Beantwoord: Korting van Samen

Tags:
  • krietema

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten krietema heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    0 Reacties
    Auteur

30 december 2017, 14:23

- Topic starter
    ik zit in een samen groep met 2 andere en krijg slechts 2.50 euro korting. klopt dit? als ik de voorwaarden lees zou ik recht hebben op 5 euro. ik zie graag de bevestiging of dat klopt
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Kaassausje op 30 december 2017, 18:05
    @drs Chris
    Dat klopt niet helemaal, het hoeven niet per sé alleen Go abonnementen te zijn. Zolang er minimaal 2 andere abonnees in de Samen groep zitten, krijgt een Go abonnee €5,- korting.
    Bekijk origineel
  • HereIsTom

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten HereIsTom heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    347 Reacties
    Allrounder

Allrounder

30 december 2017, 16:13

Welk abo heb je?
    0
  • drs Chris

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten drs Chris heeft ontvangen van andere leden.

is een gewaardeerde antwoordgever
    59 Reacties
    Allrounder

Allrounder

30 december 2017, 16:16

Voor de EUR 5 korting moet je met 2 andere Go abonnementen in een groep zitten. Is jouw groep misschien 1 ander abonnement en een prepaid? Of ben jij prepaid? of niet Go?
    https://www.t-mobile.nl/klantenservice/abonnement-en-prepaid/extras-voor-klanten/samen
    0
  • Kaassausje

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Kaassausje heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    6279 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

30 december 2017, 18:05

@drs Chris
    Dat klopt niet helemaal, het hoeven niet per sé alleen Go abonnementen te zijn. Zolang er minimaal 2 andere abonnees in de Samen groep zitten, krijgt een Go abonnee €5,- korting.
    0
    Medeklant, geen medewerkster.
  • psmitsvandewouw

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten psmitsvandewouw heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

5 januari 2018, 08:34

Heeft nog iemand plaats in zijn groep voor mij voor samen?
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11685 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

5 januari 2018, 09:49

Hi Psmitsvandewouw,

Ik heb zojuist op jouw eigen topic gereageerd. Zou je het in het vervolg bij één bericht per vraag kunnen houden, anders is dit spammen. Alvast bedankt! :)
    0
  • Drowz3r

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Drowz3r heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties

10 januari 2018, 17:49

Heeft iemand nog een plekje in een groep voor Mij? Al vast bedankt groetjes Bouke
    0
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    1257 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

11 januari 2018, 11:31

Hoi Drowz3r,

We hebben een speciaal T-Mobile Samen topic waarin je dit soort oproepjes kan plaatsen én natuurlijk anderen kunt vinden die al een oproepje hebben geplaatst. Succes met het vinden van een groep!
    0
  • Drowz3r

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Drowz3r heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties

16 januari 2018, 14:25

Ok dank je wel, ik wist echt niet waar ik het moest melden
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)