Beantwoord: Saldo T-Mobile Extra punten

• vis73

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten vis73 heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    3 Reacties
    Auteur

13 september 2017, 12:12

- Topic starter
    Ik heb al een paar x ren gezien dat ik na een aantal betalingen mijn puntensaldo nog steeds het zelfde blijft. Hoe kan dat?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 13 september 2017, 15:07
    Hoi Vis73,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! :S

Ik zie terug dat jij op de 11e van elke maand jouw punten ontvangt en ik zie daar eigenlijk geen ontbrekende punten tussen. Je hebt zelfs punten extra gekregen in juli! ;) Het kan soms even duren voor het toevoegen van de punten ook daadwerkelijk gebeurd is. Is dat misschien waar je op doelt wat betreft het saldo? Als jij ergens iets anders ziet dan ik, dan horen we dat natuurlijk graag van je! We gaan het dan verder voor je onderzoeken!

We horen graag of alles duidelijk is, anders helpen we je graag verder!
    Bekijk origineel
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    10983 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

13 september 2017, 15:07

Hoi Vis73,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! :S

Ik zie terug dat jij op de 11e van elke maand jouw punten ontvangt en ik zie daar eigenlijk geen ontbrekende punten tussen. Je hebt zelfs punten extra gekregen in juli! ;) Het kan soms even duren voor het toevoegen van de punten ook daadwerkelijk gebeurd is. Is dat misschien waar je op doelt wat betreft het saldo? Als jij ergens iets anders ziet dan ik, dan horen we dat natuurlijk graag van je! We gaan het dan verder voor je onderzoeken!

We horen graag of alles duidelijk is, anders helpen we je graag verder!
    0
  • vis73

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten vis73 heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    3 Reacties
    Auteur

13 september 2017, 17:13

Ik krijg iedere 11e v/d maand nieuwe belminuten maar mijn punten moeten toch na iedere betaling van een factuur worden bijgeschreven en dat is al een tijdje niet zo want ik weet dat omdat ik iedere x in de gaten hoeveel punten ik heb om iets te bestellen met mijn punten en het blijft maar op 570 punten staan. Dus snap ik niet waar mijn punten blijven.
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    7889 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

14 september 2017, 11:46

Hi Vs73,

Als je bij je puntenoverzicht kijkt dan zie je dat er wel elke maand punten worden bijgeschreven. Kijk anders eerst even of de punten van september correct worden bijgeschreven en of het puntenaantal hoger wordt dan 570. Mocht dat niet zo zijn dan gaan wij onderzoeken waar het aan ligt.

Laat je het ons weten zodra je de punten van september hebt?
    0
    .

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)