Beantwoord: Wijzigen niet meegenomen met nieuwe verlenging

• Freekbaan

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Freekbaan heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    6 Reacties
    Auteur

9 september 2017, 09:24

- Topic starter
    Goede morgen

Ik ben er zo juist achter gekomen dat mijn go niet mee genomen is in mijn verlenging ben nu terug naar mijn oude abonnement
    Hoe is dit mogelijk?
    Heb vorig jaar vervroegd verlengd dus neem aan dat alles gewoon in de computer zat verwerkt en alles gewoon door loop heb tijdens het omzetten nog gevraagd of het ook door loop in het volgende contract waarom ja gezegd werd nu blijk dus van niet is hier een oplossing voor?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Rosan op 9 september 2017, 10:25
    Als het toen is genoteeerd dat het ook voor het nieuwe nog in ga gaan abonnement zou gelden dan zal dat wel goed komen.
    Heb je dit zelf niet nagevraagd dan wel er is niks genoteerd dan vermoed ik dat je weinig kans maakt.

Er vanuit gaan dat iets vanzelf gaat terwijl je een heel ander abonnement bent aangegaan bij verlengen dat zal niet werken.

Ook als het om een duurdere Go ging dan om de prijs van je stel samen en stel bij was het niet omgezet.
    Bekijk origineel
  • Rosan

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rosan heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    5349 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

9 september 2017, 09:39

Beste Freek wanneer heb je die vervroegde verlenging gedaan?
    De Go abonnementen bestaan sinds januari dit jaar dus heb je de verlenging gedaan voor die tijd dan word het een abonnement wat toen bestond het Stel samen Stel bij.
    0
  • Freekbaan

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Freekbaan heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    6 Reacties
    Auteur

9 september 2017, 09:44

Vorig jaar november idd maar heb duidelijk gevraagd bij het wijzigen naar go of het mee ging en werd ja gezegd zo ver ik nog weet
    Ook vind ik het vreemd dat ik geen bericht niks heb gehad over nieuwe abonnement waardoor ik net al door me bundel heen was nu wel verhoogd omdat ik geen andere keuze heb
    0
  • Rosan

Klantexpert
    5349 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

9 september 2017, 09:48

In november was er nog niks bekend over de Go abonnementen dat kwam pas half januari.
    Verder verleng je bij een early renewel met het dan lopende abonnement en worden er geen veranderingen mee genomen.
    0
  • Freekbaan

is een Top Poster
    6 Reacties
    Auteur

9 september 2017, 09:58

Ja dat is mijn al verteld idd
    Maar nu kan ik hem niet veranderen naar onbeperkt internet meer en dat vind ik raar
    0
  • Rosan

Klantexpert
    5349 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

9 september 2017, 10:04

Je kan idd een lopend abonnement stel samen stel bij niet wijzigen in een go abonnement.
    Je kan enkel in de stel samen versie stappen omhoog of omlaag.

Er is een periode geweest dat je wel kon overstappen met een lopend abonnement en dat is toen op veel plaatsen gecommuniceerd daarna was dit niet meer mogelijk.
    0
  • Freekbaan

is een Top Poster
    6 Reacties
    Auteur

9 september 2017, 10:12

Precies en ik heb toen de overstap gemaakt en gevraagd of het ook telde voor de verlenging en dat was zo naar mijn weten

Vind alleen erg vreemd dat als het om een duurder abonnement zo gaan er geen probleem was maar nu wel dus t mobile zou zeggen kom met een oplossing want eigenlijk ga ik hier niet mee akkoord en zal op blijven klagen tot de oplossing er is
    0
  • Rosan

Klantexpert
    5349 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Antwoord

9 september 2017, 10:25

Als het toen is genoteeerd dat het ook voor het nieuwe nog in ga gaan abonnement zou gelden dan zal dat wel goed komen.
    Heb je dit zelf niet nagevraagd dan wel er is niks genoteerd dan vermoed ik dat je weinig kans maakt.

Er vanuit gaan dat iets vanzelf gaat terwijl je een heel ander abonnement bent aangegaan bij verlengen dat zal niet werken.

Ook als het om een duurdere Go ging dan om de prijs van je stel samen en stel bij was het niet omgezet.
    0
  • Freekbaan

is een Top Poster
    6 Reacties
    Auteur

9 september 2017, 11:10

Laat de juiste persoon die dan ook bij de geluidsopnamen kan komen maar contact opnemen met mij zodat we er uit kunnen komen zonder onnodige Stenders
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11244 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

10 september 2017, 13:45

Hoi Freekbaan,

Ik zie terug in ons systeem dat mijn collega je ondertussen geholpen heeft met de wijziging, omdat jouw abonnement eerder al was omgezet naar Go en dat voor de vervroegde verlenging ook had moeten gebeuren. Dat is nu dus alsnog opgelost!

Als je nog verdere vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag!
    0
  • Freekbaan

is een Top Poster
    6 Reacties
    Auteur

10 september 2017, 16:44

Klopt na dat ik gebeld had dat alles uit gezet moest worden omdat ik via een ander onbeperkt internet ging gebruiken kon het ineens wel

Blij dat het opgelost is
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)