Beantwoord: Korting op factuur met T-Mobile Extra punten

• toetenogblazen

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten toetenogblazen heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    0 Reacties
    Auteur

20 augustus 2017, 14:19

- Topic starter
    Hallo, is het nog mogelijk om punten in te wisselen voor korting op de nota, of hebben jullie dat ook afgeschaft? Ik zie het nergens meer online staan.

Groet, José
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Jaimy op 22 augustus 2017, 12:18
    Hoi José en CrisTien,

Het klopt inderdaad dat dit niet meer mogelijk is. De reden hiervoor is dat er nu andere manieren zijn om een fijne factuurkorting te krijgen, namelijk via T-Mobile Samen en Vriendenkorting!

Natuurlijk zijn er superveel andere leuke cadeaus te vinden in de catalogus, dus ik hoop dat er iets anders passends voor jullie bijzit. :D
    Bekijk origineel
  • jan kelder

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jan kelder heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    1264 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

20 augustus 2017, 14:27

Helaas is dat niet meer mogelijk.
    0
  • CrisTien

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten CrisTien heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    1379 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

20 augustus 2017, 17:46

Jammer genoeg afgeschaft.
    Misschien kan iemand uitleggen waarom?
    Ik zou het ook wel terug willen hebben.
    De korting was voor mij de enige reden om punten te sparen
    0
    Ik ben ook maar een klant! Met een beetje vriendelijkheid kom je veel verder ❤️
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    2124 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Antwoord

22 augustus 2017, 12:18

Hoi José en CrisTien,

Het klopt inderdaad dat dit niet meer mogelijk is. De reden hiervoor is dat er nu andere manieren zijn om een fijne factuurkorting te krijgen, namelijk via T-Mobile Samen en Vriendenkorting!

Natuurlijk zijn er superveel andere leuke cadeaus te vinden in de catalogus, dus ik hoop dat er iets anders passends voor jullie bijzit. :D
    0
  • Pinda 1

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pinda 1 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

21 oktober 2017, 18:15

Wat een onzin dat de factuurkorting is afgeschaft ! Dit was ook het enige waar ik voor spaarde.
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    9414 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

23 oktober 2017, 15:02

Hi Pinda,

Ik begrijp dat je blij was met de factuurkorting. Maak je al gebruik van T-Mobile Samen? Daarmee kun je ook tot €5 factuurkorting krijgen.
    0
    .
  • Robertvb

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Robertvb heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    15 Reacties

23 oktober 2017, 19:19

Heerlijk uitgekleed dat tmobile extra, een sapcentrifuge spaar je zo bij elkaar in 5 jaar 😂
    0
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    2124 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

25 oktober 2017, 13:01

Haha touché, Robert!

Natuurlijk is het vooral bedoeld als leuke extra - je krijgt immers een gratis punt voor elke euro op je factuur - en zijn er genoeg producten of vouchers die al bij een lager puntenaantal beschikbaar zijn! Daarnaast kun je bij veel producten kiezen voor bijbetalen, zodat je deze met een leuke korting aan kunt schaffen. :D
    0
  • janrotterdam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten janrotterdam heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    80 Reacties

10 februari 2018, 08:17

Ze kleden heel t mobile uit ze hebben genoeg klanten binnen en schaffen t mobile extra af en t mobile samen. Verder was abo met 6 gig dat is nu 5 gig geworden. Houd in je geen gratis muziek streamen meer heb
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)