Beantwoord: Roaming op lage snelheid als bundel op is

• Xandrios

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Xandrios heeft ontvangen van andere leden.

is een King Poster
    48 Reacties
    Auteur

14 oktober 2017, 21:11

- Topic starter
    Hoi,

Ik las elders dat sommige T-Mobile subscribers tegenwoordig een extra bundel zien als ze roaming zijn, namelijk "Internet op lage snelheid EU". Bij het 10GB Go-Up abonnement is deze bundel bijvoorbeeld 4GB. Plaatje.

Op de product pagina's, alsmede de prijslijst, kan ik nog niets terugvinden van deze bundel. Er wordt enkel aangegeven:

Internet: Je kunt je GB’s gebruiken in NL én EU - Als je GB's op zijn kun je kosteloos door blijven internetten op lagere snelheid.

Voorheen was niet duidelijk of 'doorgaan op lage snelheid' ook geldt als je roaming bent, het lijkt er op dat dat nu inderdaad zo is - tot maximaal 4GB.

Ik moet zeggen dat ik dit een érg nette oplossing vind van T-Mobile. Blij verrast!

Wel heb ik enkele vraagjes omtrend deze nieuwe bundel:

1. Deze bundel lijkt ook voor andere abonnementen te gelden (bijv SS&SB). Geldt het voor alle? Ook voor Go-Unlimited?

2. De grootte van deze bundel lijkt verschillend per abonnement, 4GB voor Go-Up, 2.5GB voor SS&SB. Is er een overzichtje van de bundel grootte per abonnement?

2. Zijn de 'vertraagde' snelheden hetzelfde als in NL? Dus 384Kbps/64Kbps voor Go-Up, 64/64 voor Go-Next, etc?

Bedankt!
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Hajar op 16 oktober 2017, 16:28
    Hi Xandrios,

Het is sinds 10 oktober inderdaad mogelijk om op lage snelheid te blijven internetten in de EU. Dit is mogelijk tot maximaal 4GB en geldt voor bijna alle abonnement dus ook voor jouw Go abonnement. Klanten met Stel Samen '13 of Stel Samen & Stel Bij zonder internetbundel krijgen geen 4 GB maar 2,5 GB. De vertraagde snelheid is 64 Kbps downloaden en uploaden.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid! :)
    Bekijk origineel
  • R_Martiszoon

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten R_Martiszoon heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    13 Reacties

30 oktober 2017, 10:35

Oké bedankt ik hoop dat ze me kunnen helpen
    0
  • rial

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten rial heeft ontvangen van andere leden.

is een Master Poster
    79 Reacties

30 oktober 2017, 10:59

Mitch schreef:

Hoi Xandrios,

Met Go Up wordt je snelheid teruggebracht naar 384 Kbps.

Vorige maand klopte dat als een bus.
    Deze maand is het 64 Kpbs (bij mij dan) .
    0
  • R_Martiszoon

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten R_Martiszoon heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    13 Reacties

6 november 2017, 06:59

Ik wacht nog steeds voor antwoord waarom ik die optie niet heb
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8492 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

7 november 2017, 10:55

Hi R_Martiszoon,

Ik heb je case erbij gepakt en zie dat mijn collega's er nog mee bezig zijn. Zodra zij een update hebben zullen zij jou dat laten weten!
    0
    .
  • R_Martiszoon

Doet lekker mee
    13 Reacties

14 november 2017, 11:49

Oké ik moest week wachten en nog niks duurt nu wel lang
    0
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    687 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

15 november 2017, 11:41

Hoi R_Martiszoon,

Ik heb direct gekeken waarom je nog niets hebt gehoord en ik zie dat mijn collega het volgende bericht heeft achtergelaten:

"Klant heeft 60 dagen Unlimited, daarna krijgt de klant 10GB per maand voor de EU. In de voorwaarden staat ook, dat als de 10 GB op is, de klant MB aanvullers kan kopen. Sinds 10 oktober wordt er gesproken over langzame snelheid, dit geldt echter niet voor de Unlimited pakketten."

Excuses dat ik hier niet eerder was achtergekomen! Voor mij was het nog niet helemaal duidelijk bij welke abonnementen dit geldt. Dit verklaart waarom jij de optie niet te zien krijgt.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid! Heb je meer vragen, dan hoor ik het graag!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)