Vraag: Er zijn problemen met Prepaid opwaardering via iDEAL & SMS

  • Muberra

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Muberra heeft ontvangen van andere leden.

    Oud T-Mobile Moderator
    1392 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Auteur

    21 augustus 2017, 10:08

    - Topic starter
    [Update] 4 September 2017

    Hi allemaal,

    Op dit moment ervaren sommige klanten problemen met PrePaid opwaarderingen die betaald zijn met iDEAL of via SMS. De betaling lukt wel via iDeal of SMS, maar het nieuwe tegoed/bundel wordt dan niet bijgeschreven. Dit probleem is bij ons bekend en wij doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen voor jullie. Ons excuses voor het ongemak.

    Mochten jullie hier last van ondervinden, laat dan in dit topic een reactie achter met een screenshot van de betaling en dan zorgen wij ervoor dat wij het tegoed of de bundel voor jullie handmatig toekennen. Zorg er wel voor dat privégegevens niet te zien zijn in de screenshots. Wij staan voor jullie klaar om het op te lossen!

    Zodra wij een update hebben, zullen wij dit meteen met jullie delen, beloofd!
    2
    Quote
  • WobWobble

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten WobWobble heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    8 Reacties

    3 september 2017, 13:23

    Dag T-mobile,
    Zojuist heb ik middels het internet een met Ideal betaalde internetbundel geprobeerd te activeren.
    Tot mijn grote ontsteltenis moet ik vaststellen dat dit nog steeds niet werkt, en er wel geld wordt afgeschreven, maar geen internetbundel wordt geactiveerd. Daar ik van zin ben om nu meteen te beginnen met het gebruiken van het internet (ik heb al betaald en zondag is mijn vrije dag) wil ik jullie graag verzoeken deze bundel z.s.m. voor mij te activeren. Het gaat om de unlimited dagbundel. En zeg niet dat jullie die niet kunnen activeren, dat hebben ze vorige week ook al voor me gedaan.

    Met vriendelijke groeten,
    WobWobble
    0
    Quote
  • SamsungTMobilemaster

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten SamsungTMobilemaster heeft ontvangen van andere leden.

    is net lid geworden
    0 Reacties

    3 september 2017, 15:45

    Beste T-Mobile,

    Kort geleden heb ik een internetbundel bij jullie gekocht ter waarde van 4,95 voor 300 MB echter heb ik niks ontvangen. Natuurlijk heb ik eerst bij de FAQ gekeken. Daar stond vermeld dat ik 'INTERNET S' moest smsen naar 4000. Dit werkte niet. Ik kreeg de volgende melding:
    "Helaas, de aanvraag kan niet worden verwerkt. De bundel is al actief, is niet beschikbaar of je PrePaid tegoed is te laag. Meer info op www.t-mobile.nl/my."

    Dit heb ik natuurlijk braaf gedaan. Eenmaal ingelogd op jullie website ben ik gaan kijken bij "Bundels aanpassen". Hierin hoort de bundel te staan onder "Mijn bundels". Maar ik zie jammer genoeg niks staan.
    Hoe kunnen we dit probleem snel en goed oplossen, @T-Mobile?!!
    0
    Quote
  • Laura1997911

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Laura1997911 heeft ontvangen van andere leden.

    is een nieuwe Poster
    4 Reacties

    3 september 2017, 17:36

    Een paar dagen geleden m bundel geactiveerd en betaald maar staat nog steeds niet op mn telefoon..
    0
    Quote
  • tmoesel

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tmoesel heeft ontvangen van andere leden.

    is een legendarische Super User
    651 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    3 september 2017, 18:04

    De topic titel met daarin [Opgelost] is misleidend. Het probleem mag dan zijn opgepikt binnen 48 uur en op [Opgelost] gezet, het komt allemaal nogal chaotisch en amateuristisch over; al ruim 10 dagen komen de meldingen binnen, en dit op een punt van banktransacties. Vanuit de klant gezien wordt er aan brandblussen gedaan, het wekt bij mij in ieder geval geen vertouwen.

    Graag de 9.95 euro terugstorten, zie attachment voor info. Bij Vodafone werkt het bundel kopen wel met success, dat heb ik dus gedaan.
    0
    Quote

    1 Bijlage

  • Muberra

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Muberra heeft ontvangen van andere leden.

