Beantwoord: Kan niet op het forum komen via Safari & Chrome

Tags:
  • Serviceweb
    1315 Reacties
    Auteur

    17 februari 2017, 08:07

    - Topic starter
    Een hele goedemorgen T-Mobile mederatoren,

    Ik kan via Safari en Chrome niet meer op de forum komen.
    Krijg de keuze om in te loggen via Mobiel en Thuis en als ik Mobiel kies krijg ik wel mijn inlogscherm van My T-Mobile en zodra dit is ingevoerd dan duur het een lange tijd, zie dan helemaal niets en opeens komt er een scherm:



    Beetje vervelend, ik weet niet hoe het komt. Zit nu via Firefox en dat duurde ook wel wel heel lang, maar zit er toch op. Na het veranderen van het inloggen gaat er bij mij dus iets mis. Weet niet wat er aan de hand is, misschien dat iemand dit kan doorgeven aan de technische dienst van de forum.

    Alvast vriendelijk dank en fijne dag.
    0
    Quote
    Gemarkeerd als antwoord: Amy op 17 februari 2017, 14:58
    Hoi allemaal,

    Onhandig dat jullie problemen hadden! Zover wij weten was alles op het forum gewoon stabiel. Mocht dit nog een keer voorkomen dan horen wij het graag dan kunnen we het verder laten onderzoeken!

    Fijn dat alles weer werkt! ;)
    Bekijk origineel

    1 Bijlage

    Ben ook maar gewoon een klant en zeer tevreden over T-Mobile.
  • dRichardK

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten dRichardK heeft ontvangen van andere leden.

    is Prince of Content
    92 Reacties

    17 februari 2017, 09:42

    Dit is ook met Firefox en Ghostery.
    0
    Quote
    dRichardK Just a New T-Mobile Customer, Galaxy S7 Edge
  • BartRotterdam

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten BartRotterdam heeft ontvangen van andere leden.

    is een King Poster
    37 Reacties

    17 februari 2017, 10:29

    Ik heb dit probleem ook sinds gisteren met Chrome. Internet Explorer werkt wel :)
    0
    Quote
    Rotterdammer - Iphone 7 - Social Media Freak
  • Serviceweb
    1315 Reacties
    Auteur

    17 februari 2017, 11:56

    Inmiddels werkt het bij mij wel gewoon weer... weet niet of het bij iedereen ook weer zo is.
    0
    Quote
    Ben ook maar gewoon een klant en zeer tevreden over T-Mobile.
  • BartRotterdam

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten BartRotterdam heeft ontvangen van andere leden.

    is een King Poster
    37 Reacties

    17 februari 2017, 13:32

    Bij mij werkt het ook weer via Chrome.
    0
    Quote
    Rotterdammer - Iphone 7 - Social Media Freak
  • Amy

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Amy heeft ontvangen van andere leden.

    Oud-Moderator
    10069 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    Antwoord

    17 februari 2017, 14:58

    Hoi allemaal,

    Onhandig dat jullie problemen hadden! Zover wij weten was alles op het forum gewoon stabiel. Mocht dit nog een keer voorkomen dan horen wij het graag dan kunnen we het verder laten onderzoeken!

    Fijn dat alles weer werkt! ;)
    0
    Quote
  • Serviceweb
    1315 Reacties
    Modbreak

    20 februari 2017, 11:35

    Goedemorgen, weer heb ik problemen met het inloggen van de forum via Safari en Chrome. Zit weer via Firefox en dan werkt het wel. Misschien dat er toch eens naar gekeken kan worden? Het komt wel vaker voor eigenlijk :(
    0
    Quote
    Ben ook maar gewoon een klant en zeer tevreden over T-Mobile.
  • Hajar

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    7889 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    20 februari 2017, 15:36

    Hi,

    Goed dat je dit aangeeft! Ik heb dit doorgezet en hopelijk wordt het snel opgelost!
    0
    Quote
    .
  • Serviceweb
    1315 Reacties
    Auteur

    20 februari 2017, 15:39

    Kan inmiddels weer inloggen... Het is erg vreemd en lijkt wel of dit alleen in de ochtend het geval is. Misschien dat er dan teveel mensen online zijn en dat het dan niet snel genoeg gaat voor Safari en Chrome? Maar nu kan ik dus wel weer inloggen via Safari, stom he.

    Fijn dat je het hebt doorgegeven, misschien kunnen ze iets vinden.
    Fijne dag!
    0
    Quote
    Ben ook maar gewoon een klant en zeer tevreden over T-Mobile.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)