Beantwoord: Tmobile extra punten niet terug gekregen

  • steffie

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten steffie heeft ontvangen van andere leden.

    Doet lekker mee
    3 Reacties
    Auteur

    13 november 2017, 21:32

    - Topic starter
    Met mijn gespaarde punten heb ik een telefoonhoesje besteld! 27/10 Dit was niet het besteld artikel, deze heb ik 1 dag later 28/10 retour gezonden! Ik heb helemaal niets meer vernomen en ook heb ik de punten nog niet terug.... help!!!!!
    0
    Quote
    Gemarkeerd als antwoord: Issam op 14 november 2017, 16:54
    Hoi hoi Steffie,

    Balen dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen. Excuses hiervoor!

    Ik begrijp goed dat je duidelijkheid wil over de retourzending. Om je van meer duidelijkheid te voorzien ben ik direct voor je gaan kijken naar de status van de retourzending. Volgens de gegevens in ons systeem is de retourzending nog niet verwerkt bij ons. Dit kan nog een aantal werkdagen duren, we zullen het dus nog even moeten afwachten.

    Maximaal 2 weken nadat de bestelling bij ons binnen is gekomen krijg je de punten bijgeboekt. Dit zal dan ook zichtbaar zijn op My T-Mobile.

    Ik hoop dat je zo meer duidelijkheid hebt. Als je meer wil weten of andere vragen hebt, twijfel dan niet en laat het ons gelijk weten. :)
    Bekijk origineel
  • steffie

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten steffie heeft ontvangen van andere leden.

    Doet lekker mee
    3 Reacties
    Auteur

    13 november 2017, 21:34

    Heb overgena gevraagd om de punten terug te storten.
    0
    Quote
  • Issam

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    11855 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Apple Expert

    Apple Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    Antwoord

    14 november 2017, 16:54

    Hoi hoi Steffie,

    Balen dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen. Excuses hiervoor!

    Ik begrijp goed dat je duidelijkheid wil over de retourzending. Om je van meer duidelijkheid te voorzien ben ik direct voor je gaan kijken naar de status van de retourzending. Volgens de gegevens in ons systeem is de retourzending nog niet verwerkt bij ons. Dit kan nog een aantal werkdagen duren, we zullen het dus nog even moeten afwachten.

    Maximaal 2 weken nadat de bestelling bij ons binnen is gekomen krijg je de punten bijgeboekt. Dit zal dan ook zichtbaar zijn op My T-Mobile.

    Ik hoop dat je zo meer duidelijkheid hebt. Als je meer wil weten of andere vragen hebt, twijfel dan niet en laat het ons gelijk weten. :)
    0
    Quote

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)