Beantwoord: Kan bestelling met bijbetalen niet plaatsen in T-Mobile extra

• maartjevdm1

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten maartjevdm1 heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    4 Reacties
    Auteur

11 oktober 2017, 17:58

- Topic starter
    Ik zou graag een middelgroot hamam rituals pakket willen bestellen vanuit t-mobile extra. Ik heb echter nog net niet genoeg punten om het geheel met punten te betalen maar er staat aangegeven dat dit product ook met bijbetalen besteld kan worden. Echter wordt deze optie vervolgens niet gegeven en staat er u heeft niet genoeg punten https://www.t-mobile.nl/sparen/catalogus/product/rituals-middelgroot-cadeaupakket . Ik kan nergens op bestellen klikken of zien wat er mogelijk is. Als ik bijvoorbeeld kijk bij de rituals geurstokjes waarvoor ik wel genoeg punten heb kan ik kiezen in hoeverre ik het met punten of bijbetalen zou willen afrekenen. Hopelijk kunt u mij uit de brand helpen

hartelijke groet
    Maartje
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Hajar op 12 oktober 2017, 14:23
    Hi Maartje,

Bij sommige artikelen kun je een gedeelte bijbetalen als je niet genoeg punten hebt. Ik zie dat dat ook voor Rituals producten geldt. We bieden je de opties 25%, 50% of 75% bijbetalen. Dit verschilt per artikel. Het extra bedrag wordt daarna gewoon verrekend op je maandelijkse factuur. Op deze pagina vind je informatie over inwisselen van je T-Mobile Extra punten.

Veel plezier met je rituals pakket! Als je nog vragen hebt, laat het mij weten. :)
    Bekijk origineel
  • CrisTien

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten CrisTien heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    673 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

11 oktober 2017, 18:54

Is bij mij ook zo, en het geheel is totaal niet duidelijk.
    Ik begreep dat je bij sommige artikelen 25% 50% en 75% mag bijbetalen.
    Maar het staat niet bij de producten. Je moet alles maar aanklikken om te gissen of je het mag bestellen.
    Ik dacht dat het programma vandaag beter zou worden maar het werkt nog steeds niet handig.
    0
    Ik ben ook maar een klant! Met een beetje vriendelijkheid kom je veel verder ❤️
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8184 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

12 oktober 2017, 14:23

Hi Maartje,

Bij sommige artikelen kun je een gedeelte bijbetalen als je niet genoeg punten hebt. Ik zie dat dat ook voor Rituals producten geldt. We bieden je de opties 25%, 50% of 75% bijbetalen. Dit verschilt per artikel. Het extra bedrag wordt daarna gewoon verrekend op je maandelijkse factuur. Op deze pagina vind je informatie over inwisselen van je T-Mobile Extra punten.

Veel plezier met je rituals pakket! Als je nog vragen hebt, laat het mij weten. :)
    0
    .
  • maartjevdm1

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten maartjevdm1 heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    4 Reacties
    Auteur

13 oktober 2017, 15:35

Hoi Hajar ik begrijp dat de optie bestaat om bij te betalen maar het probleem is dat die niet wordt gegeven. Er staat een bericht dat ik niet genoeg punten heb en ik kan überhaupt nergens op bestellen klikken. Bij een product waarvoor ik dus wel genoeg punten heb om het geheel met punten te betalen werden wel deze opties gegeven. Bij het rituals pakket kan ik dus simpelweg geen bestelling plaatsen. Kortom jouw antwoord lost dit niet op
    0
  • maartjevdm1

is een nieuwe Poster
    4 Reacties
    Auteur

15 oktober 2017, 14:36

Beste tmobile en hajar hoezo is dit gemarkeerd als beantwoord want dat is het niet. Ik zie dat anderen met hetzelfde probleem zitten. Er is een error op de site. Waardoor bestellen met bijbetalen niet als optie wordt gegeven. Ik hoor graag een echte oplossing
    0
  • Hajar

T-Mobile Moderator
    8184 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

16 oktober 2017, 13:30

Hi Maartje,

Ervaar je dit probleem in zowel de app als webversie? Van welke versie maak jij gebruik? Maak je gebruik van de laatste My T-Mobile app? Ik ga dit ook even navragen bij de afdeling die hierover gaat.

Je hoort nog van me. Excuses voor het ongemak!
    0
    .
  • maartjevdm1

is een nieuwe Poster
    4 Reacties
    Auteur

17 oktober 2017, 11:27

Beste Hajar dank voor de reactie. Ik gebruik de webversie via safari op een Imac die volledig up to date is. Benieuwd hoe die voor de anderen is die op dit probleem stuiten. Ik hoop spoedig van je te horen Mvg Maartje
    0
  • penciltje

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten penciltje heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

17 oktober 2017, 14:32

ik ervaar dit probleem ook , helaas net niet genoeg punten om het pakket te kunnen bestellen ,
    0
  • Tim van den Dool

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Tim van den Dool heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

17 oktober 2017, 15:03

Beste Hajar, zo geldt het ook voor mij. Voor de update kon ik de Amsterdam Music Festival kaart nog bestellen met bijbetalen en dat zou nu nog steeds moeten kunnen. Nu ik deze kaart tot en met 18 oktober kan bestellen, wil ik graag weten of ik hier nog rekening mee kan houden en de kaart nog voor morgen kan bestellen via de shop of dat t probleen niet verholpen wordt voor de 19e. Mvg Tim
    0
  • Hajar

T-Mobile Moderator
    8184 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

17 oktober 2017, 15:34

Hi allemaal,

Het probleem is nu bekend en we zijn druk bezig om het op te lossen! Excuses voor het ongemak!
    0
    .

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)