Vraag: Go abonnement bijstellen naar Unlimited

• Esmoreit

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Esmoreit heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    4 Reacties
    Auteur

20 oktober 2017, 15:56

- Topic starter
    Momenteel heb ik een Go Up-abonnement. Zover ik weet kan ik dit abonnement één keer per maand aanpassen. De opties (via My T-Mobile) voor een kleinere databundel (Next en Basic) staan erbij, maar de optie voor het Unlimited-abonnement niet. Is het niet mogelijk om mijn databundel omhoog bij te stellen?
    0
1 Reactie
  • Mitch

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mitch heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    483 Reacties
    Allrounder

Allrounder

23 oktober 2017, 12:29

Hoi Esmoreit,

Het klopt dat je het abonnement éénmaal per maand kunt aanpassen. Ik zie dat je de 'oudere' variant hebt van Go. We ervaren wat problemen waardoor het op dit moment niet mogelijk is om deze variant te activeren. Zodra het weer mogelijk is zul je dit uiteraard zien in jouw My T-Mobile. Uiteraard kun je ook altijd vragen om een update! Voor nu zou ik je dus om geduld willen vragen, waarvoor dank! Als je aanvullende vragen hebt, laat het vooral weten.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)