Beantwoord: Kosten abonnement kloppen niet

• barend49

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten barend49 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

9 oktober 2017, 18:34

- Topic starter
    Ik wil graag gewoon iemand spreken aan de telefoon over mijn abonnement. Ik had een 2 jarig abonnement voor 12 euro per mannd. Ik heb het afgelopen april verlengd voor 1 jaar wat in zou gaan op 23 augustus . Ik betaalde altijd 12 euro per maand en voor 1 jaars abb zou ik nu 13 euro gaan betalen. Plots zie ik dat ik per maand nu 18 euro moet gaan betalen .
    Gaarne uitleg hierover.

Ik baal dat ik ij een telefoonbedrijf geen normaal telefonisch kontakt kan krijgen. Hierover is wel erg veel onduidelijkheid bij juliie.
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Hajar op 10 oktober 2017, 15:23
    Hi Barend,

Fijn dat je je abonnement hebt verlengd bij ons. Ik ben gelijk in ons systeem gaan kijken en zie dat de korting niet juist was toegevoegd. Ik heb de korting toegevoegd en vanaf nu betaal je inderdaad €13 per maand.

Hopelijk is hiermee alles weer naar wens! :)

@Cristien; bedankt voor het meedenken!
    Bekijk origineel
  • CrisTien

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten CrisTien heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    673 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

9 oktober 2017, 19:17

Hallo, snap je frustratie maar wil je niet schreeuwen aub.
    De moderators geven echt niet eerder antwoord door hoofdletters.
    Ze proberen binnen 24/48 uur te reageren
    Veel succes!
    Forumregels:
    https://forum.t-mobile.nl/over-de-t-mobile-community-457/de-huisregels-van-het-t-mobile-forum-267158
    0
    Ik ben ook maar een klant! Met een beetje vriendelijkheid kom je veel verder ❤️
  • CrisTien

Doet lekker mee
    673 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

9 oktober 2017, 19:20

Bellen
    Wil je je factuurvraag liever telefonisch bespreken? Bel dan met de T-Mobile Klantenservice via 06 2400 1200.

Openingstijden:
    Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur
    Zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur
    0
  • barend49

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten barend49 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

9 oktober 2017, 19:35

Dit gaat lang duren. Lange wachttijd. Jullie hebben mijn telefoonnummer dus bel me even terug. Moet niet moeilijk zijn voor een telefoonbedrijf.
    0
  • CrisTien

Doet lekker mee
    673 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

9 oktober 2017, 20:16

Eerst mopper je dat je ze niet kan bellen terwijl het nummer gewoon op de site staat. Dan geef ik het nummer en is het weer niet goed.😊
    Bel nu zelf even want het duurt altijd even voor dat ze dit oppakken.
    Het komt vast wel goed.
    Veel succes

En lees mijn onderschrift even🤣

“Ik ben ook maar een klant”!
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8184 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

10 oktober 2017, 15:23

Hi Barend,

Fijn dat je je abonnement hebt verlengd bij ons. Ik ben gelijk in ons systeem gaan kijken en zie dat de korting niet juist was toegevoegd. Ik heb de korting toegevoegd en vanaf nu betaal je inderdaad €13 per maand.

Hopelijk is hiermee alles weer naar wens! :)

@Cristien; bedankt voor het meedenken!
    0
    .

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)