Beantwoord: Cadeau punten voor aanvulling databundel op vakantie

• toon.bouman

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten toon.bouman heeft ontvangen van andere leden.

is net lid geworden
    0 Reacties
    Auteur

6 augustus 2017, 13:11

- Topic starter
    Kan ik mijn cadeau punten gebruiken om mijn data bundel aan te vullen zodat ik daar in Frankrijk gebruik van kan maken? In de voorwaarden staat dat het alleen op het netwerk van tmobile in Nederland werkt
    0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 7 augustus 2017, 15:07
    Hoi Toon,

Het klopt inderdaad dat de aanvullers van T-Mobile Extra alleen in Nederland gebruikt kunnen worden, dus niet over de grens, ook niet na de wijzigingen van juni. Je kunt deze dus niet in Frankrijk gebruiken. Op dit moment is er niets in de catalogus wat je wél in de EU (+ Noorwegen en IJsland) kunt gebruiken. De passen zijn ook pas geldig vanaf zone 1 (Zwitserland). Wellicht komt hier in de toekomst nog verandering in!

Als wij je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
    Bekijk origineel
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11244 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

7 augustus 2017, 15:07

Hoi Toon,

Het klopt inderdaad dat de aanvullers van T-Mobile Extra alleen in Nederland gebruikt kunnen worden, dus niet over de grens, ook niet na de wijzigingen van juni. Je kunt deze dus niet in Frankrijk gebruiken. Op dit moment is er niets in de catalogus wat je wél in de EU (+ Noorwegen en IJsland) kunt gebruiken. De passen zijn ook pas geldig vanaf zone 1 (Zwitserland). Wellicht komt hier in de toekomst nog verandering in!

Als wij je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
    0
  • Ptjo

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ptjo heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

12 augustus 2017, 00:38

Zelfde hier... ik zit in Spanje.. heb ik nu voor niets 925 punten verzilverd en nu dus kwijt? Zonde en belachelijk eigenlijk...
    0
  • Muberra

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Muberra heeft ontvangen van andere leden.

Oud T-Mobile Moderator
    1392 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

14 augustus 2017, 13:20

Hoi Ptjo,

Welkom op het forum!

Ik zie dat je vandaag contact hebt gehad met mijn collega van de chat. Zij heeft het voor je opgelost. :)

Als wij je nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!
    0
  • Ptjo

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ptjo heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

14 augustus 2017, 13:40

Tnx.. is perfect opgelost.. me happy
    1
  • Muberra

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Muberra heeft ontvangen van andere leden.

Oud T-Mobile Moderator
    1392 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

15 augustus 2017, 09:43

Hi Ptjo,

Helemaal top!

You happy = we happy :D
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)