Vraag: Er zijn problemen met Prepaid opwaardering via iDEAL & SMS

• Muberra

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Muberra heeft ontvangen van andere leden.

Oud T-Mobile Moderator
    1392 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Auteur

21 augustus 2017, 10:08

- Topic starter
    [Update] 4 September 2017

Hi allemaal,

Op dit moment ervaren sommige klanten problemen met PrePaid opwaarderingen die betaald zijn met iDEAL of via SMS. De betaling lukt wel via iDeal of SMS, maar het nieuwe tegoed/bundel wordt dan niet bijgeschreven. Dit probleem is bij ons bekend en wij doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen voor jullie. Ons excuses voor het ongemak.

Mochten jullie hier last van ondervinden, laat dan in dit topic een reactie achter met een screenshot van de betaling en dan zorgen wij ervoor dat wij het tegoed of de bundel voor jullie handmatig toekennen. Zorg er wel voor dat privégegevens niet te zien zijn in de screenshots. Wij staan voor jullie klaar om het op te lossen!

Zodra wij een update hebben, zullen wij dit meteen met jullie delen, beloofd!
    2
  • Robin799

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Robin799 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

21 augustus 2017, 18:07

Ik heb ook een internet bundel gekocht, tijdens de storing.... Ik kan helaas via mijn telefoon geen bijlage toevoegen dus staat het hieronder gekopieerd, zonder mijn eigen rekening nummer dan.
    Ik hoop dat dit voldoende is en dat mijn mb's toch nog toegevoegd kunnen worden!

Mobile Netherlands B.V. €14,95 AF
    Tegenrekening: NL92 BNPA 0227 6957 12
    Omschrijving: 550000019291 0170000039028921
    T-Mobile betaling T-Mobile
    Type: iDEAL
    Rentedatum: 21 augustus 2017
    Verwerkingsdatum: 20 augustus 2017
    Transactiereferentie: 20-08-2017 09:51 0170000039028921
    0
  • Rika-P

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rika-P heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

21 augustus 2017, 19:12

Hallo ik heb gisteren een internetbundel gekocht met mijn beltegoed en bij mij is dat nog steeds niet afgetrokken van mijn beltegoed en heb ook nog steeds de bundel niet heb het 2 keer geprobeerd
    wat kan ik nu doen opnieuw een internetbundel kopen van mijn beltegoed of gaan jullie hem even activeren zodat ik weer internet heb als ik naar http://t-mobile.nl/prepaid-data-pass ga dan zegt hij U hebt al een internetbundel gekocht en die is nog niet op maar heb helemaal geen bundel gekregen ook geen sms
    Groetjes Rika
    0
  • Merianne

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Merianne heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

21 augustus 2017, 19:51

Hallo, vandaag heb ik een internetbundel gekocht van 1250 MB (M) via iDEAL. Ook bij mij is het geld wel van de rekening afgeschreven, maar is er geen sms aangekomen en kan ik de bundel niet gebruiken. Graag zou ik deze ook zo snel mogelijk willen hebben.
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11357 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

22 augustus 2017, 11:21

@TM User

Mijn collega heeft je gisteren al geholpen, via Facebook, met het activeren van jouw bundel. Deze is ook in de EU te gebruiken, dus je kunt weer uit de voeten!

@MobieleGebruiker

Je had in het andere topic al betaalbewijzen teruggestuurd en ik zie dat het toevoegen van de bundels niet goed is gegaan. Ik heb dan ook de andere bundels vergoed. Het beltegoed zie je terug op My T-Mobile en je zou nu weer gewoon bundels moeten kunnen kopen! :)

@Elvishui

Bij jou zie ik in ieder geval wel een poging tot het activeren van de bundel, maar die is duidelijk niet geactiveerd. Ik heb deze 2 GB alsnog voor je geactiveerd, dus je kunt deze nu gebruiken en de bundel is geldig tot en met 22 september. Aangezien je (logischerwijs) niet met het nummer van jouw vrouw bent ingelogd, kunnen we dit niet nagaan voor haar. Zij kan zelf wel even een reactie achterlaten, dan kijken we of we dit ook voor haar kunnen rechtzetten!

@Vlake015

De betaling spreekt inderdaad voor zich, alleen ben jij niet ingelogd met jouw My T-Mobile. Ik kan dus niet voor jou controleren wat ik voor je kan doen. Je kunt opnieuw inloggen met My T-Mobile, dan kunnen we je verder helpen!

@Robin799

Dat is helemaal helder! Ik heb de bundel net toegekend!

@Rika-P

Ik zie dat jij vanochtend bent geholpen door mijn collega! :)

@Merianne

Bij jou zie ik niet terug dat een bundel is geprobeerd te activeren, dus ook geen bewijs dat dit daadwerkelijk aangeschaft is. Zou je als screenshot een betaalbewijs van de bundel toe kunnen voegen? Dan pakken we dit weer op!
    0
  • vlake015

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten vlake015 heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties

22 augustus 2017, 11:58

David schreef:

@Vlake015

De betaling spreekt inderdaad voor zich, alleen ben jij niet ingelogd met jouw My T-Mobile. Ik kan dus niet voor jou controleren wat ik voor je kan doen. Je kunt opnieuw inloggen met My T-Mobile, dan kunnen we je verder helpen!

Hoe gaan we verder? heb nog altijd geen internet.
    0
  • Merianne

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Merianne heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

22 augustus 2017, 14:20

Ik weet niet zeker of ik dan misschien iets anders verkeerd heb gedaan, maar hier is in ieder geval de screenshot.
    0

1 Bijlage

• vlake015

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten vlake015 heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties

24 augustus 2017, 10:42

Nog altijd geen internet en dat al 4 dagen. Geen beste beurt van T mobile
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11357 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

24 augustus 2017, 13:56

@Merianne

Ik heb de internetbundel voor jou toegekend, je kunt weer internetten! :)

@Vlake015

Je bent nog altijd niet ingelogd met jouw My T-Mobile, dus ik kan je nu niet direct helpen. Stuur me een privébericht met jouw telefoonnummer, dan kijk ik of ik iets voor je kan doen.
    0
  • Mfoe-foe

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mfoe-foe heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    4 Reacties

24 augustus 2017, 20:06

Hallo, ook ik heb hier last van ondervonden. Op 20-8 als eerst een UNLIMITED data vandaag NL bundel aangevraagd maar omdat ik geen bevestiging kreeg via sms heb ik maar opnieuw een bundel aangevraagd ditmaal een internet S-bundel ook hierbij geen bevestiging gekregen ! Met vriendelijke groet
    0

1 Bijlage

• Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8660 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

25 augustus 2017, 12:19

Hi Mfoe-foe,

Dankjewel voor je reactie. Ik heb de S-bundel voor je geactiveerd. Je kan er vanaf nu gebruik van maken. Ook heb ik €4 tegoed toegevoegd zodat je een nieuwe Unlimited dagbundel kan kopen. Hopelijk is hiermee alles naar wens! ;)
    0
    .
  • IKrm

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten IKrm heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties

31 augustus 2017, 12:45

Heyy, ook ik heb de 2000mb internet bundel gekocht maar hij werkt niet. Tot op heden ook nog geen sms ontvangen wel is het betaald en afgeschreven. Groet
    0
  • Muberra

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Muberra heeft ontvangen van andere leden.

Oud T-Mobile Moderator
    1392 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Auteur

31 augustus 2017, 14:06

Hi IKrm,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling!

Ik wil dit heel graag voor je oplossen! Zou je een screenshot kunnen plaatsen van jouw betalingsbewijs in dit topic? Dan kan ik de bundel meteen voor je activeren. :)
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)