Vraag: Go 17.1 niet zichtbaar

Tags:
GO,
  • Nicola1

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Nicola1 heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    5 Reacties
    Auteur

5 februari 2018, 17:09

- Topic starter
    Ik heb een Go 17.1 abonnement ging het overzetten en toen werdt het plotseling een Go 17.2 met gevolg geen onbeperkt internet meer in het buitenland, heb mij inmiddels suf gebeld met T mobile maar geen oplossing voor hun heb ik gewoon 17.1 terwijl er duidelijk bij mij staat 17.2 jammer dat ik geen plaatje mee kan sturen. Ik baal enorm en heb nu een vodaphone abonnement afgesloten in het buitenland terwijl ik wel de volle mep moet betalen voor maar 10 gig. Wie kan mij helpen?
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11999 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

6 februari 2018, 10:07

Hoi Nicola1,

Er is inderdaad al flink wat contact geweest, maar jammer om te lezen dat het nog niet is opgelost. Hopelijk kunnen we daar hier op onze Community bij helpen! :)

Ik zie terug dat voor jou is geregeld dat het oude prijsplan behouden blijft en je hebt dus inderdaad Go 17.1 in onze systemen. Ditzelfde zie ik ook terug op jouw My T-Mobile. Ik ben dan ook erg nieuwsgierig waar jij op het moment nog 17.2 ziet staan? We hebben de optie om een screenshot mee te sturen met jouw reactie. Als je op de mobiele versie van het forum zit, moet je eerst links bovenaan even op 'Menu' tikken, dan op 'Bekijk desktopversie'. Daarna kun je afbeeldingen invoegen bij je berichten in topics. In dit topic vind je nog een uitleg. Dan moet het helemaal gaan lukken!

Ik zie jouw reactie graag spoedig tegemoet, Nicola!
    0
  • Nicola1

is een Top Poster
    5 Reacties
    Auteur

6 februari 2018, 19:08

Beste David, helaas heb ik geen desktop bij mij en op mijn telefoon gaat het niet lukken jammer. Toch zit ik ermee ik heb met veel collega van u te maken gehad, de eerste vertelde mij dat ik eenmalig recht had van 60 dagen onbeperkt per CONTRACT jaar, toen heb ik gezegd zet mijn abonnement dan maar terug want ik ga voor 10 gig niet de prijs voor onbeperkt betalen, dit heeft hij gedaan. Het zat mij niet lekker dus belde ik naar een paar dagen opnieuw en toen kreeg ik een collega Super aardig die mij vertelde dat het per kalenderjaar is en niet per contractjaar, hij heeft de boel weer terug laten zetten naar 17,1 helaas us dat nooit gelukt omdat ik maar 19 gig kreeg en bij mij staat de app ook op 17.2 en waar 17.1 staat 0,00 euro dus daar over had ik weer gebeld toen kreeg jk een mijnheer aan de telefooon die uiteindelijk de haak er op legde, u snapt dat ik er toen helemaal klaar mee was, nu betaal ik de volle mep terwijl ik geen gebruik van mijn 60 dagen onbeperkt kan maken, ja met 10 gig dat wil ik niet. Jammer van mijn overzicht ik hoop dat ik iets meer duidelijkheid heb gegeven.
    Vr gr Nicola
    0
  • Bas

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Bas heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    173 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

7 februari 2018, 15:21

Hey Nicola,

Bedankt voor de aanvullende informatie over de situatie! We willen je natuurlijk zo goed mogelijk helpen en ik heb daarom meteen voor je in ons systeem gekeken. Daar zie ik inderdaad 17.1 staan.. Mag ik vragen wat de reden is waarom je via jouw mobiel geen screenshot kunt toevoegen? David geeft namelijk een goede uitleg waarmee je dit kunt doen! ;)

Mocht het echt niet lukken dan wil ik je vragen of je binnenkort in de gelegenheid bent om via desktop een screenshot van jouw app te sturen. Ik heb een foto bijgevoegd waarop staat aangegeven hoe je snel en makkelijk een afbeelding kunt toevoegen. Hiermee kunnen we kijken hoe we dit goed kunnen oplossen!

