Vraag: Oplopen datavrije MB's

• Inkie72

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Inkie72 heeft ontvangen van andere leden.

is nieuwsgierig
    0 Reacties
    Auteur

18 mei 2017, 13:49

- Topic starter
    Hallo,

Ik gebruik geen datavrije MB's door muziek te luisteren, maar toch zie ik elke dag de MB's oplopen in My T-Mobile app.
    Hoe kan dit?
    Ik heb Deezer op mijn tablet staan, maar gebruik hem nooit.
    0
1 Reactie
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    9176 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

19 mei 2017, 08:46

Hoi Inkie72,

Een goede vraag inderdaad, hopelijk kunnen we dat achterhalen! Het probleem is hier wel dat wij niet mogen zien waar jij je MB's aan verbruikt hebben, dus we kunnen niet in die data graven. Misschien kunnen we wel met jou een mogelijke oorzaak vinden!

In jouw verbruikstatus op My T-Mobile zie ik ook terug dat er 31 MB verbruikt is aan Datavrije Muziek. Dit is niet heel veel, dus het kan zelfs maar een heel korte periode muziek luisteren zijn. Is het misschien mogelijk dat je één van de andere aangesloten diensten gebruikt? Zou je anders eens af en toe het dataverbruik kunnen controleren nadat je mobiel internet hebt gebruikt, om te bekijken of er verandering optreedt bij een bepaalde dienst? Heb je misschien een keer wat gedownload van Deezer of een andere dienst om offline te beluisteren? Dit valt er namelijk ook onder en kan het verbruik dan eventueel verklaren. Ben je de enige die van jouw apparaten gebruik maakt of zou er iemand anders muziek geluisterd kunnen hebben? Is dit overigens de eerste maand dat dit gebeurt?

Een heleboel vragen, maar hopelijk schept dit iets meer duidelijkheid! We zien jouw reactie graag tegemoet!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)