• Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    9414 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Modbreak

9 maart 2016, 15:19

- Topic starter
    Spaar jij al gratis mee voor cadeaus met T-Mobile Extra? T-Mobile Extra is het spaarprogramma voor leuke cadeaus en uitjes. In dit topic kun je alle informatie vinden over T-Mobile Extra!

Hoe kan ik mij aanmelden voor T-Mobile Extra?
    Je kan je gratis via My T-Mobile aanmelden voor T-Mobile Extra en je ontvangt bij je aanmelding al 15 T-Mobile Extra punten cadeau! Deze punten ontvang je 1 of 2 dagen na aanmelding. Binnen ongeveer 3 dagen na inschrijving ontvang je een bevestiging per e-mail en zie je jouw spaarsaldo bij de T-Mobile Extra Catalogus op My T-Mobile staan.

Hoeveel T-Mobile Extra punten ontvang ik per factuur?
    Als jij je hebt aangemeld voor T-Mobile Extra dan ontvang je voor 1 euro op je factuur 1 T-Mobile Extra punt.

Hoe werkt het sparen?
    Je spaart automatisch punten op tot het einde van je contract. Als je jouw abonnement verlengt dan neem je jouw spaarpunten mee. Naast het automatisch sparen kun je ook extra punten krijgen door deel te nemen aan nieuwe acties.

Ik heb niet voldoende punten voor een artikel uit de catalogus, kan ik bijbetalen?
    Het is, sinds 6 mei 2015, bij bepaalde artikelen mogelijk om een artikel te bestellen met bijbetaling. In dat geval kan er gekozen worden om een bepaald deel met punten en een ander deel via je factuur te betalen.

Kan ik opgespaarde punten over laten zetten naar een ander 06-nummer?
    Je ontvangt de punten op het 06-nummer waarop je het lidmaatschap hebt geactiveerd. Het is niet mogelijk om punten over te zetten naar een ander 06-nummer. Ook niet naar een ander 06-nummer van jezelf of om meerdere nummers te bundelen. Bij een contractovername komen je spaarpunten ook te vervallen. Bekijk onze algemene voorwaarden voor meer informatie.

Hoelang blijven mijn opgespaarde punten geldig?
    De T-Mobile Extra punten blijven geldig zolang je lid bent van T-Mobile Extra en per 3 jaar tenminste 1 punt gebruikt. Als je het lidmaatschap van T-Mobile Extra opzegt, blijven de punten nog 1 maand geldig. Als je echter je abonnement opzegt, dan vervalt T-Mobile Extra automatisch en vervallen de gespaarde punten op de dag dat het contract wordt stopgezet.

Kan ik mijn punten ook inwisselen in een T-Mobile Shop?
    Je kunt met je T-Mobile Extra-punten ook betalen in de T-Mobile Shops. Zo kun je bijvoorbeeld de punten gebruiken om de nieuwe telefoon van jouw keuze of een accessoire te kopen. Heb je niet genoeg punten? Dat is geen probleem. Je kunt een gedeelte in punten betalen en de rest bijbetalen. Het is niet mogelijk om je T-Mobile Extra punten te gebruiken voor het voldoen van een eventuele betalingsachterstand.

Ik heb mijn T-Mobile Extra bestelling niet ontvangen, wat nu?
    Het kan weleens gebeuren dat je een voucher niet hebt ontvangen of dat hij terecht is gekomen in je spambox. Mocht dat het geval zijn, bekijk dan dit topic voor meer informatie over wat je kan doen als je jouw bestelling niet hebt ontvangen.

Mocht jij leuke suggesties hebben voor cadeaus of spaaracties, laat het ons dan weten in dit topic.
    0
    .
  • Anco95

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anco95 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

30 november 2017, 15:37

Eergisteren een 1/5 staatslot besteld, alleen nog geen mail gehad.
    Op de app staat al wel dat de bestelling is afgerond?
    0
  • darkdjproject

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten darkdjproject heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties

30 november 2017, 16:53

Hajar schreef:

Hoeveel T-Mobile Extra punten ontvang ik per factuur?
    Als jij je hebt aangemeld voor T-Mobile Extra dan ontvang je voor 1 euro op je factuur 1 T-Mobile Extra punt.

Hoe werkt het sparen?
    Je spaart automatisch punten op tot het einde van je contract. Als je jouw abonnement verlengt dan neem je jouw spaarpunten mee. Naast het automatisch sparen kun je ook extra punten krijgen door deel te nemen aan nieuwe acties.

Ik heb gisteren contact gehad met de T-Mobile - Thuis customer service, en gevraagd hoe het zit met de facturen en de T-Mobile Extra punten van T-Mobile thuis.
    T-mobile thuis neemt geen deel aan dit loyaliteitsprogramma....?
    Aangezien als ik alles "Compleet (Mobiel+Thuis)" maak zullen facturen in 1 account komen.
    Volgen deze omschrijving ga ik er toch vanuit dat als ik T-Mobile Thuis er bij neem ik dan ook voor iedere 1 euro op die factuur 1 T-Mobile Extra Punt ontvang.....

Ook bij de informatiepagina's van T-Mobile extra staat niks vermeld over dat T-Mobile thuis WEL of NIET meetelt voor de punten.
    0
  • Issam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    12234 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Sony Expert

Sony Expert

1 december 2017, 10:58

Hey Anco,

Begrijpelijk dat je zo snel mogelijk je staatsloten wil ontvangen. Het kan tot 5 werkdagen duren voordat je deze per e-mail binnen krijgt. Houd je mailbox dus goed in de gaten. Controleer voor de zekerheid ook of deze niet in je ongewenst map is gekomen. Daarnaast wil ik je vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Hier vind je instructies voor het juist instellen van je mail zodat je alle vouchers wel binnen krijgt.

