Beantwoord: Videoland voucher

• jokesoomer

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jokesoomer heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

4 december 2017, 18:01

- Topic starter
    Wanneer krijg ik mijn maand Videoland?ik heb hem al 15 november besteld en bij mijn punten staat afgeleverd
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Hajar op 5 december 2017, 14:00
    Hi Joke,

Wat leuk dat je meedoet met ons T-Mobile Extra spaarprogramma. Ik heb je gegevens er gelijk bij gepakt en zie dat je videoland voucher wel is verstuurd. Heb je je spambox al gecontroleerd? Klopt het e-mailadres dat bij ons bekend is? Als je voucher niet in je spambox staat dan kun je mij je e-mailadres sturen in een privébericht. Ik stuur de voucher dan opnieuw op.

Ik hoor graag van je! :)
    Bekijk origineel
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8666 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

5 december 2017, 14:00

Hi Joke,

Wat leuk dat je meedoet met ons T-Mobile Extra spaarprogramma. Ik heb je gegevens er gelijk bij gepakt en zie dat je videoland voucher wel is verstuurd. Heb je je spambox al gecontroleerd? Klopt het e-mailadres dat bij ons bekend is? Als je voucher niet in je spambox staat dan kun je mij je e-mailadres sturen in een privébericht. Ik stuur de voucher dan opnieuw op.

Ik hoor graag van je! :)
    0
    .
  • jokesoomer

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jokesoomer heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties
    Auteur

5 december 2017, 14:13

Hi, ik heb zojuist bij de spam gekeken maar, daar is niets en het e-mailadres is juist.
    Ik hoop snel iets te ontvangen gr Joke
    0
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    907 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

6 december 2017, 10:28

Hoi Joke,

Ik heb de voucher zojuist opnieuw naar je toegestuurd. Daarnaast heb ik het mailtje voor de zekerheid even gekopieerd en naar jou toegestuurd in een privéberichtje. Dan weten we in ieder geval zeker dat je de voucher zo snel mogelijk kunt verzilveren.

Kun je me laten weten of je nu alles hebt ontvangen?

Tot slot wens ik je alvast veel kijkplezier! :D
    0
  • Martinewillems

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Martinewillems heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

6 december 2017, 12:15

Ik heb ook mijn voucher voor Videoland ook nog steeds niet ontvangen....24 nov besteld. De vorige keer had ik hem al snel binnen.
    Punten wel afgeschreven en kan het ook niet in de spam vinden.
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11366 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

7 december 2017, 10:13

Hi Martine,

Ik heb de voucher nogmaals verstuurd naar jouw e-mailadres. Check voor de zekerheid ook even jouw spambox. Als je de voucher weer niet hebt ontvangen, neem dan eerst even de instructies uit dit topic door en laat dan een reactie achter in dat topic. We helpen je daar dan verder!
    0