• msamsa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten msamsa heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

20 maart 2017, 20:34

- Topic starter
    T-Mobile Go Sim Only eu en usa. ik wil dit abonnement afsluiten zijn er mensen met praktijk ervaring wat betreft de internet dekking in de usa

ron maas
    0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 21 maart 2017, 13:46
    Hey Ron,

Tof dat je denkt aan Unlimited EU + USA! :D Ik heb geen gebruikservaring met het abonnement in Amerika, maar kan je wel alvast wat informatie geven!

Als je gebruik maakt van T-Mobile GO Unlimited EU + USA kun je in de USA alleen op het T-Mobile USA netwerk. De dekking van T-Mobile USA kun je vinden op deze pagina. Houd er wel rekening mee dat het netwerk niet in elke omgeving even stabiel is. Het is natuurlijk logisch dat je in Yellowstone een mindere dekking hebt dan in New York City. ;)

Hopelijk kun je hier in ieder geval al iéts mee en wie weet komen er nog wat forumleden langs met ervaringen en tips! :)
    Bekijk origineel
  • Gino1967

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Gino1967 heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    5 Reacties

25 juli 2017, 17:10

Hallo David,

Dank voor je reactie. Met locale wifi erbij lukt het wel om regelmatig te internetten. Ben nu in Sedona, Arizona en daar werkt het Tmobile 4g internet zowel op mijn iphone als op de eerder genoemde Traveltab goed. Heb er alle begrip voor
    1
  • Gino1967

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Gino1967 heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    5 Reacties

25 juli 2017, 17:13

...dat er niet overal dekking kan zijn. Maar het punt dat ik wilde maken is dat er regelmatig wél dekking van het Tmobile netwerk is maar geen datadoorvoer. Ik sluit dit draadje hierbij af, bedankt voor jullie respons.
    1
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    9010 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

26 juli 2017, 11:29

Fijne vakantie Gino!
    0
    .
  • j.herbrink

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten j.herbrink heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    9 Reacties

4 december 2017, 19:07

Hallo, even een vraag.
    Ik heb ook het GO EU/USA abonnement afgesloten, en mij was verteld dat door T-Mobile customer care, wanneer het T-mobile netwerk niet beschikbaar was, er gewoon, uiteraard tegen hogere kosten, geroamed kan worden op b.v AT&T of Verizon. Ook internet was dan mogelijk, als er maar een travel en surf pas actief is op mijn abbo.

Is dit nu correct of niet? kan ik er gewoon vanuit gaan dat ik ook naast t-mobile USA ook op andere netwerken kan roamen (dus niet alleen voo data maar ook al is het voor alleen bellen) ?:?
    1
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    1451 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

5 december 2017, 12:32

Hoi J.Herbrink,

Dat kan zeker! Daar zit alleen nog wel eventjes een extra handeling tussen.

Met Unlimited EU + USA kun je namelijk alléén op het T-Mobile USA (TMUSA) netwerk zonder extra kosten bellen/sms'en/internetten. Om te voorkomen dat je onbedoeld op een ander netwerk zit, staat de simkaart vast ingesteld op TMUSA. Je kan de simkaart 'vrij' maken door USA AAN te sms'en naar 2244. Door USA UIT te sms'en staat de simkaart weer vast op TMUSA.

Kom je er op deze manier uit? Schroom niet om meer vragen te stellen als je die hebt. :D
    0
  • Schumer

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Schumer heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

29 januari 2018, 20:10

T mobile is in usa zeer beroerd
    Zelf 2 ervaringen. 1 zelf een prepaid in usa gekocht tijdens rondreis in westen. Alleen in grote steden bereik daarbuiten helemaal niets. Waardeloos buiten de stad een simkaart van t mobile in usa gekocht. Mijn advies: koop geen tmobile prepaid card.
    2 mijndochter is nu is usa. Aonnement op usa gezet 60 euro per maand. In Chicago geweest bereik wel goed, studie nu in Iowa en je raad het waarschijnlijk al.... bagger... geen internet van tmobile. Als je op de kaart van de dekking in usa kijkt heeft iowa wel dekking maar in praktijk helemaal niets.
    T mobile in Nederland moet dat duidelijk dat op haar site zetten want het is bagger. Helaas.