Hoi hoi Darkdjproject,

Het is inderdaad 'nog' niet mogelijk om punten te ontvangen na het betalen van je T-Mobile Thuis facturen. De facturatiesystemen zijn op dit moment nog niet aan elkaar gekoppeld, waardoor het niet mogelijk is om T-Mobile Thuis mee te nemen in het T-Mobile Extra spaarprogramma. We zijn ervan op de hoogte dat hier vraag naar is, daarom zijn we aan het kijken naar de mogelijkheden om dit alsnog toe te passen in de toekomst. Mocht hier verandering in komen, dan laten we dit natuurlijk meteen weten op ons forum. Houd ons forum dus goed in de gaten. ;)
    0
  • darkdjproject

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten darkdjproject heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties

1 december 2017, 13:16

Issam schreef:

Hoi hoi Darkdjproject,

Het is inderdaad 'nog' niet mogelijk om punten te ontvangen na het betalen van je T-Mobile Thuis facturen. De facturatiesystemen zijn op dit moment nog niet aan elkaar gekoppeld, waardoor het niet mogelijk is om T-Mobile Thuis mee te nemen in het T-Mobile Extra spaarprogramma. We zijn ervan op de hoogte dat hier vraag naar is, daarom zijn we aan het kijken naar de mogelijkheden om dit alsnog toe te passen in de toekomst. Mocht hier verandering in komen, dan laten we dit natuurlijk meteen weten op ons forum. Houd ons forum dus goed in de gaten. ;)

Mijn voorstel is in ieder geval om dit dan even duidelijk te maken.
    Lijkt me handig dat mensen weten na de uitleg van T-Mobile Extra dat het alleen voor het Mobiele abonnement geldt en niet voor alle diensten van T-Mobile.

Voorbeeld:

T-Mobile Extra geldt voor onze volgende diensten:
    - Mobiele Abonnementen

Dat lijstje kun je dan altijd uitbreiden wanneer er meer diensten deelnemen aan het T-Mobile Extra spaarprogramma. Wel zo duidelijk voor de consumenten en scheelt de moderators toch een hoop van dezelfde vragen.
    0
  • Issam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    12234 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Sony Expert

Sony Expert

1 december 2017, 15:01

Hoi dardjproject,

Dat is inderdaad duidelijker. Wederom bedankt voor je feedback!
    0
  • Bobbie93

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Bobbie93 heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

3 december 2017, 14:32

Hoi T-Mobile,

Ik had 1484 punten gespaard en wilde hiervoor een pannenkoekplant bestellen. Ik zag toen echter toen ik op bestellen drukte dat de plant naar mijn oude adres gestuurd zou worden, ik heb dus mijn nieuwe adres niet doorgegeven. Ik heb de bestelpagina toen verlaten om eerst mijn adres te wijzigen. Toen ik daarna de bestelling wilde uitvoeren had ik opeens nog maar 79 punten en kon ik dus niets. Ik heb geen mail ontvangen en in mijn besteloverzicht of puntenoverzicht is ook niet gewijzigd of staat een bestelling klaar. Maar mijn puntentotaal is wel nog maar 79. Kunnen jullie zien wat er gebeurd is en hoe dit is op te lossen?

Hartelijke groet
    0
  • Kaassausje
    Klantexpert
    6530 Reacties

3 december 2017, 15:17

Hoi Bobbie93, welkom op het klantenforum.

Kijk straks nog even op je account of de punten alweer bijgeboekt zijn. De punten worden automatisch gereserveerd wanneer je een product gaat bestellen, zo kun je met een 'real time weergave' van het puntensaldo verder shoppen. Als het proces niet wordt afgerond, worden ze vanzelf weer bijgeschreven. :)
    1
    Medeklant, geen medewerkster.
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    9414 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Auteur

4 december 2017, 14:34

Hi Bobbie,

Ik zie dat je later om 16:02 een bestelling gedaan. Je hebt hier ook een bevestiging van ontvangen. Klopt het adres nu wel? Ik wens je alvast veel plezier met je bestelling! :)
    0
    .
  • Bobbie93

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Bobbie93 heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

4 december 2017, 15:01

Jaa, ik heb een bevestiging ontvangen en als het goed is klopt het adres nu ook!
    Bedankt voor de reactie, fijne dag verder!
    0
  • Moos

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Moos heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    6 Reacties

7 maart 2018, 20:30

Ik heb via punten een voucher besteld voor Deezer. Heb de code geactiveerd maar er gebeurde verder niets. Geen deezer dus. Heb dit probleem al via chat geprobeerd opgelost te krijgen maar chat wordt steeds afgebroken. Men heeft dezelfde voucher opnieuw gestuurd maar met dezelfde code en die pakt ie natuurlijk niet meer. Kortom wel mn ounten kwijt maar geen deezer. Wat nu?
    0
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    2124 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

8 maart 2018, 11:07

Hoi Moos,

Dat zou zonde zijn van jouw bestelling en dat laten we uiteraard niet gebeuren!

Ik zie inderdaad dat het met de chat niet helemaal goed is gegaan, de verbinding viel weg. Gelukkig heb je de Community gevonden! Ik heb meteen even contact opgenomen met de collega's die hier nog meer vanaf weten en dit probleem hopelijk zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen! Zodra ik van hen terughoor, laat ik het je meteen weten.

We gaan ervoor zorgen dat je weer snel van jouw muziek kunt genieten. :)
    1
  • Moos

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Moos heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    6 Reacties

8 maart 2018, 12:06

Beste jaimy

Bedankt! Dat zou fijn zijn. Volgens mij zou ik na activeren een code van deezer moeten krijgen maar die heb ik dus nooit gekregen. Zou fijn zijn als dit opgelost wordt. Ik wacht dus nog af.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)