Vraag: Geen sms versturen mogelijk?

• Loesje53

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Loesje53 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

11 april 2018, 15:41

- Topic starter
    Ik kan geen smsjes versturen....hoe is dit mogelijk??? Is er een storing??
    0
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    1887 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

12 april 2018, 11:10

Hoi Loesje53,

Ik kijk meteen met jou mee en dan gaan we ervoor zorgen dat alles snel weer werkt! :)

Er is geen sprake van een storing, dus ik heb ook even gecheckt of er sprake is van blokkades - dat is gelukkig niet het geval. Kun je jouw toestel eens opnieuw opstarten en het nog eens proberen? Kun je wel gewoon bellen en SMSjes ontvangen?

Ik ben benieuwd hoe dat gaat! Laat het me maar weten en dan kijk ik verder met jou mee!
    0
  • Loesje53

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Loesje53 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

12 april 2018, 11:16

Hoi Jaimy, ik kan wel bellen en smsjes ontvangen....maar niet versturen?? Gsm opnieuw opgestart...en nog steeds nix .
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    9263 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

13 april 2018, 11:16

Hi Loesje,

Dankjewel voor je reactie. Ik ga graag op zoek naar een oplossing! Heb je dit probleem al eerder meegemaakt? Welke foutmelding krijg je te zien als je een sms verstuurt? Ervaar je dit probleem met een specifiek nummer of meerdere nummers? Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen! :)
    0
    .

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)