Beantwoord: Anderhalf jaar klant en puntensaldo

• ahuygen

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ahuygen heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    0 Reacties
    Auteur

19 mei 2017, 11:33

- Topic starter
    Dus ,

ik kan een fruit snij zetje bestellen via de punten?
    of zal ik nog een jaar wachten zodat ik een speelgoed auto kan bestellen.
    wat zal ik doen.

hm
    0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 19 mei 2017, 15:14
    Nooit weg toch, zo'n verse fruitcocktail? :D Er zitten nog veel meer leuke producten tussen hoor, zoals vouchers, kortingen, staatsloten, noem maar op! Er zijn dus veel meer keuzes!

Je kunt ook nog een groep van T-Mobile Samen aanmaken, waarmee je dubbele punten kunt sparen, dan gaat het wat harder! Hopelijk vind je alsnog wat leuks in de catalogus!
    Bekijk origineel
1 Reactie
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    10080 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

19 mei 2017, 15:14

Nooit weg toch, zo'n verse fruitcocktail? :D Er zitten nog veel meer leuke producten tussen hoor, zoals vouchers, kortingen, staatsloten, noem maar op! Er zijn dus veel meer keuzes!

Je kunt ook nog een groep van T-Mobile Samen aanmaken, waarmee je dubbele punten kunt sparen, dan gaat het wat harder! Hopelijk vind je alsnog wat leuks in de catalogus!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)