Beantwoord: Bestelling T-Mobile Extra niet gelukt

• Petraninic

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Petraninic heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    4 Reacties
    Auteur

9 januari 2018, 20:39

- Topic starter
    Ik heb net een bestelling gedaan bij tmobile extra in de catalogus, ik kwam bij stap 2 en besefte dat ik het adres moest wijzigen in mijn account. Dus ik drukte op ‘terug’, deed wat ik moest doen en ging weer naar het product wat ik zojuist wilde bestellen. Toen bleek ik geen saldo meer te hebben!! Ik heb geen bestelling, maar de punten zijn er wel vanaf getrokken. Hoe krijg ik nu mijn punten terug???
    0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 10 januari 2018, 12:29
    Hoi Petraninic,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! :S

Het probleem wat je schetst is inderdaad bekend, we werken al aan een oplossing! Dit soort orders worden automatisch gecorrigeerd. Als je nu naar jouw My T-Mobile gaat, zie je dat er geen bestellingen gedaan zijn en dat jouw punten er gewoon nog zijn. :) Je kunt dus de goede order plaatsen!

Als je hier nog vragen over hebt, dan horen we het graag van je!
    Bekijk origineel
1 Reactie
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    12609 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

10 januari 2018, 12:29

Hoi Petraninic,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! :S

Het probleem wat je schetst is inderdaad bekend, we werken al aan een oplossing! Dit soort orders worden automatisch gecorrigeerd. Als je nu naar jouw My T-Mobile gaat, zie je dat er geen bestellingen gedaan zijn en dat jouw punten er gewoon nog zijn. :) Je kunt dus de goede order plaatsen!

Als je hier nog vragen over hebt, dan horen we het graag van je!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)