Beantwoord: Kosten abonnement kloppen niet

  • barend49

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten barend49 heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

    9 oktober 2017, 18:34

    - Topic starter
    Ik wil graag gewoon iemand spreken aan de telefoon over mijn abonnement. Ik had een 2 jarig abonnement voor 12 euro per mannd. Ik heb het afgelopen april verlengd voor 1 jaar wat in zou gaan op 23 augustus . Ik betaalde altijd 12 euro per maand en voor 1 jaars abb zou ik nu 13 euro gaan betalen. Plots zie ik dat ik per maand nu 18 euro moet gaan betalen .
    Gaarne uitleg hierover.

    Ik baal dat ik ij een telefoonbedrijf geen normaal telefonisch kontakt kan krijgen. Hierover is wel erg veel onduidelijkheid bij juliie.
    0
    Quote
    Gemarkeerd als antwoord: Hajar op 10 oktober 2017, 15:23
    Hi Barend,

    Fijn dat je je abonnement hebt verlengd bij ons. Ik ben gelijk in ons systeem gaan kijken en zie dat de korting niet juist was toegevoegd. Ik heb de korting toegevoegd en vanaf nu betaal je inderdaad €13 per maand.

    Hopelijk is hiermee alles weer naar wens! :)

    @Cristien; bedankt voor het meedenken!
    Bekijk origineel
  • CrisTien

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten CrisTien heeft ontvangen van andere leden.

    Doet lekker mee
    1124 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Apple Expert

    Apple Expert

    9 oktober 2017, 19:17

    Hallo, snap je frustratie maar wil je niet schreeuwen aub.
    De moderators geven echt niet eerder antwoord door hoofdletters.
    Ze proberen binnen 24/48 uur te reageren
    Veel succes!
    Forumregels:
    https://forum.t-mobile.nl/over-de-t-mobile-community-457/de-huisregels-van-het-t-mobile-forum-267158
    0
    Quote
    Ik ben ook maar een klant! Met een beetje vriendelijkheid kom je veel verder ❤️
  • CrisTien

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten CrisTien heeft ontvangen van andere leden.

    Doet lekker mee
    1124 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Apple Expert

    Apple Expert

    9 oktober 2017, 19:20

    Bellen
    Wil je je factuurvraag liever telefonisch bespreken? Bel dan met de T-Mobile Klantenservice via 06 2400 1200.

    Openingstijden:
    Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur
    Zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur
    0
    Quote
    Ik ben ook maar een klant! Met een beetje vriendelijkheid kom je veel verder ❤️
  • barend49

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten barend49 heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

    9 oktober 2017, 19:35

    Dit gaat lang duren. Lange wachttijd. Jullie hebben mijn telefoonnummer dus bel me even terug. Moet niet moeilijk zijn voor een telefoonbedrijf.
    0
    Quote
  • CrisTien

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten CrisTien heeft ontvangen van andere leden.

    Doet lekker mee
    1124 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Apple Expert

    Apple Expert

    9 oktober 2017, 20:16

    Eerst mopper je dat je ze niet kan bellen terwijl het nummer gewoon op de site staat. Dan geef ik het nummer en is het weer niet goed.😊
    Bel nu zelf even want het duurt altijd even voor dat ze dit oppakken.
    Het komt vast wel goed.
    Veel succes

    En lees mijn onderschrift even🤣

    “Ik ben ook maar een klant”!
    0
    Quote
    Ik ben ook maar een klant! Met een beetje vriendelijkheid kom je veel verder ❤️
  • Hajar

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    9013 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    Antwoord

    10 oktober 2017, 15:23

    Hi Barend,

    Fijn dat je je abonnement hebt verlengd bij ons. Ik ben gelijk in ons systeem gaan kijken en zie dat de korting niet juist was toegevoegd. Ik heb de korting toegevoegd en vanaf nu betaal je inderdaad €13 per maand.

    Hopelijk is hiermee alles weer naar wens! :)

    @Cristien; bedankt voor het meedenken!
    0
    Quote
    .
  • rudolfmulder

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten rudolfmulder heeft ontvangen van andere leden.

    is een nieuwe Poster
    3 Reacties

    23 januari 2018, 14:28

    wat is het telefoonnummer van Tmobile.
    Ik wil iemand spreken.
    1
    Quote
  • Hajar

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    9013 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    24 januari 2018, 09:50

    Hi Rudolf,

    Kan ik je misschien helpen met je vraag? Ik kijk namelijk graag met je mee! Mocht je toch liever iemand aan de lijn willen spreken dan kun je via onze contactpagina contact opzoeken met ons.
    0
    Quote
    .
  • rudolfmulder

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten rudolfmulder heeft ontvangen van andere leden.

    is een nieuwe Poster
    3 Reacties

    24 januari 2018, 13:04

    Op de rekening staat vermeld 9,00 euro sms kosten.
    Ik weet van niets.
    Ik heb inmiddels deze dienst laten verwijderen.
    Op de nieuwe rekening is weer vermeld 3 euro
    Wat kunnen jullie hier aan doen.
    Kun je zien welke idioot mij dit flikt,en of jullie dit kunnen blokkeren.
    Is het nu geblokkeerd???
    0
    Quote
  • Issam

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    12142 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Apple Expert

    Apple Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    25 januari 2018, 09:33

    Hey Rudolfmulder!

    Een terechte vraag, ik kan me goed voorstellen dat dit voor onduidelijkheid zorgt. Ik ben direct voor je gaan kijken wat er precies op je factuur staat en daar zie ik inderdaad staan dat er kosten in rekening zijn gebracht voor SMS diensten.

    Ik wil je vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Hier vind je hoe je kan achterhalen wie deze kosten in rekening heeft gebracht en hoe je hier een onderzoek naar kan laten starten. In de tussentijd heb ik voor jou een blokkade geactiveerd die er voor zorgt dat deze kosten nooit meer in rekening meer worden gebracht. Hier hoef je je dus geen zorgen meer over te maken.

    Laat je ons even weten of alles duidelijker is geworden na het lezen van het bovenstaande topic. Heb je aanvullende vragen dan horen we het natuurlijk graag!
    0
    Quote
  • rudolfmulder

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten rudolfmulder heeft ontvangen van andere leden.

    is een nieuwe Poster
    3 Reacties

    26 januari 2018, 11:35

    dank je wel.
    Moet ikdeze kosten betalen.
    Jullie moeten je niet voor het karretje laten spannen.
    IK heb geen opdracht gegeven om de kosten via jullie te laten betalen
    groet\
    Ruud
    0
    Quote
  • Hajar

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    9013 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    28 januari 2018, 13:29

    Hi Ruud,

    De kosten worden wel verrekend, maar als je het niet mee eens bent dan kun je een onderzoek laten starten. Als blijkt dat de kosten onterecht zijn afgeschreven dan krijg jij je geld terug! Op deze pagina kun je het onderzoeksformulier invullen.

    Laat je even weten of het lukt?
    0
    Quote
    .

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)