Beantwoord: Bestelling Staatsloten niet gekregen

• Mr.Ger

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mr.Ger heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

9 januari 2018, 13:44

- Topic starter
    Goedemiddag,

Ik heb 18 december 2017, 2 staatsloten gekocht van mijn punten. Ik heb alle stappen succesvol doorlopen en e-mails gehad van T-Mobile en Staatsloterij dat alles is afgerond. Ik zou binnen x dagen de 2 staatsloten per mail moeten ontvangen, deze heb ik niet gehad. Ik heb het even afgewacht want ik dacht dat ik misschien met de trekking van 10 januari zou meedoen, maar ook nu nog geen mail. Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast bedankt!
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Jaimy op 10 januari 2018, 10:57
    Hoi Mr.Ger,

Ik snap dat je het liefst mee wilde spelen met de trekking van 10 januari! Om wèl zo snel mogelijk met de volgende trekking mee te kunnen spelen, raad ik je aan even contact te zoeken met de Staatsloterij. Zij zijn namelijk degene die de loten voor jou moeten regelen; ik kan niet in hun systemen kijken.

De contactgegevens kun je vinden onderaan de mails die je van ons hebt gehad, maar om het je makkelijker te maken heb ik de gegevens er meteen even voor je bijgezocht: je kunt bellen via 0800 - 02 31 303 (gratis) of contact zoeken via http://www.nederlandseloterij.nl/contact.

Ik ga er vanuit dat het zo helemaal goedkomt! Laat je het nog even weten?

Tot slot wens ik je alvast veel succes voor de volgende trekking! :D
    Bekijk origineel
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    1440 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Antwoord

10 januari 2018, 10:57

Hoi Mr.Ger,

Ik snap dat je het liefst mee wilde spelen met de trekking van 10 januari! Om wèl zo snel mogelijk met de volgende trekking mee te kunnen spelen, raad ik je aan even contact te zoeken met de Staatsloterij. Zij zijn namelijk degene die de loten voor jou moeten regelen; ik kan niet in hun systemen kijken.

De contactgegevens kun je vinden onderaan de mails die je van ons hebt gehad, maar om het je makkelijker te maken heb ik de gegevens er meteen even voor je bijgezocht: je kunt bellen via 0800 - 02 31 303 (gratis) of contact zoeken via http://www.nederlandseloterij.nl/contact.

Ik ga er vanuit dat het zo helemaal goedkomt! Laat je het nog even weten?

Tot slot wens ik je alvast veel succes voor de volgende trekking! :D
    0
  • Mr.Ger

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mr.Ger heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

17 januari 2018, 14:31

Goedemiddag,

Ik heb een reactie ontvangen van de Staatsloterij.
    In de maand december hadden ze veel verwerkingen te verrichten, dit is toen opgelopen met enige vertraging.
    De staatsloten worden mij alsnog toegezonden 2 á 3 dagen voor de trekking van 10 februari 2018.

Hartelijk dank voor jullie hulp!
    0
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    1440 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

18 januari 2018, 09:35

Hoi Mr.Ger,

Ah, dat verklaart de boel inderdaad! Wat fijn dat je de loten alsnog hebt toegezonden gekregen.

Ik hoop dat je er een leuk bedragje mee wint! :cool:
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)