Beantwoord: T-Mobile samen korting maar €2,50 in plaats van €5,00

• wangdi

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten wangdi heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

14 november 2017, 20:14

- Topic starter
    Hallo allemaal,

Ik heb een Zakelijke T-mobile abonnement. Ik zit in een T-Mobile Samen groep met 2 andere personen met allebei een ander abonnement. Ik heb gekozen voor de korting die erbij hoort, dit is bij mij 2,50euro Als ik op https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/26633 kijk (informatie over T-mobile Samen) Zie ik dat ik 5 euro korting hoor te krijgen. Iemand idee wat er mis gaat?

Groet,
    Wang Di
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Alexje99 op 15 november 2017, 11:37
    Hoi Wangdi. Jijzelf moet een T-mobile go abonnement hebben. Anders krijg je 2,50 ipv 5,00 korting.
    Leden in jouw groep die wel een "go" abonnement hebben krijgen wel de 5 euro. Werkt prima in onze groep trouwens ;-)
    Bekijk origineel
  • HereIsTom

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten HereIsTom heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    264 Reacties
    Allrounder

Allrounder

14 november 2017, 20:54

Jullie moeten dan alle drie een Go abonnement hebben om 5 euro korting te krijgen.
    0
  • wangdi

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten wangdi heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

14 november 2017, 21:27

Als het goed is hebben wij alle drie dat. Een van de leden heeft namelijk wel toegang tot de €5,- korting
    0
  • Alexje99

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Alexje99 heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    12 Reacties
    Antwoord

15 november 2017, 11:37

Hoi Wangdi. Jijzelf moet een T-mobile go abonnement hebben. Anders krijg je 2,50 ipv 5,00 korting.
    Leden in jouw groep die wel een "go" abonnement hebben krijgen wel de 5 euro. Werkt prima in onze groep trouwens ;-)
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)