Beantwoord: Help! Ik heb mijn T-Mobile Extra bestelling niet ontvangen!

• David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11685 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Auteur

20 april 2015, 12:10

- Topic starter
    Ik heb mijn voucher niet ontvangen in mijn mailbox. Wat kan ik hier aan doen?
    1
    Gemarkeerd als antwoord: DavidK op 20 april 2015, 12:18
    Vouchers van Blijdorp, Albelli fotoboek, Pathé en tijdschriften komen helaas soms niet aan. Als dit het geval is dan kun je in dit topic een reactie achterlaten zodat wij voor je kunnen achterhalen waar het mis is gelopen! :)

Controleer eerst even je spambox, omdat de vouchers daar soms nog wel eens terecht in willen komen en we je dit ook als eerste vragen te checken!

Zit je bij Hotmail / Live / Outlook / MSN?

Zou je in je mail instellingen het volgende willen uitvoeren? Zo kunnen we er vrijwel zeker van zijn dat bij een volgende verzending de vouchers wél aankomen!
    - Ga naar de instellingen van je Hotmail account (Tandwieltje rechts boven)
    - ‘Opties’
    - ‘Veilige en geblokkeerde afzenders’
    - Voeg vervolgens het volgende domein toe: @t-mobile.funvoucher.nl

Zitten de vouchers niet in je (spam)inbox en zijn er al meer dan 5 werkdagen voorbij sinds je aanvraag? Jammer! Laat dan in een reactie je bestelling achter en wanneer je deze hebt geplaatst. We gaan dan hiermee aan de haal en gaan er vanuit dat het dan snel opgelost is en jij je vouchers alsnog ontvangt! :D
    Bekijk origineel
  • KlantJ

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten KlantJ heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    3 Reacties

14 december 2017, 14:46

Vorige week vrijdag heb ik 2 1/5 staatslot met mijn punten gekocht. Ik heb vooralsnog geen bevestigingsmail gekregen en de vouchers ook niet. Ik heb de codes wel geactiveerd. Ik heb in al mijn postvakken gekeken gezocht.
    0
  • Issam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    12032 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Sony Expert

Sony Expert

15 december 2017, 12:03

Hoi KlantJ,

Leuk om je hier weer te zien. Welcome back!

Gek dat ook jij de vouchers niet hebt ontvangen. Zou je de instructies op de eerste pagina van dit topic willen volgen? Zo weet je zeker dat de mailtjes goed bij jou aankomen.

Voor de zekerheid heb ik je de vouchers nogmaals per e-mail toegestuurd. Deze krijg je binnen 24 uur binnen, zou je ons willen laten weten of ze nu wel binnen zijn gekomen?

Is dit niet het geval, dan wil ik je vragen om ons een seintje te geven wanneer je de instructies op de eerste pagina van dit topic hebt gevolgd. Dan versturen we de e-mail nog een keer toe in de hoop dat die dan wel aankomt. Lukt het daarna nog steeds niet.. Dan gaan we een ander e-mail adres proberen!

Ik ben erg benieuwd naar je reactie KlantJ.
    0
  • KlantJ

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten KlantJ heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    3 Reacties

15 december 2017, 13:30

De vouchers kon ik wel ontvangen en ook activeren, maar de loten zelf niet en ook geen bevestigingsmail. Als ik op de staatsloterij pagina aan kom tref ik "Je hebt voor deze trekking geen loten gekocht".
    0
  • Kaassausje

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Kaassausje heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    6279 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

15 december 2017, 19:19

In dat geval moet je contact opnemen met de klantenservice van de Staatsloterij. T-Mobile kan alleen de vouchers opnieuw versturen, zij kunnen niet in het systeem van de Staatsloterij om eventuele problemen daar op te lossen.
    0
    Medeklant, geen medewerkster.
  • Mark Justus

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mark Justus heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

8 januari 2018, 19:36

Beste David, Dank dat je hernieuwd mijn Pathé vouchers hebt gestuurd, maar helaas is ook deze tweede e-mail niet aangekomen. Ik kan je eventueel een ander e-mailadres doorgeven om op te sturen (via privébericht). Groet, Mark Justus
    0
  • David

T-Mobile Moderator
    11685 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Auteur

9 januari 2018, 10:54

Hoi Mark,

Zonde dat de mail niet in jouw mailbox beland is. Ook niet in de spambox? Had je bij jouw andere e-mailadres wel de instellingen al aangepast, zoals in dit topic is vermeld? Dan kunnen we het met een ander e-mailadres proberen. Je kunt me een privébericht sturen met dit e-mailadres.
    0
  • Mark Justus

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mark Justus heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

12 januari 2018, 18:50

Beste David, inmiddels heb ik de voucher ontvangen. Dank je wel voor je hulp! We gaan lekker film kijken. Weet jij toevallig hoe lang de voucher geldig is? De geldigheidsduur staat er niet op. Groet, Mark!
    0
  • David

T-Mobile Moderator
    11685 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Auteur

14 januari 2018, 15:51

Hoi Mark,

Graag gedaan, mooi dat het uiteindelijk is gelukt! :) De voucher voor Pathé Thuis is 1 jaar na uitgifte geldig, dus je hebt nog even de tijd! Geniet van de film!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)