[OPGELOST] 14-11-2017 Storing T-Mobile Thuis regio Rotterdam

• Brian

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Brian heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    359 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Auteur

14 november 2017, 13:07

- Topic starter
    Update 15-11-2017 9:23 De storing is vannacht om 1:17 uur definitief verholpen en alle diensten zijn hersteld! Mocht je nog problemen ervaren voer dan even een reset uit van de modem door deze even van de stroom te halen.

Update 14-11-2017 14:57 De monteurs zijn op locatie gearriveerd en hebben de oorzaak gevonden. Het incident wordt veroorzaakt door een kabelverstoring, naar verwachting is de storing rond 20:15 uur verholpen. We hebben de overlast in de tussentijd kunnen beperken door een deel van het internetverkeer via een andere centrale te laten lopen.

Momenteel is er een storing in de regio Rotterdam. De netbeheerder KPN is druk bezig om de storing zo snel mogelijk te verhelpen. We houden jullie op de hoogte, excuses voor de overlast!
    0
  • JonneW

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten JonneW heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

14 november 2017, 20:03

In Almere ook al sinds vanmiddag geen Wifi en tv ontvangst. Verwachten jullie dat dit ook zo verholpen gaat zijn?
    0
  • Ik84

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ik84 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

14 november 2017, 21:18

Is er al actuelere informatie over deze storing? Inmiddels al lang 20.15 uur geweest en nog steeds werkt er niets!
    0
  • Therobster87

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Therobster87 heeft ontvangen van andere leden.

is een Master Poster
    11 Reacties

14 november 2017, 21:52

Goedeavond.

Ik heb nog steeds geen 4G, zal wel met de storing te maken hebben. Ik kan wel bellen en smsen.
    0