• gnt

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten gnt heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

2 februari 2017, 10:33

- Topic starter
    --- Opnieuw geplaatst, na introductie Unlimited 2 weken geleden, geen reactie gehad ---

Hi,

Ik ben erg tevreden met 4g voor thuis (100GB per maand voor 50 euro). Met netjes gebruik blijf ik daar mooi onder, rond de 3 GB per dag. Nu zie ik dat je met Unlimited voor 35 euro unlimited kunt en pas bij 5 GB per dag (totaal 150 GB per maand minimaal) iets actiefs moet doen om te vergroten. Kan ik mijn 4g voor thuis abonnement omzetten naar Unlimited? maw. kan/mag de simkaart ook in de 4g router geplaatst worden?

Of komt T-Mobile met een ophoging van GB's, want 100 GB voor 50 euro ten opzichte van 150+ GB voor 35 euro is niet uit te leggen... Voorstander van fair use, ook voor 4G voor thuis...

gr. Gnt
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Serviceweb op 2 februari 2017, 10:44
    Hoi,

Welkom op de forum van T-Mobile.
    Vervelend dat je geen reactie hebt gehad op je vraag. Als je over zou willen stappen naar Go Unlimited dan heb je 5GB per dag en kan je deze verlengen via My T-Mobile (of SMS) met elke keer 1GB. Je moet dus na die 5GB wel elke keer actief iets doen om weer 1GB te krijgen.

T-Mobile heeft wel een regel laten opnemen: Dit abonnement is specifiek bedoeld voor individueel mobiel internet gebruik op smartphones en tablets en niet voor commerciële doeleinden. Dan ga ik er dus vanuit dat ze het niet goed vinden dat je deze in je 4G router plaatst.

Uiteraard kan je je mobiel wel op hotspot zetten zodat anderen mee kunnen liften op je telefoon. Wat 4G Thuis gaat doen met zijn prijzen is nog niets over zeker. Ik heb op de forum gelezen dat meer mensen dezelfde vraag hebben als jij en daarom kijkt T-Mobile of ze iets kunnen doen. Maar goed, dat zegt nog niets natuurlijk!!

Dus omzetten zou goedkoper zijn, alleen bedenk wel dat je na 5GB elke keer weer opnieuw 1GB op moet vragen. Mocht je nog meer vragen hebben dan verneem ik het graag en probeer ik je verder te helpen, of iemand van T-Mobile :)
    Bekijk origineel
  • theove

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten theove heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

12 februari 2017, 13:27

Hallo, ik zou ook graag meer info willen ontvangen. Werk in het buitengebied en een Go Unlimited icm een 4G router zou echt een uitkomst zijn. Ben een zakelijke gebruiker.
    0
  • Thalina

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Thalina heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    3961 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

13 februari 2017, 12:22

Hoi theove,

Ik heb jou ook een privébericht gestuurd met informatie! :)
    0
  • stanlet

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten stanlet heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

15 februari 2017, 22:27

Ik zou de info hier over ook graag willen ontvangen.
    0
  • Hakuin

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hakuin heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    7 Reacties

16 februari 2017, 10:55

Ik zou hier ook graag info over willen ontvangen!
    0
  • Thalina

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Thalina heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    3961 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

16 februari 2017, 16:33

Hoi Stanlet en Hakuin,

Ik heb jullie allebei een privébericht gestuurd met meer informatie! :)
    0
  • Issam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    10901 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Sony Expert

Sony Expert

17 februari 2017, 16:52

Hoi allen,

In dit topic heb ik een reactie geplaatst omtrent de overstap van 4G voor Thuis naar T-Mobile Go Unlimited.

Om alle vragen in hetzelfde topic te houden sluit ik dit topic. Heb je aanvullende vragen dan kan je terecht in het eerder genoemde topic.
    0