Beantwoord: T-Mobile Extra weekendbundel

  • efruzcan

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten efruzcan heeft ontvangen van andere leden.

    is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

    13 januari 2018, 14:43

    - Topic starter
    Hallo,

    Ik heb op 6 januari via de t-mobile catalogus een extra weekendbundel besteld. Nu zijn hiervoor 390 punten afgeschreven maar ik heb via de mail geen unieke code ontvangen. Wel heb ik een sms ontvangen dat mijn bestelling is ontvangen. Binnen 3 werkdagen hoorde ik een mail te ontvangen maar helaas
    0
    Quote
    Gemarkeerd als antwoord: David op 14 januari 2018, 17:01
    Hoi Efruzcan,

    Ik heb je de voucher gelijk opnieuw toegestuurd, heb je deze nu wel ontvangen? Het kan even een paar uur duren, maar dan zou je de voucher wel moeten hebben. Controleer ook de spambox voor de zekerheid. Als je de voucher nog niet hebt ontvangen, check dan even de instellingen van jouw mailprovider. Je kunt dit doen met deze stappen. Daarna kun je ons weer een berichtje sturen, dan sturen we de voucher opnieuw toe!
    Bekijk origineel
  • jan kelder

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jan kelder heeft ontvangen van andere leden.

    is een legendarische Super User
    1264 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    13 januari 2018, 15:18

    zit de mail niet in jou spambox of reclame box , komt nog wel eens voor .
    voor een paar weken terug had ik er ook één besteld en kreeg de code direct er na.
    0
    Quote
  • efruzcan

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten efruzcan heeft ontvangen van andere leden.

    is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

    13 januari 2018, 15:46

    Ja precies normaal krijg je m direct in de mailbox. Heb ook vaak uurbundeltjes besteld. Maar dit keer helaas niets, ook niet in me spambox of reclamebox..
    0
    Quote
  • jan kelder

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jan kelder heeft ontvangen van andere leden.

    is een legendarische Super User
    1264 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    13 januari 2018, 15:54

    jammer , even wachten dan op een moderator .
    0
    Quote
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    12609 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    Antwoord

    14 januari 2018, 17:01

    Hoi Efruzcan,

    Ik heb je de voucher gelijk opnieuw toegestuurd, heb je deze nu wel ontvangen? Het kan even een paar uur duren, maar dan zou je de voucher wel moeten hebben. Controleer ook de spambox voor de zekerheid. Als je de voucher nog niet hebt ontvangen, check dan even de instellingen van jouw mailprovider. Je kunt dit doen met deze stappen. Daarna kun je ons weer een berichtje sturen, dan sturen we de voucher opnieuw toe!
    0
    Quote
  • efruzcan

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten efruzcan heeft ontvangen van andere leden.

    is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

    14 januari 2018, 18:25

    Hoi David,

    Ik heb hem ontvangen! Dank voor de moeite en een fijne avond toegewenst.
    1
    Quote
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    12609 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    15 januari 2018, 12:26

    Graag gedaan! :)
    0
    Quote

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)