Vraag: Er zijn problemen met Prepaid opwaardering via iDEAL & SMS

• Muberra

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Muberra heeft ontvangen van andere leden.

Oud T-Mobile Moderator
    1392 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Auteur

21 augustus 2017, 10:08

- Topic starter
    [Update] 4 September 2017

Hi allemaal,

Op dit moment ervaren sommige klanten problemen met PrePaid opwaarderingen die betaald zijn met iDEAL of via SMS. De betaling lukt wel via iDeal of SMS, maar het nieuwe tegoed/bundel wordt dan niet bijgeschreven. Dit probleem is bij ons bekend en wij doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen voor jullie. Ons excuses voor het ongemak.

Mochten jullie hier last van ondervinden, laat dan in dit topic een reactie achter met een screenshot van de betaling en dan zorgen wij ervoor dat wij het tegoed of de bundel voor jullie handmatig toekennen. Zorg er wel voor dat privégegevens niet te zien zijn in de screenshots. Wij staan voor jullie klaar om het op te lossen!

Zodra wij een update hebben, zullen wij dit meteen met jullie delen, beloofd!
    2
  • IKrm

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten IKrm heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties

31 augustus 2017, 17:58

Heyy mubera, ik weet niet hoe ik de screenshot kan toevoegen hier op de pagina. Heb je toevallig een mailadres? Groet
    0
  • Kaassausje

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Kaassausje heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    6279 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

31 augustus 2017, 19:20

Hoi IKrm.

Als je op je mobiel een screenshot wilt toevoegen, doe je dat a.d.h.v. de volgende stappen:
    - Kopieer eerst de url van het topic, dat scheelt opzoeken ;)
    - Klik op 'Menu' links bovenin
    - Klik op 'Desktopversie weergeven'
    - Voer de url in zodra de gewone versie van het forum is ingeladen
    - Onderaan het veld om berichten in te voeren vind je nu de optie om afbeeldingen toe te voegen :)
    0
    Medeklant, geen medewerkster.
  • 2GB per seconde

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten 2GB per seconde heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    9 Reacties

31 augustus 2017, 23:33

In mijn geval is er twee dagen later van mijn rekening afgeschreven en mijn beltegoed is er ook af gegaan. Voor 2 keer proberen is er dus 2 keer geld weg en maar 2GB aan data gekregen, wat overigens ook 2 dagen minder lang geldig was, maar dat ter zijde. Wat is de aanbevolen actie om te ondernemen in dit geval?
    0

1 Bijlage

• Muberra

Oud T-Mobile Moderator
    1392 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Auteur

1 september 2017, 10:31

Hi 2GB per seconde,

Heel goed dat je dit aangeeft!

Fijn dat je een betalingsbewijs hebt toegevoegd, want nu kan ik het direct voor je regelen. De 2000 MB's heb ik handmatig voor je toegevoegd. Op jouw My T-Mobile is dat meteen terug te zien. Om het ongemak te verzachten, heb ik je ook extra beltegoed gegeven. Ik hoop dat je er blij mee bent. :)

Mocht je in de toekomst weer vragen hebben, ben je altijd welkom op het forum. Wij staan voor je klaar!
    1
  • 2GB per seconde

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten 2GB per seconde heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    9 Reacties

1 september 2017, 11:54

Muberra schreef:

Hi 2GB per seconde,

Heel goed dat je dit aangeeft!

Fijn dat je een betalingsbewijs hebt toegevoegd, want nu kan ik het direct voor je regelen. De 2000 MB's heb ik handmatig voor je toegevoegd. Op jouw My T-Mobile is dat meteen terug te zien. Om het ongemak te verzachten, heb ik je ook extra beltegoed gegeven. Ik hoop dat je er blij mee bent. :)

Mocht je in de toekomst weer vragen hebben, ben je altijd welkom op het forum. Wij staan voor je klaar!

Is het dan ook langer dan een maand houdbaar? want ik heb nou net een nieuwe maandbundel aangeschaft..
    0
  • Laura1997911

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Laura1997911 heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    4 Reacties

1 september 2017, 13:51

Geactiveerd, doet het alweer niet...
    0
  • IKrm

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten IKrm heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties

1 september 2017, 16:27

Heyy,
    Het is eindelijk gelukt!! Heel erg bedankt kaassausje☺ hoop dar het nu opgelost wordt!
    0
  • Muberra

Oud T-Mobile Moderator
    1392 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Auteur

1 september 2017, 16:55

@2GB per seconde,

Bij de Verbruikstatus zie je staan tot wanneer de bundel geldig is. Dat is in jouw geval tot 1 oktober. Dat betekent dat je nog een hele maand hebt om te genieten van alle MB's. :)

@IKrm,

Super dat het is gelukt! Het betaalbewijs heb ik voor de zekerheid verwijderd, want jouw bankgegevens zijn te zien. Daarnaast heb ik meteen voor jou de L-bundel handmatig geactiveerd. Dat zie je ook direct terug op jouw My T-Mobile. Heel veel plezier ermee en een fijn weekend! :D

@Laura,

Ooh nee, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Sorry voor het ongemak! Kan je een betaalbewijs plaatsen in dit topic? Dan zorg ik ervoor dat het meteen wordt geregeld! Als extra informatie wil ik je meegeven dat er ook andere manieren zijn om een databundel aan te schaffen. Hopelijk heb je iets aan mijn tip!
    0
  • prepai

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten prepai heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

3 september 2017, 00:39

Helaas dag unlimited van €2,95 werkt niet. Wordt niks van mijn prepaid afgeschreven dat geluk heb ik dan wel.
    0
  • Wolff22

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Wolff22 heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    0 Reacties

3 september 2017, 10:57

Ik heb gisteren Unlimited voor 2,95 gekocht en het is wel afgeschreven maar niks gekregen. Vervolgens nog een keer gedaan en hetzelfde probleem. Vandaag heb ik de 1250MB geprobeerd via mijn beltegoed maar er is niks afgeschreven en niks bijgekomen.
    0
  • MobieleGebruiker

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MobieleGebruiker heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    4 Reacties

3 september 2017, 11:24

Ik heb hetzelfde probleem! Vandaag 2,95 afgeschreven van mijn rekening voor Unlimited, maar geen SMS gekregen of iets dergelijks. Dit is al de tweede keer dat dit is gebeurd, terwijl het normaliter gewoon hoort te doen.
    0
  • Kevinsmeets93

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Kevinsmeets93 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

3 september 2017, 11:41

Alweer kan ik geen unlimited data nemen alweer kan ik geen werk verrichten op me laptop hoelang gaat het nu weer duren voor het op gelost is ?
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)