Beantwoord: Roaming na 15 juni 2017

• Mrturner

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mrturner heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    9 Reacties
    Auteur

10 april 2017, 21:09

- Topic starter
    Ik ben bang dat ik bijna aan mijn 60 dagen buiten Nederland zit....mijn vraag is nu: na 15 juni vervalt deze 60 dagen-regel? En is er inmiddels al een manier om ergens te zien hoeveel dagen ik daadwerkelijk buiten NL data verbruikt heb?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Thalina op 30 mei 2017, 09:56
    We zien dat dit topic nog veel wordt bekeken dus vandaar een update:

Misschien hebben sommigen het topic al gespot, maar de FAQ over de EU Roaming Regulering staat online! Daar vind je alle informatie over wat er gaat veranderen. Vanaf deze week wordt iedereen per e-mail/sms geïnformeerd over de veranderingen van jouw prijsplan. Lees eerst even alle veelgestelde vragen door. Als je daarna nog een vraag hebt, stel deze dan gerust in het algemene topic. We helpen je daar graag verder!
    Bekijk origineel
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    7889 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

11 april 2017, 11:47

Hi Mrturner,

Ben je lekker aan het genieten in het buitenland? De 60 dagen regel komt niet te vervallen na 15 juni. Deze blijft gewoon bestaan. Je kan na de 60 dagen gebruik maken van 10GB per maand in de EU. Op dit moment kun je de 60 dagen datateller niet gebruiken, maar we zijn ermee bezig om deze beschikbaar te stellen. Je ontvangt een sms van ons zodra jij jouw 60 dagen hebt verbruikt. Je kan vanaf dan gebruik maken van de 10GB.

Bekijk ook dit topic meer informatie over de roaming regelgeving.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid en ik wens je veel plezier in het buitenland. :)
    0
    .
  • Mrturner

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mrturner heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    9 Reacties
    Auteur

11 april 2017, 12:06

Dus eigenlijk zou je dan dus beter een abbo kunnen nemen waar helemaal geen aparte EU data bundel bij zit? Na 15 juni 2017 kun je toch in de EU data gebruiken uit je Nederland bundel? Of geld dan voor mensen met een Nederlandbundel (als je buiten Nederland bent) ook die 60 dagen regel?
    0
  • Muberra

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Muberra heeft ontvangen van andere leden.

Oud T-Mobile Moderator
    1392 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

12 april 2017, 09:41

Hi Mrturner,

Dat hangt ervan af hoe vaak je in het buitenland bent!

Het klopt dat vanaf 15 juni de roamingtarieven worden aangepast, zodat alle Nederlandse bel-, sms- en databundels ook in de EU te gebruiken zijn. Dat betekent dat als je dan bijvoorbeeld een databundel van 5 GB hebt, dat je dan ook jouw 5 GB kan gebruiken in de EU. Houd er wel rekening mee dat jouw databundel in Nederland is aangepast op jouw verbruik. Dus als jij veel internet in Nederland en je gaat vaak of voor langere tijd naar het buitenland, dan kan je beter een hogere databundel nemen. De EU databundels zijn ook een vast onderdeel van onze abonnementen. Dat zal niet gaan veranderen. De 60 dagen regel staat in dit geval los van de abonnementsvorm, dus dat maakt verder niks uit. Ik hoop dat het nu duidelijker voor je is.

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag van je! :D
    0
  • Alpaslan58

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Alpaslan58 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

1 mei 2017, 10:24

Ik heb nu een databundel van 3 GB internet, dus als ik het goed begrijp kan ik vanaf 15 juni 2017 zorgeloos internetten door heel Europa? zo ja, heb je een overzicht in welke landen deze service geldt?
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    10983 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

3 mei 2017, 12:32

Hi Alpaslan,

De concrete details van deze wijzigingen zijn op dit moment nog niet bekend, die zullen ergens deze maand bekend worden gemaakt. Ga er vanuit dat dit eind mei wordt. We hebben ook al een algemeen topic over dit onderwerp waar we de laatste updates delen. Om dit onderwerp zo centraal mogelijk te houden, gaat dit topic op slot en verwijs ik je voor verdere vragen door naar het algemene topic.
    0
  • Thalina

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Thalina heeft ontvangen van andere leden.

Oud T-Mobile Moderator
    5258 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

Modbreak

30 mei 2017, 09:56

We zien dat dit topic nog veel wordt bekeken dus vandaar een update:

Misschien hebben sommigen het topic al gespot, maar de FAQ over de EU Roaming Regulering staat online! Daar vind je alle informatie over wat er gaat veranderen. Vanaf deze week wordt iedereen per e-mail/sms geïnformeerd over de veranderingen van jouw prijsplan. Lees eerst even alle veelgestelde vragen door. Als je daarna nog een vraag hebt, stel deze dan gerust in het algemene topic. We helpen je daar graag verder!
    0