Vraag: Er zijn problemen met Prepaid opwaardering via iDEAL & SMS

• Muberra

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Muberra heeft ontvangen van andere leden.

Oud T-Mobile Moderator
    1392 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Auteur

21 augustus 2017, 10:08

- Topic starter
    [Update] 4 September 2017

Hi allemaal,

Op dit moment ervaren sommige klanten problemen met PrePaid opwaarderingen die betaald zijn met iDEAL of via SMS. De betaling lukt wel via iDeal of SMS, maar het nieuwe tegoed/bundel wordt dan niet bijgeschreven. Dit probleem is bij ons bekend en wij doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen voor jullie. Ons excuses voor het ongemak.

Mochten jullie hier last van ondervinden, laat dan in dit topic een reactie achter met een screenshot van de betaling en dan zorgen wij ervoor dat wij het tegoed of de bundel voor jullie handmatig toekennen. Zorg er wel voor dat privégegevens niet te zien zijn in de screenshots. Wij staan voor jullie klaar om het op te lossen!

Zodra wij een update hebben, zullen wij dit meteen met jullie delen, beloofd!
    2
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8184 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

12 september 2017, 11:47

Hi tmoesel,

Geen zorgen. Ik heb het bedrag teruggestort. Je kan het binnen 2 weken op je rekening verwachten. ;)
    0
    .
  • Laura1997911

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Laura1997911 heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    4 Reacties

14 september 2017, 08:53

Betaalbewijs bundel M
    0

1 Bijlage

• David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11244 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

14 september 2017, 15:18

Hoi Laura,

Bedankt voor het betaalbewijs! :) Ik zag dat je nog geen nieuwe internetbundel had ingeschakeld, dus dat heb ik nu direct voor je gedaan!

Als je nog vragen hebt, dan horen we het graag!
    0
  • johnva

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten johnva heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    6 Reacties

17 september 2017, 21:52

David schreef:

@Johnva

Er zit een maximale datum aan dit tegoed, dat is 3 maanden. Mocht je in die 3 maanden het geld niet uit hebben gegeven, laat het gerust weten!

Beste David,

Ik zou toch graag zien dat de 5 pleur wordt omgezet in onbeperkt houdbaar tegoed, daar het er naar uit ziet dat ik voor de verval datum dit niet ga opmaken. In een normale situatie als opwaarderen wel goed was gegaan, zou dit ook het geval zijn geweest. Zoals het nu als promotietegoed met verloop datum in het saldo overzicht staat ga ik dit zeker weten vergeten anders.

Alvast hartelijk dank!

Een kleine gebruiker :$
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8184 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

19 september 2017, 10:41

Hi John,

Zoals David al heeft aangegeven zit er een maximale datum aan het tegoed. Mocht het tegoed na 3 maanden nog niet op zijn dan kun je aan de bel trekken. We horen tegen die tijd graag van je. :)
    0
    .
  • Charissa M

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Charissa M heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

20 september 2017, 21:04

Ik heb internet L gesmst naar 4000. en ik kreeg geen internet L maar een interner M nl+eu. hoe is dit mogelijk en hoe kan ik wel mijn gewenste internet bundel krijgen?
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11244 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

21 september 2017, 12:56

Hoi Charissa M,

Dat is wel opmerkelijk! Heb je misschien een screenshot van het bericht dat je hebt verstuurd? Ik zie namelijk alleen maar terug dat de M-bundel is aangevraagd, geactiveerd en ook de kosten voor een M-bundel in rekening is gebracht. Ik zie verder niets terug wat wijst op een verkeerde verwerking van de aanvraag. Zou je jouw bericht kunnen screenshotten en in een reactie kunnen plaatsen? Verder lijkt het namelijk allemaal goed te zijn gegaan.

We zien jouw reactie graag tegemoet!
    0
  • Charissa M

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Charissa M heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

21 september 2017, 21:48

Hoi David

Hier mijn bewijs
    0

2 Bijlagen

• Issam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11760 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Sony Expert

Sony Expert

22 september 2017, 13:53

Hoi Charissa,

Hartstikke bedankt voor de duidelijke screenshots. Er gaat wat fout in het systeem. Om dit om te laten lossen heb ik het gelijk voor je doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Zij gaan dit verder voor je onderzoeken en je van een oplossing voorzien. De verwachting is dat ze je binnen 6 werkdagen benaderen met meer informatie. Let wel op dat ze met een onbekend nummer bellen.

Om ze te laten onderzoeken wat er precies heeft plaatsgevonden kan ik nu de Internet L bundel niet activeren. Als ik dit wel doe dan kunnen ze waarschijnlijk de oorzaak niet meer achterhalen en kan dit probleem in de toekomst weer voorkomen. Vind je het goed om voor nu nog gebruik te maken van de Internet M bundel? Uit coulance heb ik je beltegoed cadeau gedaan!
    0
  • badrm

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten badrm heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

22 september 2017, 19:50

Hoi,

Ook ik heb een bundel betaald via iDeal, maar vooralsnog geen gebruik van kunnen maken.

http://i65.tinypic.com/hs9hl5.jpg
    0
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    419 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

25 september 2017, 11:55

Hoi Badrm,

Goed dat je dit aankaart! Ik zie inderdaad dat de aanvraag voor de bundel niet goed is doorgekomen. Ik heb dit meteen voor je geregeld en de bundel voor je toegevoegd!

Mocht je nog meer vragen hebben, dan kun je altijd op het Forum terecht! :D
    0
  • badrm

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten badrm heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

25 september 2017, 12:21

Top, hij doet het weer. Bedankt!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)