Verder is het zo dat je de 60 dagen per contractjaar krijgt. Omdat jouw abonnement op 13 maart 2017 is begonnen, is op 12 maart 2018 de reset van de 60 dagen zodat je weer nieuwe dagen krijgt! :D

ik hoor het graag van je, Nicola!
    0
  • Nicola1

is een Top Poster
    5 Reacties
    Auteur

7 februari 2018, 21:24

Hi Bas of David, dank voor jullie antwoord ik begrijp nu dat ik pas vanaf 12 mrt weer 60 dagen onbeperkt kan nemen, dit is mij nog nooit verteld, hetgeen wat ik te horen had gekregen is dat ik vanaf 1 januari het nieuwe jaar weer recht had op die 60 dagen, je snapt wel dat als ik dit had geweten dat ik geen onberkt af ga sluiten er zijn veel voordeliger bundels dus baal ik enorm, ik wil mijn abonnement moet zo snel mogelijk wijzigen want nu betaal ik teveel. Ik hoop dat je mij snapt nu voor mij is het nu helemaal duidelijk daar voor mijn dank maar jammer dat niemand mij dit goed heeft verteld.
    Vr gr Nicola
    0
  • Bas

T-Mobile Moderator
    173 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

8 februari 2018, 15:23

Geen dank, daarvoor zitten we hier natuurlijk! :D Omdat je maandelijks maar één wijziging in je bundel kunt doorvoeren, kun je dit volgende maand eenvoudig zelf doen via My T-Mobile. Mocht je nou willen dat wij dit voor je doorzetten, dan zou ik graag willen weten naar welke bundel je wilt gaan en dan zorgen wij ervoor dat het geregeld wordt!

Laat je het me weten, Nicola?
    0
  • Nicola1

is een Top Poster
    5 Reacties
    Auteur

11 februari 2018, 19:20

Beste Bas, ik neem aan dat de 10 gig + onbeperkt muziek nog bestaat? Dat zou mijn voorkeur zijn kan alleen niet zien wat dat abonnement kost en hoe zit het met bellen nu heb ik onbeperkt??
    0
  • Issam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    12142 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Sony Expert

Sony Expert

12 februari 2018, 17:05

Hoi hoi Nicola,

Die bestaan inderdaad nog! Als je er voor kiest om de overstap te maken naar T-Mobile Go 10GB + Onbeperkt bellen dan betaal je €28,30. Hier zijn de kortingen al mee verrekend, dus dit is wat je daadwerkelijk betaalt op je factuur. Laat ons weten of je hier gebruik van wil maken, dan maken wij het voor je in orde. ;)
    0
  • Nicola1

is een Top Poster
    5 Reacties
    Auteur

12 februari 2018, 17:52

Volgens mij niet correct ik heb een GO 17.1 abonnement en dat zijn andere prijzen dan Go 17.2 en Ik heb ook nog de family korting?? ik hoor graag hoe dat zit.
    Hiervoor had ik 1 gb abo en betaalde daar 13,99 euro voor onbeperkt betaalde ik 30 euro en dan heb je nog 3 gb en 5 gb wat zijn daar de prijzen dan van?
    0
  • Bas

T-Mobile Moderator
    173 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

13 februari 2018, 16:32

Hey Nicola,

Ik heb het voor je doorgezet naar onze technische jongens! Die gaan er voor zorgen dat je omgezet wordt naar het GO 17.1 abonnement met 10G + onbeperkt bellen. De prijs die Issam opnoemt is zonder de T-Mobile Samen korting, die gaat dan uiteraard nog van het bedrag af! Als ik hier een terugkoppeling van krijg, zal ik dat uiteraard aan je laten weten!

Geniet van je dag, Nicola! :D
    0
  • Nicola1

is een Top Poster
    5 Reacties
    Auteur

14 februari 2018, 21:19

Dank je wel Bas ik hoop dat het nu goed gaat, ik hoor graag van jou
    Vrgr Nicola
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)