    Oud T-Mobile Moderator
    1392 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Auteur

    4 september 2017, 13:06

    @Prepai,
    Dank je wel voor het doorgeven. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Gelukkig is er niks afgeschreven. Mocht het weer voorkomen, dan kan je dat in dit topic aangeven en dan lossen wij het voor je op!

    @Wolff22,
    Ik zie dat je vandaag bericht hebt gehad van mijn collega op Facebook. Hij heeft het voor je opgelost! Is alles nu naar wens? :)

    @MobieleGebruiker,
    Goed dat je dit aangeeft! Normaal gesproken hoort het ook meteen te werken. Het probleem hebben wij meteen doorgegeven aan onze specialisten. Zij gaan dit onderzoeken om dit zo snel mogelijk op te lossen. In de tussentijd help ik jou natuurlijk direct verder! In het systeem zie ik dat er 2 keer een Unlimited Data Vandaag-bundel is aangeschaft, maar niet toegekend. Daarom heb ik nu 2 x €2.95 voor jou teruggestort. Op jouw My T-Mobile kan je zien dat het is toegevoegd aan jouw tegoed. Sorry, voor het ongemak en ik hoop dat je blij bent met de oplossing.

    @Kevinsmeets93,
    Ik kan begrijpen dat het niet handig is! Mijn excuses hiervoor! In het systeem zie ik dat het vandaag wel gelukt is om de Unlimited Data Vandaag-bundel te activeren. Heb je trouwens betaald voor de Unlimited-bundel van 3 september? Als dat wel het geval is, deel dan hieronder het betaalbewijs en dan zorg ik ervoor dat het meteen wordt teruggestort!

    @WobWobble,
    Natuurlijk kunnen wij je daarbij helpen. Dat is nooit een probleem. ;) Vandaag heb je een bericht gehad van mijn collega op Facebook. Inmiddels is de Unlimited Data-bundel geactiveerd en kan je er gebruik van maken. Als er iets anders is wat wij voor je kunnen doen, geef het dan gerust aan!

    @SamsungTMobilemaster,
    Welkom op het forum! Het is inmiddels opgelost en je databundel is toegevoegd. Je kunt ervan gaan genieten! :D Is er nog iets anders waarbij wij je kunnen helpen?

    @Laura,
    Zou je een betaalbewijs kunnen toevoegen van de databundel? Dan kan ik het meteen voor je oplossen. Als je een pagina teruggaat in dit topic, dan zie je dat ik op 1 september ook aan je hebt gevraagd of je een betaalbewijs kunt delen. Wellicht heb je het over het hoofd gezien. Ik sta klaar om dit voor je op te lossen, Laura. :)

    @Tmoesel,
    Juist aan de hand van jullie feedback komen wij er nog sneller achter dat er sprake is van een storing. Daarom zijn wij ook altijd erg blij met jullie reacties & ervaringen. Daar is dit forum voor bedoeld. Dus, ik wil jou ook graag bedanken voor de feedback. Inmiddels zijn wij het probleem aan het onderzoeken en zullen wij ons best doen om het zo spoedig mogelijk te verhelpen. Kan je mij in een privébericht jouw PrePaid-telefoonnummer, naam, adresgegevens & geboortedatum willen sturen? Dan zorg ik ervoor dat je het geld terugkrijgt!
    0
    Quote
  • Jamy13

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jamy13 heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

    8 september 2017, 13:45

    SEPA iDEAL
    IBAN: NL92BNPA0227695712
    BIC: BNPANL2A
    Naam: T-Mobile Netherlands B.V.
    Omschrijving: 550000019903 01700
    00039070600 T-Mobile betaling T-
    Mobile
    Kenmerk: 21-08-2017 19:17 017000
    0039070600


    SEPA iDEAL
    IBAN: NL92BNPA0227695712
    BIC: BNPANL2A
    Naam: T-Mobile Netherlands B.V.
    Omschrijving: 550000017473 01700
    00038878116 T-Mobile betaling T-
    Mobile
    Kenmerk: 13-08-2017 01:00 017000
    0038878116

    2x een L internet bundel maar nog niks geactiveerd
    0
    Quote
  • johnva

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten johnva heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    6 Reacties

    8 september 2017, 20:49

    Automatische incasso lijkt ook niet te werken helaas.... het probleem is denk ik wel wat groter dan alleen sms / ideal opwaarderingen.... willen jullie dit ook doorsturen naar de technische mannen/vrouwen, en natuurlijk handmatig even een zetje geven dat het bij het beltegoed wordt bijgeboekt :)

    Hoop op een snelle structurele oplossing.... zodat ik niet maandelijks hier extra werk aan heb :(
    0
    Quote

    1 Bijlage

  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    11685 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    10 september 2017, 11:23

    Hi Jamy13 & Johnva,

    Ik heb jullie tegoed opgewaardeerd om dit recht te trekken!

