Beantwoord: Melding "oeps er Is iets fout gegaan"

Tags:
  • Elisab

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Elisab heeft ontvangen van andere leden.

    is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

    10 januari 2018, 22:32

    - Topic starter
    Helaas kan ik al langere tijd niet op T-mobile extra. Wanneer ik daar heen wilt gaan om mijn punten in te wisselen krijg ik een scherm waarop staat "oeps er is iets fout gegaan". Ik zou graag ook op de pagina willen komen om punten in te wisselen.
    0
    Quote
    Gemarkeerd als antwoord: David op 11 januari 2018, 11:52
    Hoi Elisab,

    Ik denk dat ik het probleem heb achterhaald en opgelost! Er stonden een aantal My T-Mobile accounts door elkaar en deze zaten elkaar als het ware in de weg. Ik heb nu wat aanpassingen gedaan en als het goed is zou je nu weer op de pagina van T-Mobile Extra kunnen. Het My T-Mobile account met jouw 06-nummer als gebruikersnaam is nog actief. Zou je het nu eens kunnen proberen? Ik heb heel goede hoop dat het nu goed moet komen! :)

    Houd ons op de hoogte!

    PS: CrisTien, wederom bedankt voor de hulp! :)
    Bekijk origineel
  • CrisTien

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten CrisTien heeft ontvangen van andere leden.

    Doet lekker mee
    1379 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Apple Expert

    Apple Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    10 januari 2018, 22:47

    Mmm doe je dat via de site of in de app?
    0
    Quote
    Ik ben ook maar een klant! Met een beetje vriendelijkheid kom je veel verder ❤️
  • Elisab

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Elisab heeft ontvangen van andere leden.

    is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

    10 januari 2018, 22:49

    Ik heb het via de app op mijn telefoon en via de website op mijn laptop geprobeerd krijg bij allebei deze melding.
    0
    Quote
  • CrisTien

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten CrisTien heeft ontvangen van andere leden.

    Doet lekker mee
    1379 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Apple Expert

    Apple Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    10 januari 2018, 22:53

    Vreemd! Ik heb even gekeken maar bij mij werkt het goed.
    Kan je de andere opties wel benaderen zonder fouten?
    0
    Quote
    Ik ben ook maar een klant! Met een beetje vriendelijkheid kom je veel verder ❤️
  • Elisab

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Elisab heeft ontvangen van andere leden.

    is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

    10 januari 2018, 22:55

    Ja dat gaat wel dat is het rare. Alleen T-mobile extra kom ik niet in.
    0
    Quote
  • CrisTien

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten CrisTien heeft ontvangen van andere leden.

    Doet lekker mee
    1379 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Apple Expert

    Apple Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    10 januari 2018, 23:01

    Dat is wel vreemd. Soms helpt het met een andere browser bvb. Google Chrome.
    Probeer eens.
    0
    Quote
    Ik ben ook maar een klant! Met een beetje vriendelijkheid kom je veel verder ❤️
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    12609 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    Antwoord

    11 januari 2018, 11:52

    Hoi Elisab,

    Ik denk dat ik het probleem heb achterhaald en opgelost! Er stonden een aantal My T-Mobile accounts door elkaar en deze zaten elkaar als het ware in de weg. Ik heb nu wat aanpassingen gedaan en als het goed is zou je nu weer op de pagina van T-Mobile Extra kunnen. Het My T-Mobile account met jouw 06-nummer als gebruikersnaam is nog actief. Zou je het nu eens kunnen proberen? Ik heb heel goede hoop dat het nu goed moet komen! :)

    Houd ons op de hoogte!

    PS: CrisTien, wederom bedankt voor de hulp! :)
    0
    Quote
  • Elisab

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Elisab heeft ontvangen van andere leden.

    is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

    11 januari 2018, 12:46

    @David super bedankt! Het werkt weer!
    1
    Quote
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    12609 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    11 januari 2018, 16:30

    Gelukkig! Graag gedaan! :)
    0
    Quote

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)