Beantwoord: [Opgelost] Alle vaste diensten op T-Mobile Thuis regio Zuid-Holland 12-5

• Sander

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sander heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Thuis moderator
    1369 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Auteur

12 mei 2018, 13:55

- Topic starter

Update 15:15

De storing is verholpen. De diensten komen bij alle klanten weer terug.

Ervaar je nog problemen? Haal dan tien seconden de stroom van het modem. Hierna zullen de diensten uit zichzelf terugkeren.

13:55
    Momenteel is er een verstoring in de regio Zuid-Holland voor alle vaste diensten van T-Mobile Thuis. In dit topic zal ik jullie informeren over de stand van zaken. We werken met man en macht om dit zo snel mogelijk te verhelpen.

Kunnen jullie aangeven in welk postcodegebied je problemen ondervindt? Op die manier kan ik een betere inschatting maken van de situatie.

Alvast bedankt!
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Jasmijn op 12 mei 2018, 21:13
    UPDATE: Nu echt goed nieuws: Overal is Internet weer hersteld. Ook in Gorinchem, Meerkerk en Tienhoven krijgen we meldingen binnen dat alle diensten weer werken. Onwijs bedankt voor jullie updates en geduld!
    Bekijk origineel
  • Sander

T-Mobile Thuis moderator
    1369 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Auteur

12 mei 2018, 14:19

[14:19] Ik krijg verschillende signalen dat de diensten in Gorinchem en Ridderkerk weer hersteld zijn. Laat ons weten waar jij zit en wat de status van de storing is!

0
  • Brigit Kok

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Brigit Kok heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

12 mei 2018, 14:28

Ik woon in Capelle aan den IJssel
    1
  • Sander

T-Mobile Thuis moderator
    1369 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Auteur

12 mei 2018, 14:34

Hoi Brigit Kok,

Capelle valt binnen het gebied waar we storing ervaarden. Kun je het modem even van de stroom halen? Werken de diensten hierna weer?
    0
  • Brigit Kok

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Brigit Kok heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

12 mei 2018, 14:36

Hoi Sander,

Ja dat had ik al -tig x gedaan, maar gelukkig nu weer verbinding, JIPPIE!!!
    1
  • JustinO

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten JustinO heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

12 mei 2018, 14:39

Hier in Den Haag werkt het inmiddels ook weer ! :D
    1
  • ernstpolder

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ernstpolder heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    9 Reacties

12 mei 2018, 14:56

Hier in den haag al storing sinds donderdag, maar zal wel weer wat anders zijn dan waar de rest last van heeft.
    🙄
    0
  • Sander

T-Mobile Thuis moderator
    1369 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Auteur

12 mei 2018, 15:32

Hoi ernstpolder,

Dan gaat het inderdaad om een ander euvel. De storing in Zuid-Holland is inmiddels opgelost. Ik wil bij jou hetzelfde trucje herhalen! Kun je mij hiervoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen? Dan kijk ik wat ik aan onze kant kan terugvinden. Kun je mij ook in het kort een update geven wat er aan de hand is?
    0
  • Hththt87

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hththt87 heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    5 Reacties

12 mei 2018, 16:41

Hoi! Kan het zijn dat de storing zich verlegd heeft? Wij wonen in Giessen (10km van Gorinchem) en tv/internet ligt er finaal uit...
    0
  • JanFenies

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten JanFenies heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

12 mei 2018, 16:42

Hier in Friesland geen tv en WiFi
    0
  • Hththt87

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hththt87 heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    5 Reacties

12 mei 2018, 16:42

Voor de duidelijkheid: postcode 4283
    0
  • chantalcoolsma

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten chantalcoolsma heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties

12 mei 2018, 16:45

3224 geen tv en telefonie. Internet werkt wel.
    0
  • beviolet1969

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten beviolet1969 heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    17 Reacties

12 mei 2018, 17:04

Werkt hier ook nog niet 4207 pv
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)