Beantwoord: Stel Samen Stel Bij onbeperkt 64 Kbps basisinternet zonder meerprijs in EU vanaf 15 juni 2017?

• Jeroen Hermans

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jeroen Hermans heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    11 Reacties
    Auteur

19 mei 2017, 15:25

- Topic starter
    Ik heb momenteel een Stel Samen Stel Bij abonnement zonder internetbundel maar met een onbeperkt bellen bundel in NL en 120 minuten in EU.

In het abonnement zit echter wel 'basis internet' met een snelheid van 64 Kbps in Nederland en onbeperkt sms versturen in EU/NL.

Kan ik vanaf 15 juni 2017 -naast zonder meerprijs onbeperkt bellen in EU- ook zonder meerprijs internet gebruiken in EU?

En is dat dan onbeperkt EU internet met een snelheid van 64 Kbps of volle snelheid maar dan afgeleid van
    mijn totale abonnementskosten (vóór speciale tijdelijke kortingen) en dus minimaal het dubbele van 20 euro gedeeld door EU vastgestelde maximum tarief van 8,5 euro (dus minimaal 5GB)?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Hajar op 21 mei 2017, 14:25
    Hi Jeroen,

We zullen binnenkort met meer inhoudelijke updates komen, zodat jullie in juni helemaal op de hoogte zijn. Iedereen wordt hier binnenkort ook over geïnformeerd via e-mail of SMS. Houdt ook dit topic in de gaten.
    Bekijk origineel
1 Reactie
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    6987 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Antwoord

21 mei 2017, 14:25

Hi Jeroen,

We zullen binnenkort met meer inhoudelijke updates komen, zodat jullie in juni helemaal op de hoogte zijn. Iedereen wordt hier binnenkort ook over geïnformeerd via e-mail of SMS. Houdt ook dit topic in de gaten.
    0
    ..

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)