Helaas kun je het abo niet gelijk weer uitzetten, je moet een maand wachten, nu mag je betalen voor iets waar je niets aan hebt. WAARDELOOS VAN T MOBILE.
    0
  • Bas

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Bas heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    178 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

31 januari 2018, 12:53

Hey Schumer,

Bedankt voor het delen van jouw ervaringen! De Verenigde Staten is natuurlijk een enorm groot land en daarbij kan het voorkomen dat het netwerk niet in elke omgeving even stabiel is. Ik weet niet hoelang je dochter in Iowa gaat blijven, maar indien het voor een langere periode is zou het "vrijmaken" van de simkaart een optie kunnen zijn. Als er dan een Travel & Surf actief is kan je dochter gewoon gebruik maken van een ander netwerk dan T-Mobile USA (TMUSA)!

Met Unlimited EU + USA is het namelijk zo dat je alléén op het T-Mobile USA (TMUSA) netwerk zonder extra kosten kan bellen/sms'en/internetten. Om te voorkomen dat iemand onbedoeld op een ander netwerk zit, staat de simkaart "vastgezet" op TMUSA. Je dochter kan de simkaart 'vrij' maken door USA AAN te sms'en naar 2244. Door USA UIT te sms'en staat de simkaart weer vast op TMUSA.

Omdat je aangeeft dat je dochter in Chicago wel een goed bereik heeft gehad, maar nu met haar studie in Iowa minder bereik heeft, wil ik ik je graag vragen haar 06-nummer en overige gegevens (postcode, huisnummer en geboortedatum) in een privebericht aan mij te sturen. Dan kan ik namelijk kijken wat ik voor haar kan doen met betrekking tot de USA optie! ;)

Ik hoor het graag van je! Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten. We helpen je graag. :D
    0
  • Schumer

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Schumer heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

31 januari 2018, 16:18

Hallo Bas,
    Bij T mobile moet dit duidelijker worden aangegeven. Zij heeft in eerste instantie in Nijmegen nagevraagd hoe wat en toen is geadviseerd het usa abonnement al aan te zetten, maar die man in de winkel wist eigenlijk helemaal niks.

Dat je nu: usa aan moet sms-en is natuurlijk raar. Ik heb daarover wel een vraag: als je het abonnement dan op aan zet (sms usa aan) krijg je dan extra kosten voor bellen en data of gaat dat van de bundel EU+USA af.
    Voorlopig heeft zij een prepaid kaart gekocht om wel te kunnen bellen, want met T Mobile had zij nul bereik in Iowa. Ik heb de dekking van TMobile bekeken en die kaart geeft aan dat de dekking hoed moet zijn.

Eigenlijk wil ik dat zij T Mobile heeft, want nu hebben we extra kosten en een t mobile abonnement en een Amerikaanse prepaid.

Ik hoor het graag.
    0
  • Bas

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Bas heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    178 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

1 februari 2018, 12:12

Bedankt voor de feedback hierop, Schumer! We proberen ons altijd natuurlijk te verbeteren en feedback van onze klanten is daarbij één van de de belangrijkste elementen! ;) Indien je dochter de simkaart 'vrijmaakt' kan ze op een ander netwerk dan T-Mobile (bijvoorbeeld AT&T) roamen. Dit is dan wel tegen hogere kosten, omdat het niet van de bundel af gaat.

Zoals je al goed aangeeft, staat op de dekkingskaart dat de dekking in Iowa gewoon goed moet zijn. Ik wil je hierom vragen het 06-nummer van je dochter naar mij te sturen in een privebericht. Dan kan ik namelijk in het systeem kijken hoe we hier samen een oplossing voor kunnen vinden!

Ik hoor het graag van je! :D
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)