaizevering

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Kaizevering heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

    18 november 2017, 13:53

    Vandaag de 300 mb bundel gekocht met iDeal , tot op heden niks ontvangen en de betaling is wel verwerkt. Graag ontvang ik mijn 300 mb.

    Kai.
    0
    Quote
  • Hajar

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    8781 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    20 november 2017, 15:43

    Hi Kaizevering,

    Wat jammer dat het niet gelijk goed is gegaan. Kun je een screenshot van de afschrijving delen? Zorg er wel voor dat er geen privégegevens zichtbaar zijn. Ik zorg er daarna voor dat jij jouw MB's ontvangt.
    0
    Quote
    .
  • Larencio

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Larencio heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

    18 december 2017, 13:08

    Ik heb vandaag een bundel van 2000 mb's gekocht maar niet ontvangen. Heb dit al meerdere keren gehad, ook met onbeperkte data voor een dag. Snap dat ik die misschien niet meer terug kan kijken maar zou iemand de 2000 mb's kunnen activeren?
    0
    Quote
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    11687 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    18 december 2017, 13:58

    Hi Larencio,

    Dat klinkt niet best! :S Ik heb het in ieder geval doorgezet, maar als je een kopie van het betaalbewijs stuurt via het forum, dan lossen we dit gelijk voor je op. Zorg er wel voor dat je privégegevens uit jouw bericht haalt!

    Als ik een update heb, dan laat ik het je weten!
    0
    Quote
  • Ruwendley

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ruwendley heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

    19 december 2017, 06:48

    Ik had net een unlimited data besteld, het werd wel afgeschreven maar ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Ik heb een screenshot gemaakt voor bewijs.
    0
    Quote

    1 Bijlage

  • Larencio

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Larencio heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

    19 december 2017, 09:20

    Hierbij de bankafschrijving.
    0
    Quote

    1 Bijlage

  • Hajar

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    8781 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    19 december 2017, 14:53

    Hi Larencio,

    Dankjewel voor het delen van de screenshot. Ik heb de 2000MB's toegevoegd. Je kan vanaf nu gebruik maken van je MB's. Excuses dat het niet automatisch is opgewaardeerd. Ik hoop dat je tevreden bent met de oplossing! Fijne feestdagen! :)

    @Ruwendley; Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat de Unlimited bundel alsnog is toegevoegd. Werkt alles naar behoren? :)
    0
    Quote
    .

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)