    @Jamy13, ik zag dat jouw databundel verbruikt was, dus in jouw geval heb ik 2000 MB ingeschakeld en €15,- aan beltegoed uitgekeerd.

    @Johnva, jij hebt nog bijna de volledige 300 MB van vorige compensatie, dus ik heb bij jou €5,- opgewaardeerd.

    Als er nog vragen zijn, dan horen we het graag!
    0
    Quote
  • johnva

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten johnva heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    6 Reacties

    10 september 2017, 13:07

    David schreef:

    Hi Jamy13 & Johnva,

    Ik heb jullie tegoed opgewaardeerd om dit recht te trekken!

    @Johnva, jij hebt nog bijna de volledige 300 MB van vorige compensatie, dus ik heb bij jou €5,- opgewaardeerd.

    Als er nog vragen zijn, dan horen we het graag!



    Toch niet helemaal tevreden..... Waarom is deze 5 euro maar 3 maanden geldig?? En waarom noemen jullie het steeds "compensatie" en hebben jullie het in de SMS over "Goodwill"?? Het is verdorie gewoon mijn eigen geld wat door een fout bij T-Mobile op de een of andere manier niet aan het mobiel nummer wordt bijgeschreven :@. Maar goed, we gaat het beleven of het de 3de maal als nieuwe klant in de toekomst wel gaat lukken....

    Natuurlijk wel bedankt voor de snelle reactie.... dat maakt het allemaal dan toch weer iets minder erg! Fijne Zondag nog! :8
    0
    Quote
  • Laura1997911

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Laura1997911 heeft ontvangen van andere leden.

    is een nieuwe Poster
    4 Reacties

    11 september 2017, 11:28

    Ik heb 31 aug. mijn bundel M geactiveerd maar nog steeds niks gekregen. Het lukt mij helaas niet om een sceenshot te sturen van mijn betaal bewijs.
    0
    Quote
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    11685 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    11 september 2017, 12:05

    @Johnva

    Een vergoeding omdat er iets verkeerd gaat noemen wij een compensatie van het probleem, vandaar dat wij het daar steeds over hebben.

    Er zit een maximale datum aan dit tegoed, dat is 3 maanden. Mocht je in die 3 maanden het geld niet uit hebben gegeven, laat het gerust weten!

    @Laura

    Je vindt in dit topic instructies om een afbeelding op het forum te plaatsen. Als het gelukt is helpen we je graag verder!
    0
    Quote
  • tmoesel

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tmoesel heeft ontvangen van andere leden.

    is een legendarische Super User
    651 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    11 september 2017, 14:03

    tmoesel schreef:

    De topic titel met daarin [Opgelost] is misleidend. Het probleem mag dan zijn opgepikt binnen 48 uur en op [Opgelost] gezet, het komt allemaal nogal chaotisch en amateuristisch over; al ruim 10 dagen komen de meldingen binnen, en dit op een punt van banktransacties. Vanuit de klant gezien wordt er aan brandblussen gedaan, het wekt bij mij in ieder geval geen vertouwen.

    Graag de 9.95 euro terugstorten, zie attachment voor info. Bij Vodafone werkt het bundel kopen wel met success, dat heb ik dus gedaan.


    De vraag is en was om het geld terug te storten daar ik geen gebruik wil en kon maken van een 1GB bundel van T-Mobile (op de dag van aanvraag wel, maar toen werkte het niet en een dag later is geen optie). Nu zie ik dat er 10 euro promotietegoed op de pre-paid account is gezet met maar een maand geldigheid (t/m 2017-10-04). Dus ik wacht op terugstorten van 9,95 of op zijn minst het tegoed permanent maken. Tegoed overdragen naar andere account zal bij T-Mobile NL niet kunnen neem ik aan (kan bij andere provider wel).
    0
    Quote

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)