Beantwoord: Rituals cadeaupakket, Hammam niet beschikbaar

• MaschaB

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MaschaB heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    1222 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Auteur

9 januari 2018, 11:10

- Topic starter
    Hoihoi,

Ik wilde van mijn gespaarde punten eindelijk eens iets bestellen, dus heb ik in de Catalogus het Rituals cadeaupakket uitgezocht. Er staat in de toelichting dat er drie pakketten zijn die je kan bestellen. Helaas staat de variant die ik wilde bestellen (Hammam) niet als optie aangegeven. Is dit pakket niet op voorraad? En wanneer kan ik die variant wel bestellen? Ik heb meer dan genoeg punten. Er staat wel Uit Voorraad Leverbaar gek genoeg.
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Issam op 11 januari 2018, 11:24
    Hey Mascha,

Nog even bikkelen dus! Succes ermee in ieder geval.

Ik heb inmiddels een reactie gekregen en onze collega's geven aan dat de Hammam versie terug gaat komen, dit zal begin februari gebeuren. Nog een paar weekjes dus. ;)

Vast wel het wachten waard toch?
    Bekijk origineel
  • Issam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    12234 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Sony Expert

Sony Expert

9 januari 2018, 15:00

Hey Mascha,

Leuk om je hier weer te zien, dat is lang geleden! Hoe gaat het met je? :D

Oh wat gek, ik zie inderdaad dat je alleen uit de Sakura en Dao variant kan kiezen.. Ik ga dit voor je navragen zodat ik je met zekerheid van een reactie kan voorzien. Zodra ik een reactie heb gekregen laat ik het je gelijk weten. Je hoort dus nog van me!
    0
  • MaschaB

1222 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Auteur

9 januari 2018, 15:23

Issam schreef:

Hey Mascha,

Leuk om je hier weer te zien, dat is lang geleden! Hoe gaat het met je? :D

Oh wat gek, ik zie inderdaad dat je alleen uit de Sakura en Dao variant kan kiezen.. Ik ga dit voor je navragen zodat ik je met zekerheid van een reactie kan voorzien. Zodra ik een reactie heb gekregen laat ik het je gelijk weten. Je hoort dus nog van me!

Hey Issam, lang niet gesproken idd :D Ja het gaat prima hoor, bijna klaar met mijn studie. Alleen nog even (ahum) mijn scriptie afronden.

Dank voor je reactie. Ik wacht het af!
    0
  • Issam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    12234 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

11 januari 2018, 11:24

Hey Mascha,

Ik heb inmiddels een reactie gekregen en onze collega's geven aan dat de Hammam versie terug gaat komen, dit zal begin februari gebeuren. Nog een paar weekjes dus. ;)

0
  • MaschaB

1222 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Auteur

11 januari 2018, 12:27

Issam schreef:

Hey Mascha,

Dankje voor je reactie. Ik weet alleen niet of ik zo lang kan wachten ivm het vervallen van mijn punten rond die tijd (geloof ik). Heb jij toevallig inzage in tot wanneer ze geldig zijn? Of kan ik dat zelf ergens zien? Heb heel vroeger wel eens punten ingewisseld voor korting op mijn factuur, maar dat was met een vorig account.
    0
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    2124 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

11 januari 2018, 14:22

Hoi Mascha,

Ik heb direct even voor je gecheckt wanneer je aangemeld bent met het huidige account! Dat was om precies te zijn op 02-03-2015. Zoals je zelf ook al vermoedde, is één van de voorwaarden van T-Mobile Extra dat je eens per drie jaar minimaal 1 punt gebruikt voor een bestelling. Het is dus zeker handig om de datum in de gaten te houden en eventueel wat anders te bestellen. Misschien iets heel kleins om ook nog punten over te houden voor het Rituals pakket? :D
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)